Oliko nämä 12 tien kolarissa olleet nuoret sastamalasta vai mistä?
12 tien kolari
17
448
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisi ei ainakaan toistaiseksi kerro tai ei ehkä itsekään tiedä, mistä olivat.
https://www.tyrvaansanomat.fi/uutiset/art-2000011600737.html - Anonyymi
täältähän ne
- Anonyymi
mistä muualta noin hölmöjä nuoria tulisikaan ,saatiin taas yksi pelle hermanni pois liikenteestä
- Anonyymi
Onko tossa Raviraitin risteyksen hujakoilla tiessä mitään outoa tai hankalaa ?
- Anonyymi
No ei tosiaan ollut tien vika. Aineissa olleet 19-vuotiaat kohelsivat, ajotaitoihinsa nähden valtavaa ylinopeutta, ja aivan loivassa kaarteessa kärry ajaUtui pellolle.
- Anonyymi
etkai sinä yritä tien viaksi laittaa sitä, että joku idiootti kaahailee ja ajaa metsään.
- Anonyymi
Aineet ja autolla ajelu eivät sovi yhteen.
-Darwin- Anonyymi
huume veikkoja olivat
- Anonyymi
Mulla alkaa m-tutka piippaamaan vahvasti, kun näen ravijuttuihin tai hevosteluun vähänkään liittyvää.
- Anonyymi
Kulmaa housuissa ja lakeeria kengissä?
- Anonyymi
Mitä sitten,
Miten sinun elämääsi vaikuttaa, utelias hörhö. - Anonyymi
Näiden pilvihörhöjen autoseikkailulla ei ollut hopeareunusta. Karua jälkeä, mutta täysin itse aiheutettu.
- Anonyymi
Niin, mitä sitten............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä sitten............
Onko jäänyyy koulu keskeeeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jäänyyy koulu keskeeeen?
Ei, eikä varsinkaan autokoulu.
- Anonyymi
sastamalassa on öisin hirveä melu ja ralli ongelma. lehdet ja poliisi tietää tämän,mitään ei ole tehty ei yöllisiä ratsioita jne. tämä oli pelko että joku kuolee.miksei kaupungin johto tee mitään ongelmalle.
- Anonyymi
Jaa melua? Hahhahh. Ei täällä ketään enään öisin liiku:D Pimee on koko vitun kylä! Ainoastaan pe-la öisin on porukkaa mamin ja baarin lähellä. Ennen kyllä pommitettiin rallia keskustassa kuin tosimiehet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731