"Seurakuntia nykypäivänä jakaa silmiipistävällä tavalla kahtiajakautuneisuus.
Siinä on kaksi päähaaraa:
Rhema-Sanomaan uskovat,sekä heidän vastustajansa eli narsistiset vallantavoittelijat.
Nämä itsellensä valtaa väkisin haalivat ovat huomattavasti luultua useammin psykopaatteja.
(Psykopaatti=Ympäristölle vaarallisen sarjamurhaajan luonteensa omaava).
Nämä vallantavoittelijat jatkuvasti,lakkaamattomalla tavalla vaativat uskovaisilta tekoja.
Eivät kuitenkaan Jumalamme tähden,vaan oman edun tavoittelunsa tähden.
Näiden narsistien opin nimenä on: Iisebelin oppi.
Raamattu kehoittaa karttamaan tuollaisia ihmisä.
Jumalamme on kutsunut meidät lepoon Kristuksessa,ei alistumaan "Martan tahtoon.
Maria oli valinnut itsellensä hyvän osan,hän ei suostunut myymään t...puoltaan vieraille pastoreille ja vanhemmistoveljille,niinkuin pyhäkköportot tekevät.
Nykypäivän pyhäkköportot saarnaavat,kulkevat kenokauloina pitkissä korvakoruissa ja sanovat vastustelijoillensa:
-"Älä koske minuun,minä olen sinulle pyhä".
Ennen pitkää Jumalamme kuitenkin vaatii tällaiset ihmiset tilille teoistansa ja tapoja on monia,kun kyseessä on kirouksen henki:
Haureus,avioero,syöpäkasvain,mielensä järkkyminen,saapuva konkurssi,läheisen kuolema yms.
Daavid sanoo:
"Minne minä voisin paeta Jumalaani"?
Hyvä on sen osa,joka viipyy Jumalan virvoittavien vetten tykönä,eikä suostu vieraan naisen viettelyksiin rahan ja valtansa himoissaan ,niinkuin ne jotka ovat poikenneet uskostansa pois.
Jumalamme on kaiken ennalta määrännyt.
Daavid sanoo:
"Jo idultani Sinä minut tunsit.
Ennenkuin minua olikaan,olivat kaikki päiväni jo luodut".
Tätä on profeetallinen ennaltamääräämis oppi.
Ennenkuim Raamatun tapahtumat olivat toteutuneet,oli kaikki jo ennalta päätetty Taivaassa.
Kristuksessa on todellinen lepomme,ei narsististen ihmisten alistamina seurakunninssa,televisiossa,radiossa tai kotisolujen pitäjinä.
Narsistinen ihminen kristillisissä piireissä haluaa vaimosi,aviomiehesi,pankkitiliiltäsi sinun rahasi,peltosi,metsäsi ja omakotitalosi.
"Ottakaa kiinni ketut,jotka turmelevat viinitarhanne".
Suomen profeetta: Suurin ja pahin ongelma seurakunnissa.
Anonyymi-ap
2
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sana varoittaa: ”veljeni, älkööt monet ryhtykö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.”
- AnonyymiUUSI
Sana Sanoo myös:
"Mutta Minä en salli sitä,että nainen opettaa".
"Olkoot vaiti Jumalan seurakunnassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13214322Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va305952SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545515Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014359HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394107"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1053671Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63592Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632645Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931438