”Ukraina on käytännössä jo voittanut sodan. ” tosiasiassa sota jatkuu edelleen.
” Presidentti Biden on kyvykäs johtamaan maataan ja Natoa”. tosiasiassa Biden erosi presidentin tehtävästä terveyssyistä muutaman viikon päästä.
”En vastaisi jos Putin soittaa. Trumppia kannattaa kuunnella”. tosiasiassa jos Trump käskee Stubb vastaa heti ja jos Trump määrää, niin Stubb soittelee Putinille vaikka joka päivä.
Stubb, tuo kokoomuksen ja oikeiston lehdistön avulla Suureksi ja niin valtavan Vaikutusvaltaiseksi tekemä arvorealisti presidentti.
Millähän perusteella ?
Presidentin suusta
Anonyymi-ap
3
138
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tämän hallituksen sanomiset ovat osoittautuneet valheiksi. Ja kaikki tekemiset ovat epäonnistuneet jollakin tavalla. Siksi pitää tarrautua Stubbiin ja tehdä hänestä Supersankari.
- Anonyymi
Stubb ja Suuri Suu. Puheet pelkkää suurta sumutusta…..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510