Miten harhaopin pahuus mitataan?

Anonyymi-ap

Kristittyjen ja muiden uhrien määrällä. Suuruusjärjestyksessä katolinen, luterilainen, kalvinistinen ja mitä niitä onkaan. Jopa baptistien joukossa on ollut murhaajia. Mutta ei helluntailaisten.

13

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭8‬ ‭FB38‬‬
      ---------
      ”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
      ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭21‬ ‭FB38‬‬
      ----

• Anonyymi

”Sillä lihan m i e l i on kuolema...sillä se ei alistu Jumalan lain alle...Mutta lihan t e o t ovat ilmeiset... --> eriseurat, lahkot"

Tämä kaava johtaa kärsimyksiin ja kuolemaan, sen todistaa historia.

Ensin Katolinen kirkko, siten Luterilainen kirkko ja nyt lasten murhaajia fanittavat karismaattiset hihhulit.

2.Moos.20:13
        Älä tapa.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Hedelmistään jokainen puu tunnetaan, näin Jeesus oppeti.

• Anonyymi

Miten harhaopin pahuus mitataan? Anonyymi-ap 2025-11-02 19:13:04

Kristittyjen ja muiden uhrien määrällä. Suuruusjärjestyksessä katolinen, luterilainen, kalvinistinen ja mitä niit....*

harhaopin mitta on siinä, kun menet kuoleman jälkeen Valkean valtistuimen eteen ja kuinka olet uskossasi vaeltanut, siinä mitataan se pahuus.

Uhrimäärä on kohdallasi se, minkä olet jättänyt jälkeesi ja harhaoppi mitataan siinä, miltä näytät peilisi edessä.

Eli tee- ja elä oikein, muitten mittauksen saat jättää saman Todistuksen Majan mittaajalle. !!!! eli palataan näin pääkallopaikalle. Siis sanaan MINÄ

* niitä onkaan. Jopa baptistien joukossa on ollut murhaajia. Mutta ei helluntailaisten.

• Anonyymi

Pahuuden voi jo nähdä täällä maan päällä. Hedelmistään väärät profeetat tunnetaan, näin Jeesus opettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahuuden voi jo nähdä täällä maan päällä. Hedelmistään väärät profeetat tunnetaan, näin Jeesus opettaa.

Mikä on se profeetta? ----
        väärä?
        Martti sanoi, että kastamaton lapsi - kuollessaan on helvetissä kitumassa.
        Onko hän profetoinut vikapäänä.
        Siksikö kirkkoon tuli hätäkaste, että ikäänkuin vauva pelastetaan helvetiltä.
        Myös Marttilaisuudessa vauvasta ajettiin perkeleitä ulos?!!!!

Siis tätäkö tarkoitit- väärillä profeetoilla, ja joka nyt tunnetaan, sekä mistä Jeesus opetti?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se profeetta? ----
        väärä?
        Martti sanoi, että kastamaton lapsi - kuollessaan on helvetissä kitumassa.
        Onko hän profetoinut vikapäänä.
        Siksikö kirkkoon tuli hätäkaste, että ikäänkuin vauva pelastetaan helvetiltä.
        Myös Marttilaisuudessa vauvasta ajettiin perkeleitä ulos?!!!!

Siis tätäkö tarkoitit- väärillä profeetoilla, ja joka nyt tunnetaan, sekä mistä Jeesus opetti?!

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä
        Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.

Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.

• Anonyymi

Helluntailaiset siunaavat sotarikollisia ja lastenmurhaajia, joten ovat siis OSALLISIA näiden pahuuksiin.

Ekumeniassa mukana olevat seurakunnat jäsenineen myös tunnustavat täysin antikristillisen Katolisen kirkon "kristilliseksi seurakunnaksi" ja kumartavat näin antikristus paavia "Kristuksen sijaisena".

https://ekumenia.fi/aineistot/mika-kirkko-on-kristillinen/

Ilm.17
      5 Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* [Babylon on Rooman peitenimi.][Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
      6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni. [Ilm. 6:9,10, 12:11, 16:6]

Ilm.18:4
      4 Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. [1. Moos. 19:12,15; Jer. 51:6]

• Anonyymi

Ekumenia on luopumista Jumalan Sanasta ja ottamista Sanan tilalle katolilaisen kirkon opit.
        Babylon on kaupunki eli seurakunta siis luopiokirkko, portto.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti". Salaisuus=sakramentti.

• Anonyymi

Väärät profeetat ovat ihmisten suosiossa: Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Sillä niin tekivät heidän isänsä väärille profeetoille.

• Anonyymi

Murhien määrän laskeminen ei riitä. Pitää huomioida kaikki pahuus. Sillä mittarilla hellaritkin pääsevät nykyään kärkisijoille uskonnon uhreja tuottamalla.

• Anonyymi

Kaikki ekumeenisiin seurakuntiin kuuluvat ovat myös osallisia Katolisen ja Luterilaisen kirkon murhiin, sillä hehän tunnustavat tänä päivänä seurakuntiensa jäseninä nämä porttokirkot kristillisiksi seurakunniksi.

Matt.23
        29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,
        30 ja sanotte: 'Jos me olisimme eläneet isäimme päivinä, emme olisi olleet osallisia heidän kanssaan profeettain vereen'!
        31 Niin te siis todistatte itsestänne, että olette niiden lapsia, jotka tappoivat profeetat.
        32 Täyttäkää siis te isäinne mitta.

Näin nämä ekumeeniset kristitytkin sanovat, etteivät olisi olleet mukana murhaamassa Jeesuksen todellisia seuraajia, jotka kieltäytyivät liittymästä porttokirkkojen jäseniksi, mutta tunnustavat kuitenkin oman ekumeenisen seurakuntansa mukana nämä porttokirkot kristillisiksi seurakunniksi.

Tämä on taas jälleen kerran yksi Katolisen kirkon huijaus, jossa se on onnistunut petkuttamaan ihmisiä niin ovelasti, etteivät he edes huomaa, mitä ovat tehneet.

• Anonyymi

Jos joku on elänyt ilman Jumalaa ja on murhannut, ja sitten kääntyy ja tulee uskoon. Jos hän on vilpitön, hän saa kaikki synnit anteeksi. Kahdella tiellä kulkevista ei tule tasapainoista uskovaa.
      Varmasti sellainen, joka on tosi kovan elämän elänyt, tarvitsee paljon apua ja tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2321
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      31
      1892
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      27
      1853
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      47
      1846
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      100
      1808
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1132
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1036
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      913
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      860
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      837
    Aihe