Vasemito nousi ja keksusta laski. Komunistin juonija.
Miksi keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan.
20
229
Vastaukset
- Anonyymi
Kulmunin kokemattomuus aiheutti tuon virheen, mutta vaihdettiin sitten Saarikkoon. Meni vähän karilta karille.
- Anonyymi
Miksi Saarikko ei antanut Marinin kaataa hallitusta vaan taipui aiemmin sovittuun ratkaisuun? Siinäpä kysymys ja Kurvisen ulostulo hallitukseen menosta karsii paljon äänestäjiä kepulta, kokoomukselle se on helpotus kun kepu tuo tyhjän paperin. Kiitos Kurvinen teit minun äänestämispäätökseni helpoksi.
- Anonyymi
Samaan tulokseen tulin aikoinaan minäkin. Keskustaa äänestänyt yli 40 v mutta loppui Saarikkoon ja Kurviseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan tulokseen tulin aikoinaan minäkin. Keskustaa äänestänyt yli 40 v mutta loppui Saarikkoon ja Kurviseen.
Moni muukin lopetti ja Kepu sai 11% vaaleissa. HO HOO, HO HOO.
- Anonyymi
Meillä keskustassa mennään joskus tunteella ja silloin ei ajatella.
- Anonyymi
Lähellä keskustaa olevassa VKKssa mennään aina tunteella ja ajattelematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä muuten littumaahan uskoisi, jos alkaa ajattelemaan ihan itsenäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ano muutti Moskovaan velkojia karkuun.
- Anonyymi
Keskustalla puuttuu visio eli näkymä.
- Anonyymi
Minä oon maalta siksi olen tälläinen.
- Anonyymi
"keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan". Hauskaa tuo pankkolängvisti!
- Anonyymi
Sanna onkin kokoomukseen päin kallellaan ja hännystelee heitä. Vaikka toista yrittää esittää
- Anonyymi
PTT:n uutisten mukaan on juuri näin.
- Anonyymi
"Miksi keksusta ei ajatellu kun vasemitolaisen Rinteen vaihto Sannaan."
Keskusta sen enempää kuin mikään muukaan puolue ei vaihtele toisten puolueitten ministereitä. - Anonyymi
Keksusta on venalainen aivo, ei toimi.
- Anonyymi
Saamarin kommunistit. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Kepulainen ajatellut!!!! Hyvä vitsi;-))))))))
- Anonyymi00018UUSI
Saamarin kepu. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00019UUSI
HO HOO, HO HOO! Kepulainen ajatellut! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00020UUSI
"Komunisti" mainittu, siis perstrolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128