Ei ollenkaan

Anonyymi-ap

Miksi ei ikinä tajuta ettei välttämöttä halua lainkaan.

Todella kiusallista luulla nolla pöydältä asioita. Väriin. Kun ei ole väriä.

Muiden asioiden kesken heitä vanhemmat ja heikot häiritsemässä arkeaan usein. Ja vaativat tuntemattomilta mieheltö ja naiselta rahsa alle köyhyysrajan, ei liity kauneuteen mitenkään.

19

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis tajuta tajuta ketä he tuntee ketä ei minö vuonna, miten muka kotiinsa ulkomaan jälkeen turhake voikaan olla aika ja kiinnostus ei heistä, miksi he muut tekevät näin??

    • Anonyymi

      Jotka olleet aina samankaltaiset saaneet liian myöhään ssuhteeseensa heeitä joissa tässä ei ole kaverit läsnä vaan suoraan eri huoneessa, odottaa kaverin s"aaliita"leikkii, että he tuntis, kkmun hhe lopuksi puhuu omituinen tarina kaikkineen

    • Anonyymi

      Alle mitä ne miehet on naiselle naiselta, puhumaan vain yksin ei seurassa

    • Anonyymi

      Ei tajuta, mikä vuosi sitten tavanneet ja välissä muita ihmisiä, egtei jokainen ole ihminen, sen jälkeen vaikka olisivatkin olleet, miten he ei löydä viivoja väestön seasta häiritsee samat, ei oikein iki tule edess juttuun ihmiset, miksi he häiritsevät ja luulevat asioita mikä ei ole todellinen, eikä tule läsnä siinä että pitäminen ei ole todellista.

    • Anonyymi

      Ihan että mitä he luulivat ei sovi he yhteen ollenkaan kaikkien heidän kanssa ollenkaan, mainostetaan ettei oo hän se ihminen.

      Eihän he ole edes seurana hänelle vaan kävelevät äänet jotka ei saaavu perille, miten he ovat voineet luullaa hänestä sellaisia asioita.??

    • Anonyymi

      Ei ole seuralaizena pelkkä kopio kattoo ja leikkii tän yhden samoja ihmisiä, ei oikein osaa he kertoa missä he olisivat samaan aikaan ja usein tuon henkilön ihminen kaatoaa ja saapuu vasta kuukausien jälkeen heidän jälkeen, ei itsensä jossa he olisi olllee t monta kuukautta pillsa, että he saapuneet salaa jonnekkin hanen lapsuuden aikaisilla henkilöillä tai tuikituntemattomien joista hän Ei pitäisi lainkaan

    • Anonyymi

      Kokokaan erokaan kokonnaan floppi kaikkein huonoimmat ei sen elämässään sitä käsitä vaikka se olisi ilmiselvää, yhtäkkiä luulevat olevan täyspukeinen jollekkin naurettavaa, köyhyyttä elinkelvotona, lopuksi kysyvät hänen rahat ja hänen tuntematon, ja hänen tavaroitaan anastavat joita he ei saa takaisin rahaa vaan luulevag asioita ylipäätään mikä ilmiselvää viesteissään toisillleen olevan negatiivinen ja ilmapiiri negatiivinen. Paikkslle luulemaan ei häntä vaan toisiaan juuri köyhin treffi ja heikoin lenkki ei ollenkaan haluaisi heitä, vuosien takaa.

    • Anonyymi

      Toisen erot sanoin kokevia, jättämiset koettavan missä ei näe itseään välisen ilmojen ei ole itseään, josta suoraan toisten mentäessä tavattaessa olisivat menneet, hämää, minne he seuraavat häntä, jonne ei saavu uskoakseen hänen olevan toisen miehen ja naisen viestittämä ja tapaama, mutta ei tarpeeksi seurassaan kolmannen lenkin, mitä he jauhavat?

    • Anonyymi

      Huomaamatta historioitaan toisissaan ihmisissä, mitä oli he ja he, mitä he.

      Mitä he luulevat lähestyvänsä, ei aloita mitään puhumaan jatkaa sama, mitä he ja he olivat, ei ole enää.

      Häiritsee jatkaa törmätessään mitä ei oo ikinä ollutkaan.

      Jota jatketaan samalla tavalla olivat eilen juoneet viettäneet iltaa. Toinen kysyi tupakkaa jota toinen polttaa sätkiä ei halunnut.

