Tuulivoimalaa. Alajärven voimalat ovat ainakin 20 kilsan päässä.
Kuulin että tuulivoimalat häiritsee vimpelissä, Vaikka koko kylässä ei ole yhtään
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
B-sairaala suljettu.
- Anonyymi
Kyllä ne häiritsee jos Lappajärveltä ajaa Vimpeliin päin itäkylän kohdalla. Kyllä net välkehtii ottaa silmiin. Tieltä meinasin suistua. Nämä on niitä Alajärven tuulivoimaloita. Kaikki ne pitäisi purkaa pois. Eikä sillä matkalla ole mitään vaikutusta siihen välkehtimiseen. Vaikka net onkin 20 kilometripäässä. Ja suhinakin kuuluu.
- Anonyymi
Ette tajua ylisuurten voimaloiden oikeita haittoja kun vika ei lyö suoraan sormille vaan huomaamattomasti vaikuttaen, haittoja on.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Haitat ovat mielikuvituksen tuotetta ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Haitat ovat mielikuvituksen tuotetta ☝️
Laita pääsi lapaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita pääsi lapaan.
Meneppäs illalla ajamaan Lappajärveltä Vimpeliin päin niin näet kuinka välkehtii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita pääsi lapaan.
No siinä on sitten itse aiheutettu haitta 🤔
- Anonyymi
Ainut haitta on valittajien päässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut haitta on valittajien päässä...
Kuka noin typeriä puhuu, kyllä ne välkehtii ja vielä suhisee. Sen tähden ei täällä Vimpelissäkään ei ole yhtään tuulivoimalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka noin typeriä puhuu, kyllä ne välkehtii ja vielä suhisee. Sen tähden ei täällä Vimpelissäkään ei ole yhtään tuulivoimalaa.
vimpelin infra on niin perseestä niin siksi siellä ei ole toistaiseksi myllyjä...
- Anonyymi
Näitä höpölisiä löytyy jotka kuulevat ja kärsivät heti vaikka propellia vasta suunnitellaan 100km päähän. Jatkuvia sähköisiä ja magneettisia ongelmia jotka sotkevat ajatusta ja terveyttä ja ääni kuuluu jo, vaikka koko projekti on vasta suunnittelupöydällä.
- Anonyymi
Onko Sääksjärven ufo kaapatut äänessä?
- Anonyymi
Myllyt eivät haittaa niitä jotka asuvat lähes myllyjen vieressä mutta niitä tuntuu haittaavan jotka asuvat eri maakunnassa 🤔
- Anonyymi
Tätähän se on, valitetaan valittamisen ilosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541