Semmosta juttua kulkee että nykyinen kaupunginjohtaja olisi siirtänyt kirjansa muualle Oulaisista.
Jokainenhan saa asua missä lystää mutta siinä se nähdään sitoutuminen Oulaisten johtoon.....
Uus kaupunginjohtaja tehny moilaset?
7
839
Vastaukset
- Anonyymi
Onko hänellä kumppani/perhe?
- Anonyymi
Näyttää kulkevan sievin kunnanjohtajan kanssa
- Anonyymi
Ei ollut yrittäjien juhlassakaan🤔
- Anonyymi
Oulaskankaan sairaalan tulevaisuus palstalla facessa kirjoittivat, että siellä (yrittäjien juhlassa siis) oli ollut puhujana/kutsuttuna joku Oulaskankaan yöpäivystyksen lopettamista puolustanut henkilö. Moni oli poikotoinut juhlaa tuon henkilön vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulaskankaan sairaalan tulevaisuus palstalla facessa kirjoittivat, että siellä (yrittäjien juhlassa siis) oli ollut puhujana/kutsuttuna joku Oulaskankaan yöpäivystyksen lopettamista puolustanut henkilö. Moni oli poikotoinut juhlaa tuon henkilön vuoksi.
Joo, ymmärrän boikotin Talvitien takia, outo valinta puhujaksi.
Kaupunginjohtajan pitää virkansa puolesta tämän tyyppisiin tapahtumiin osallistua, pitäs olla selvää aikuiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Kaupunginjohtaja, kirkkoherra ja paikallisen lehden toinen toimittaja ainakin vievät verotulonsa Ylivieskaan.
Ylivieska on saanut niskaotteen ympäristökunnista. Nyt vielä inssiajotkin on suoritettava siellä ja ajokortin uusinnat. Jedu riistää Oulaisista opinnot Ylivieskaan.
Kyllä meitä revitään ja raastetaan!
Vielä 1980-luvulla Oulainen oli virkeä ja nouseva paikkakunta. Sitten notkahti käyrä alaspäin!- Anonyymi
Kuka on ollut laivan peräsimessä mutta hyppäsi nyt pois kun se alkaa upota.. ei uskalla nokkaansa näyttää kun tiedostaa ettei polle juokse jos ei saa kauroja.. no onhan sillä manttelinperijöitä jotka varmaankin saa näkyvän jäljen jos ei mihinkään kunnalliseen niin ainakin hiekkatekonurmella kävellessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551