Vasemito nousi ja keksusta laski. Komunistin juonija.
Miksi keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan.
16
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kulmunin kokemattomuus aiheutti tuon virheen, mutta vaihdettiin sitten Saarikkoon. Meni vähän karilta karille.
- Anonyymi
Miksi Saarikko ei antanut Marinin kaataa hallitusta vaan taipui aiemmin sovittuun ratkaisuun? Siinäpä kysymys ja Kurvisen ulostulo hallitukseen menosta karsii paljon äänestäjiä kepulta, kokoomukselle se on helpotus kun kepu tuo tyhjän paperin. Kiitos Kurvinen teit minun äänestämispäätökseni helpoksi.
- Anonyymi
Samaan tulokseen tulin aikoinaan minäkin. Keskustaa äänestänyt yli 40 v mutta loppui Saarikkoon ja Kurviseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan tulokseen tulin aikoinaan minäkin. Keskustaa äänestänyt yli 40 v mutta loppui Saarikkoon ja Kurviseen.
Moni muukin lopetti ja Kepu sai 11% vaaleissa. HO HOO, HO HOO.
- Anonyymi
Meillä keskustassa mennään joskus tunteella ja silloin ei ajatella.
- Anonyymi
Lähellä keskustaa olevassa VKKssa mennään aina tunteella ja ajattelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä muuten littumaahan uskoisi, jos alkaa ajattelemaan ihan itsenäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ano muutti Moskovaan velkojia karkuun.
- Anonyymi
Keskustalla puuttuu visio eli näkymä.
- Anonyymi
Minä oon maalta siksi olen tälläinen.
- Anonyymi
"keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan". Hauskaa tuo pankkolängvisti!
- Anonyymi
Sanna onkin kokoomukseen päin kallellaan ja hännystelee heitä. Vaikka toista yrittää esittää
- Anonyymi
PTT:n uutisten mukaan on juuri näin.
- Anonyymi
"Miksi keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan."
Keskusta sen enempää kuin mikään muukaan puolue ei vaihtele toisten puolueitten ministereitä. - Anonyymi
Keksusta on venalainen aivo, ei toimi.
- Anonyymi
Saamarin kommunistit. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353835Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362517Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v712084Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen131619Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671280
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741256- 721237