Onko se jossain aineissa? Huumemyönteisiä kun ovat...
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ja sinä tietysti huolehtivana lähimmäisenä pysähdyit ja kysyit
onko kaikki kunnossa tarvitsetko apua.- Anonyymi
Jos matu on tollasten vihervassarien kimpussa, niin en todellakaan puutu, vaan jatkan kiireesti matkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos matu on tollasten vihervassarien kimpussa, niin en todellakaan puutu, vaan jatkan kiireesti matkaa!
Niin se suuri suomen soturi rohkea. Minä en ole saanut selvää Persun vihan määrää? Kutsuvat itseään suomalaisiksi mutta vihaavat noin 80% suomalaisia.
Naisia erityisesti.
Että mitä nämä urpot on? Jos Suomi haluaa parantaa omaa rotuaan, olisi syytä päästä äkkiä eroon Persuista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se suuri suomen soturi rohkea. Minä en ole saanut selvää Persun vihan määrää? Kutsuvat itseään suomalaisiksi mutta vihaavat noin 80% suomalaisia.
Naisia erityisesti.
Että mitä nämä urpot on? Jos Suomi haluaa parantaa omaa rotuaan, olisi syytä päästä äkkiä eroon Persuista!Luuletko, että kaikki realistit ja isänmaalliset ovat persuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia erityisesti.
Että mitä nämä urpot on? Jos Suomi haluaa parantaa omaa rotuaan, olisi syytä päästä äkkiä eroon Persuista!Eihän noissa vihervassareissa ole mitään puolustamisen arvoista. Sitä roskasakkia.
- Anonyymi
Niin oli aikonaan myös neuvostoliitossa - idän paratiisissa
- Anonyymi
Tottuneet jakamaan värkkiä erityisesti muukalaisille...
- Anonyymi
Voi pikku raukkaa, onko elämä mennyt inceliksi, kun täällä pitää olla itseään munaamassa!
Äly hoi, tule takaisin jättämääsi päähän...!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402496
- 52946
- 62866
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52740Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227733T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10644Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65593
- 47588
- 47587