Suomen profeetta: Suurin ja pahin ongelma seurakunnissa.

Anonyymi-ap

"Seurakuntia nykypäivänä jakaa silmiipistävällä tavalla kahtiajakautuneisuus.
Siinä on kaksi päähaaraa:
Rhema-Sanomaan uskovat,sekä heidän vastustajansa eli narsistiset vallantavoittelijat.

Nämä itsellensä valtaa väkisin haalivat ovat huomattavasti luultua useammin psykopaatteja.
(Psykopaatti=Ympäristölle vaarallisen sarjamurhaajan luonteensa omaava).

Nämä vallantavoittelijat jatkuvasti,lakkaamattomalla tavalla vaativat uskovaisilta tekoja.
Eivät kuitenkaan Jumalamme tähden,vaan oman edun tavoittelunsa tähden.
Näiden narsistien opin nimenä on: Iisebelin oppi.
Raamattu kehoittaa karttamaan tuollaisia ihmisä.
Jumalamme on kutsunut meidät lepoon Kristuksessa,ei alistumaan "Martan tahtoon.
Maria oli valinnut itsellensä hyvän osan,hän ei suostunut myymään t...puoltaan vieraille pastoreille ja vanhemmistoveljille,niinkuin pyhäkköportot tekevät.

Nykypäivän pyhäkköportot saarnaavat,kulkevat kenokauloina pitkissä korvakoruissa ja sanovat vastustelijoillensa:
-"Älä koske minuun,minä olen sinulle pyhä".

Ennen pitkää Jumalamme kuitenkin vaatii tällaiset ihmiset tilille teoistansa ja tapoja on monia,kun kyseessä on kirouksen henki:

Haureus,avioero,syöpäkasvain,mielensä järkkyminen,saapuva konkurssi,läheisen kuolema yms.
Daavid sanoo:
"Minne minä voisin paeta Jumalaani"?

Hyvä on sen osa,joka viipyy Jumalan virvoittavien vetten tykönä,eikä suostu vieraan naisen viettelyksiin rahan ja valtansa himoissaan ,niinkuin ne jotka ovat poikenneet uskostansa pois.

Jumalamme on kaiken ennalta määrännyt.
Daavid sanoo:

"Jo idultani Sinä minut tunsit.
Ennenkuin minua olikaan,olivat kaikki päiväni jo luodut".

Tätä on profeetallinen ennaltamääräämis oppi.

Ennenkuim Raamatun tapahtumat olivat toteutuneet,oli kaikki jo ennalta päätetty Taivaassa.

Kristuksessa on todellinen lepomme,ei narsististen ihmisten alistamina seurakunninssa,televisiossa,radiossa tai kotisolujen pitäjinä.

Narsistinen ihminen kristillisissä piireissä haluaa vaimosi,aviomiehesi,pankkitiliiltäsi sinun rahasi,peltosi,metsäsi ja omakotitalosi.

"Ottakaa kiinni ketut,jotka turmelevat viinitarhanne".

24

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sana varoittaa: ”veljeni, älkööt monet ryhtykö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.”

• Anonyymi

Sana Sanoo myös:

"Mutta Minä en salli sitä,että nainen opettaa".

"Olkoot vaiti Jumalan seurakunnassa".

• Anonyymi

Harva nainen nykypäivänä tittelee miestänsä siinä asiassa,koska niiden miehet muistuttavat naisia.

• Anonyymi

Tämä yhteiskunta on ylifeministinen.

• Anonyymi

Feminismi on suurin kettu,se on saanut alkunsa paholaisesta.

