..Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.” Joh.11: 25-26.
Pyhäinpäivää on aina vietetty edesmenneiden rakkaiden muistopäivänä. Kunnioitettu heitä jotka edellä menneet. On kaunis tapa viedä kynttilä rakkaiden haudoille, ja hiljentyä hetkeksi.
Nyt lapset ja nuoret opetetaan aivan muuhun. Järkyttävää katsella pieniä lapsia, pirun sarvineen ja kaikkien pimeyden härpäkkeiden kanssa leikkimässä. Eivätkö vanhemmat enää kunnioita mitään?
Entä vanhemmat? Työelämässä keskeisillä paikoilla asiakaspalvelussa, miehet sarvet päässä ja naisilla naisellisempi versio sarvista. Mitä esimerkkiä tällainen pukeutuminen antaa asiakkaille ja etenkin lapsille? Minkälaisista arvoista tämä kertoo?
Onko ihanaa opettaa lapset ei-kristillisille tavoille? Nuoret maalaavat kasvonsa vainajan näköiseksi, kalpeaksi haamuksi. Eivätkö vanhemmat mitään enää ajattele, mitä he antavat lastensa ja nuorten sydämeen kylvää?
Pimeyttä, kuolemaa, satanismin alkeita. Jopa perheissä ruoat tehdään halloween tyylisesti. Voi pimeyttä, kuinka sysi musta aika vielä tulee, koska vuosi vuodelta kaikki vain pahenee. Pirun naamat nauraa kauppojen hyllyillä. Onko mukavaa, koska näiden takana on paholaisen henkivallat, joka leikkiin ryhtyy, saattaa saada näistä itselleen myöhemmin ongelman itselleen.
Kaupallinen amerikkalainen Halloween on yhdistetty suomalaiseen Pyhäinpäivän aattoon. Pyhäinpäivän merkitys jää Halloweenin varjoon.
Ohjatkaa lapsenne ja nuorenne, kristillisiä arvoja kunnioittaviksi, sillä sillä tiellä on menestys ja siunaus. Ettehän anna kuoleman valtojen saada otetta lapsissa ja nuorissa?
”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole.” Joh.11: 25-26.
Kristinuskon keskeinen oppi on Jeesuksen ylösnousemus. Edellä oleva Raamatun lause on Jeesuksen oma lupaus ja tähän saamme laittaa toivomme, että uudestisyntynyt Jeesukseen uskova pääsee ikuiseen elämään. Jeesus on voittanut Saatanan ja kuoleman vallan ja voiman. Onko maallistuminen niin pitkällä, että kristityiksi itseään sanovat juhlivat Halloweenia, eikä enää Jeesuksen Kristuksen ristintyöllä ole enää merkitystä? Jeesus maailman Vapahtaja on unohdettu, ja juhlitaan kuolemaa, Saatanan ollessa juhlan keskipisteenä.
Monien mielestä kurpitsa naamari ja viikatemieheksi pukeutuminen on hauskaa leikkiä. Mutta kaiken takana on pimeyden voimat ja niiden kanssa ei ole leikkimistä. Saatanan valta ja pimeyden henkivallat ovat totisinta totta. Siksi varoituksen sana on paikallaan,
( Lainattu lähde: Liisa Rantasaaari)
s-seutulainen
Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut...
4
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
s-seutulainen, olet isäsi, kiusaajan kuva, täynnä kieroutta ja täynnä jumalattomuutta.
- AnonyymiUUSI
Ei kuole ikuisesti
On alkuteksti - AnonyymiUUSI
>>>>Entä vanhemmat? Työelämässä keskeisillä paikoilla asiakaspalvelussa, miehet sarvet päässä ja naisilla naisellisempi versio sarvista. Mitä esimerkkiä tällainen pukeutuminen antaa asiakkaille ja etenkin lapsille? Minkälaisista arvoista tämä kertoo?<<<<
Se kertoo kenen ja minkä palvelijoita ovat. Tarvitsevat silmien avatumista evankeliumin kuulemisen kautta.
”Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn. Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä,
joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä, vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.”
Apostolien teot 26:16-20 FB38 - AnonyymiUUSI
Viikon seitsemäspäivä lauantai on Jumalan siunaama ja pyhittämä sapatinpäivä.
1234567--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2356784Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245101Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1704867"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste653315Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052923En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652379Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan232212- 782012
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391950odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391774