      Seuraavana aamuna hee kommunikoivat kenelle ei kysynyt, kysyneen sijaan.

      Ei anna hänelle, vaativat rahaa, työskentelevät henkilöiden kanssa jotka lapsi kun n oli lapsi nyt he ovat vanhempi, jotka ei ole samaa treffiä kokeneet ikinä, muiden sijaan ison koulun.

      Osalla heistä omat lapset.

      Ei kokeneet mitään tosissaan baarissa josta tulivat samaan paikkaan ostoskeskus vieressä tuo metrien etäisyys ei kaupungin toiset laidat joista kukaan ei mennyt baarista kotiin mukaansa vuosiin.

    • Anonyymi

      Ei siis ollenkaan, ei ikinä. Ei ollutkaan myös muut, todella huono ryhmä kuvutteelemaan minua takanani maailman inhotuin kasvotyypit joita he ovat inhoaman yli.


      Vaeltanneet ei käsittäneet ei ketään heistä vaan koko seurue ihan kamala.

      Ei saapua ikinä vaan poistua ikuisesto, minö em halus inhottavia vanhoja juttujane olenkkana elämään terveysongelmana

    • Anonyymi

      Kaikkaaiest hirveimiltä ei hae juu mitään heittää pois on toi asetelmaa viel sen takana et ihan oikeesti oli vitun hirveetä, idiootit roikkuu mitkä ainaa oli hirvee ja menee sinneusskomaan koko ryhmö kenelle ne - te ootte ihan hirvee diis mitäää

    • Anonyymi

      Pettäneissä roikkuu, jotka molemmat pettäneet heitä, ja nähneet, todellaa noloa sarja pettäjjän elämään asettua taloon pettämään missä ne toisilla on autoissa ja pihalla muissa paikkakunnilla, toiseen paikkakuntaam häntä tarkoittavan jo minuaa miksi he siellä?? Todelluus köyhä osa heistä yli kahdeksan vuoden sitten todellisuus puhdas nolla tältä henkilöltä.


      Jo nyt risti itse, siis en pidä heistä, tarkoitsn todella eroa lopullisesti.


      Luulla rahaa joka pettää turha toivo. Uudelle. Ym. Ei vanha inhokin vamha ryhmö jolle ei vastannut tai soita, kun ei halua edes kirjoittaa mitään hyvää heistä.

    • Anonyymi

      Ohi on ohi olen teidät kokonaan jättänyt, tiedän mikä piiri te olette elämäni inhoamimmat ihmiset

    • Anonyymi

      Jättää he vielä kerran

    • Anonyymi

      Siis kuka vittu luulee muuttaa toisen miehen ja tän naisen luo salaa kymmenen vuottaa vitut oo halunnut ainut et varasttatte ulkopuolisina lleikitte jotain kuplaa mis inhoittavin on yhtymä ja tapaaminen, inhoittavaa kuplaa minne kutsuttee ihmissii ketä en halua kotiin jaa kerjäötte vuokra rahoja alakerrassta joka ei nää teitä ulkona ikinä kaauniina tai kommeena än teidätt lapsuuden kamalimpina ihmisinä, leikittee tulitte toisen kotiin ja pilasitte sen naisen on todellaa huono koska ootte olleet esto listalla aina

    • Anonyymi

      Ei enää ikinä teitä mun taloon!!!

    • Anonyymi

      Turha uskoa enää teidän kenenkään olevan edes kiva tai riittävä ootte niin vägästä ja niin rahallisesti ja lahjoisesti töissä köyhä että se hävettää. Yksin nousee ni pakotatte senkin aina kaatumaan

    • Anonyymi

      Luulevat liian Vanhan kanssa yhdessä ei käsitä ettei se ole kivaa ja pilaavat arkea ja kuvuttelevat rahaa joka ei halua olla deitti antaa ollenkaan mitään heille oikeastaan. En halua antaa heillee mitään tai tavatta iki, tavaataan harvoin silloin he kerää ryhmänsö ja menettävät raahaaa nopeasti jotaa ei saa takaisin kuin olemalla sisällä mihin ei olisi aikaa luottaneet mmenevön olisi epämukavas mennö joss aylimääräinen ryhmö joilta ei saa raahaa esim. Kassa työntekijöiltä ei saakkaan rahaa vaan menettää ostoksiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe