Vastaa 'kyllä' tai 'en'.
1. Oletko hetero?
2. Oletko vaIkoinen?
3. Oletko sukupuoIeItasi mies (XY) tai nainen (XX)?
4. Oletko työelämässä?
5. Suhtaudutko itsesensuuriin kielteisesti?
6. Haluatko kovempia rangaistuksia Iaittomien päihteiden käytöstä?
7. Kannatatko perheinstituutiota?
8. Kannatatko ajatusmallia "Tervetuloa! - Meillä on tilaa!"?
9. Uskotko, että väestö vaihtuu nykyisellä väestörakenteen kehittymisen linjalla?
10. Pidätkö Suomea ja suomalaisuutta suojelemisen ja säilyttämisen arvoisena?
11. Haluatko, että YLE muuttuu veronmaksajien rahoja kunnioittavaksi mediaksi?
Analyysi:
Jos vastasit vähintään kolmeen 'kyllä', olet nykytiedon perusteella taipuvainen äärioikeistolaisuuteen ja tämä voi muodostua uhaksi yhteiskunnalle. Jos vastasit yli 50%:iin 'kyllä', olet vahvasti äärioikealle kallellaan ja todennäköisesti vaaraksi nyky-yhteiskunnalle. Jos vastasit kaikkiin 'kyllä', luoja sinua auttakoon! Joidenkin lähteiden mukaan voit olla myös "persumainen", tai jopa ehta "persu", mikä voi johtaa totaaliseen gatastroophiin.
Näin vältyt ajautumasta äärioikeaIIe tai olemasta "persu":
Uusi normaali on edistyksellinen ajatteIumaIIi, jonka fokus on ehjän, yhdenvertaisen ja kestävän yhteiskunnan rakentamisessa, jossa kaikilla on hyvä olla. Ensimmäisenä on ymmärrettävä, että perinteisyys ja normit ovat vihollisia. Riko siis kaikkea sitä. Äänekkäästi. Muista myös joukkovoima; löydätte toisenne noudattamalla edistyksellisen ihmisen tunnusmerkkejä: Tukka värjätty siniseksi. Myös vihreä ja pinkki käy. Ryhdytään juIkihomoksi tai ainakin ryhdytään juIistamaan homoseksuaaIisuuden tärkeyttä, jopa Iapsesta Iähtien. Sukupuoli on "muu" ja pronominit oikein muodostettu. Ihmiset roduIIistetaan ja kohdistetaan taantumuksellisten oppien ja käytäntöjen aiheuttama pahoinvointi vaIkoista rotua, sekä autoilevaa lihaa syövää heteromiestä kohtaan. Tämä on tärkeää: sisäistetään ajatusmalli, että "persu" on kaikkeen syyllinen. Myös siihen, että kompastutaan omiin jalkoihin ja jopa satutetaan pää siinä rytäkässä. On opittu ymmärtämään kapitalismin vastustamisen tärkeys, jota voidaan harjoittaa mm. työhaluttomuudella ja siirtymällä toimeentuIotukiasiakkaaksi. On sisäistetty kaksoisstandardien ja ironian roolin tärkeys kommunikoinnissa. Avataan mieltä päivittäisellä duIIa-annoksella. Koristellaan profiilikuvat juhIapäivinä sateenkaaren väreillä. Myös päivittäinen koristelu on suotavaa.
Älä ole "persu", ole aidosti edistyksellinen!
☝️😏
Testaa ideologinen suuntautuneisuutesi
3
69
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en tiedä, mitä vastata. Ajattelin ensin vastata, että persu, mutta ei se oikein ehkä sovi nyt tähän ihan suoraan.
- Anonyymi
Harmittaa että olen valkoinen, olisin mieluummin tumma, mutta onneksi lapsillani on mahdollisuus olla tummia ja hetero olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477