Joku paikallisempi ja liekkö järviseudun sanomat paras vaihtoehto? Ehdotuksia kiitos. Hamasin sanomat ei sitten käy edes vitsiksi. HS ison kirkon sanomat.
Lehti korvaamaan ilkaapohjalaista jota en tilaa
12
222
Vastaukset
- Anonyymi
Järviseutu ja ilkkapohjalainen tuloo laatikosta, jos ei kelpaa lukea niin omapa on häpeä
- Anonyymi
Miksi tilata surkeita lehtiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tilata surkeita lehtiä
Ehkä vika ei ole lehdessä vaan lukijassa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nää paikalliset tekeleet on laadultaan huonoja. Aamulehti on laadukas ja siinä on myös sisältöä Etelä-Pohjanmaalta yllättävän paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa loukkaus häpeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nää paikalliset tekeleet on laadultaan huonoja. Aamulehti on laadukas ja siinä on myös sisältöä Etelä-Pohjanmaalta yllättävän paljon.
Aamulehdessä samat jutut kun Hesarissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa loukkaus häpeä!
Totuus sattuu?
- Anonyymi
Vieläkö Jallu ilmestyy? Tai Kalle?
- Anonyymi
Järviseudun Sanomat
- Anonyymi
Lehdellä pitää olla kansallis-konservatiivinen arvomaailma.
- Anonyymi
Tilaa Päivämies
- Anonyymi
Jätä vain tilaamatta ja lukematta ne lehdet jotka ei miellytä. Lopetin Helsingin Sanomat ajat sitten. Netissä jätän lukematta heti kun huomaan että juttu on valeuutinen tai jonkun lapsen kirjoittama kuten mm joku Hoffren joka kirjoittaa jääkiekosta, eihän se edes tiedä kumpi on kotijoukkue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541