• Anonyymi

Nykyajan miehet ovat surkeita piipittäjiä pikkulapsen kaltaisia kiukuttelijoita, munattomia joita vaimojen on tuettava joka käänteessä heidän esittäessään olevansa oikeita miehiä. Jos heille sanotaan seurakunnassa suoraan asioista loukkaantuvat ja aloittavat mykkäkoulun. Naiset pois kuoroista johtamaan seurakuntia ja saarnaajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan miehet ovat surkeita piipittäjiä pikkulapsen kaltaisia kiukuttelijoita, munattomia joita vaimojen on tuettava joka käänteessä heidän esittäessään olevansa oikeita miehiä. Jos heille sanotaan seurakunnassa suoraan asioista loukkaantuvat ja aloittavat mykkäkoulun. Naiset pois kuoroista johtamaan seurakuntia ja saarnaajiksi.

Ei seurakunnissa saa sanoa miehille suoraan,ellei ole itsekin mies.

"Naisen ei ole lupa puhua seurakunnassa".

• Anonyymi

Mistäs saat silloin lesboparketillesi miestanssijoita?

• Anonyymi

Kiitos. Hyväntahtoisuus ja terveellinen ajattelutapa muista sekä turvautuminen Jumalaan ja Kristukseen kaikissa tilanteissa on sitä, mitä Jumala meiltä odottaa. Ei vikojen etsintää, muiden tuomitsemista, päälle päsmäröintiä jne. Antakaamme Jumalan johtaa ja olkaamme toisiamme kohtaan armahtavaisia ja rauhaa rakentavia. Se riittää. Jos kaikki toimisivat näin, maailma olisi parempi. Pistävistä sanoista ei ole enää pitkä matka loukkaamiseen ja vääriin tuomioihin. Jos Jumala antaa jotakin sanottavaksi, se ei ole inhimillistä sanomaa, vaan ihan erilaista, mitä ihminen omasta ymmärryksestä sanoisi.

Ole suuresti siunattu ja kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Nimenomaan näin se on,tämän palstan havainneet feministit tulevat vajoamaan Jumalan Sanan Voimasta maahan.

"Älkää heittäkä helmiä sikojen eteen".

• Anonyymi

Miksi sinä sitten tuomitset?

• Anonyymi

En minä tuomitse,eikä minun tarvitse.
      Jumala on jo Tuominnut.
      Eeva lankesi ensin.
      Seurakunnissa feministit perustivat hellariporttokirkon,kyttäillessään muiden aviomiehiä.
      Pyhäkköportot ovat Raamattummekin mukaan sikoja.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi

"Usko ei ole joka miehen".

• Anonyymi

Olet tuominnut kuukausien ja vuosien aikana valtavan määrän ihmisiä. Myös nimeltä.
        Ja vielä sanoilla "Minä tuomitsen..".

• Anonyymi

Tuohan on jo selvä syytös ja sen lisäksi aiheeton.

• Anonyymi

Harmi, ettei tänne voi lisätä screen shotteja.

• Anonyymi

Totuus.

• Anonyymi

Osa ihmisistä tuntee piilovihaa, ja ennen pitkää se läikkyy yli jo nyt.
      Viha voimaannuttaa, mutta väärin käytettynä vahingoittaa. Psykologi ja kouluttajapsykoterapeutti korjaa neljä väärinymmärrystä vihasta ja kertoo, miten käyttää sitä viisaasti. Hs

• Anonyymi

Ivallinen suhtautumisesi hengellisiin asioihin kertoo siitä,että olisit lääkärinä yhtä taitava kuin Mengele.

• Anonyymi

Eehh.. ihanko totta? Hieno logiikka.

Minä en suhtaudu koskaan ivallisesti hengellisiin asioihin. Palautan vain sinut maanpinnalle aina, kun meinaa lähteä hyppysistä.

• Anonyymi

Kutsuiko Jumalamme sinut?

• Anonyymi

Tänne pääsee jokainen ihan itse netin avaamalla ja osoitteen kirjoittamalla.

• Anonyymi

Jaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3915
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      137
      2533
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      77
      2097
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      20
      1658
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      78
      1636
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      60
      1382
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1311
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1290
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      74
      1266
    10. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      6
      1249
    Aihe