pahin/kamalin ruoka mitä olette maistaneet
kertokaa..
11
348
Vastaukset
- kieli
entä itse
- Nimetön
vielä en ole sentään lehmänkieltä syönt..mut nähny kylläkin..venäläisessä säilykepurkissa..Pahin ruoka kai edessäpäin kun ei näin äkkiseltää tule mieleen..epämielyttäviä kokemuksia kyl löytyy..tai makuja,,esim.oliivit
- tbr
oon syönnyt sitä vaikka kuinka pienenä ja maku on hyvä, mut nyt en enään pysty sitä syömään ku tiedän, että se on kieli ;P mut suosittelen maistakaa!! :]
- quistis
sianpääsyltty...Tehtiin sitä emäntäkoulussa ja sit piti viel maistaa:o(
- Nimetön
sua..ajatuksenaki aika kamalaa..heh tuntui varmaa kamalalta nähdä koko pää..tuli varmaa omapeilikuva mieleen..leikki leikkinä..eix se maistu sit iha lihalta
- quistis
Nimetön kirjoitti:
sua..ajatuksenaki aika kamalaa..heh tuntui varmaa kamalalta nähdä koko pää..tuli varmaa omapeilikuva mieleen..leikki leikkinä..eix se maistu sit iha lihalta
Ekaks hemmetin isolla vciidakkoveitsellä piti pää halksista...uuh...NYt ei kyllä ruoka maistu...tänäänkään...Juu ihan kai se oli syötävää..Mut mun ei antanu luonto periks...Mä näin vain sen sian pään ja tihrusilmät...
En saanu siel edes kanalta henkee...Sain huonon numeron tokariin..:o( - Nimetön
quistis kirjoitti:
Ekaks hemmetin isolla vciidakkoveitsellä piti pää halksista...uuh...NYt ei kyllä ruoka maistu...tänäänkään...Juu ihan kai se oli syötävää..Mut mun ei antanu luonto periks...Mä näin vain sen sian pään ja tihrusilmät...
En saanu siel edes kanalta henkee...Sain huonon numeron tokariin..:o(päi maailmaa käit koulun? ja onx vuosia aikaa..kuulostaa meinaa aika pahalta..mut sylttyhän kai jotai perinnettä
- quistis
Nimetön kirjoitti:
päi maailmaa käit koulun? ja onx vuosia aikaa..kuulostaa meinaa aika pahalta..mut sylttyhän kai jotai perinnettä
ja vuonna yks ja kaks:o))) On siitä aikaa...Mut henmmeti ei niin kauan et olisin unohtanut..uuh..
- yäk
aikoinaan hirvee kauravelli.yäk
oon syönny..... poronkäristys....... yök...... yök......
- yökimättä
osaat lukea, se on maksalaatikko,- YÖK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939