Nyt Sopiva Hetki Tulla Uskoon Jeesukseen Kristukseen
Lue Pelastusrukous ja ota Jeesus elämäsi Herraksi!
Pelastusrukous on tuossa perässä
Tule mukaan oman Seurakuntasi toimintaan!
Lue Raamattua yksin / ryhmässä. Apostolien teot kertovat Seurakunnan synnystä!
Rukoile Isä Meidän Rukous ja Herran Siunaus!
Rukoile Taivaallista Isää omin sanoin ja kerro Hänelle kaikki tarpeesi!
Päätä Rukous: Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!
Joh. 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Voimme vedota Jeesuksen omiin sanoihin, kun rukoilemme häntä!
https://raamattuajassamme.fi/
Luterilaisen Pastorin Uskon ja Elämän ohjeita
Jeesus Kutsuu Luokseen
6
55
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”- Anonyymi
Rakas Taivaallinen Isä kiitos siitä kun murhasit oman poikasi sillä se lasketaan sinulle kunniaksi kun kohtaat Maailmanlopussa kaiken alkuunpanijan eli luomattoman itsen.
Koita Jahve selitellä murhanhimoasi kaiken alkuunpanijalle eli Jumalalle.
- Anonyymi
Jeesus on vittuillut jo kaksituhattavuotta kuolevaisille ihmisille. Miksi Jeesus ei pelasta meitä vaikka niin on luvattu ! Onko Jeesus kenties Persu vaiko muuten vaan päätänsä aukova putinisti.
Missä Jeesus oikein viipyy !
Miksi Jeesus ei pelastakkaan meitä vaikka niin vannoi !- Anonyymi
Aina kuitenkin "nyt on sopiva" jne.
Onko siis nyt sopivampi hetki kuin viimeksi?? Oliko edellinen viesti harhautusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kuitenkin "nyt on sopiva" jne.
Onko siis nyt sopivampi hetki kuin viimeksi?? Oliko edellinen viesti harhautusta?Joo me juutalaiset olemme harhautuneet Jahvesta jo silloin kun Lättymaa luotiin silloin 6 000 vuotta ennen valeprofeetta Jeesusta.
Kristityt ovat vääräuskoisia kun yhä edelleen uskovat Jeesukseen ! Seuratkaa meidän juutalaisten oppia niin pääsette Taivaallisen Jerusalemin nautinnoista iloitsemaan iankaikkisesti.
- Anonyymi
Mene sovittamaan rikoksiasi uhriesi kanssa. Useimmista varmaan selviät rahalla, mutta joku voi haluta silmän silmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414522Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant418360Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va496097SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754363Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm714138Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566