Muistatteko 12- kohtaisen rauhansuunnitelman..?

Siitä puhuivat kaikki läntiset diplomaatit ja siitä tiedottivat mm. Reuters ja Bloomberg.

Nyt Zelenskyi sanoi ettei hän ole nähnyt koko suunnitelmaa..!!

Varmemmaksi vakuudeksi:
https://www.youtube.com/watch?v=oMmIcH7ryBI

8

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä hetkellä ei ole olemassa konkreettista rauhansuunnitelmaa - Zelenskyi

Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi on kiistänyt väitteet, joiden mukaan olisi olemassa sovittu "12-kohtainen rauhansuunnitelma" .

Valtionpäämies sanoi tämän tavatessaan toimittajia, Ukrinformin kirjeenvaihtajan mukaan.

"Tässä kysymyksessä tärkeintä on se, olenko minä, Ukrainan presidenttinä, nähnyt tämän suunnitelman. En ole. Mielestäni se on vastaus kaikkiin kysymyksiin. Eurooppalaisilla on erilaisia ideoita ja ehdotuksia rauhanratkaisun suhteen" , Zelenskyi sanoi.

Hän ilmaisi yllätyksensä väitteistä, joiden mukaan Venäjän odotettaisiin osallistuvan neuvotteluihin tällaisen suunnitelman puitteissa.

"On outoa kuulla, että Venäjä istuisi neuvottelupöytään, sillä tällä hetkellä yksikään Euroopan johtaja tai Yhdysvaltain presidentti ei voi pakottaa Venäjää siihen" , hän sanoi.

Zelenskyi korosti, että kaikki jatkokehitys kohti rauhanratkaisua on toteutettava Yhdysvaltojen mukana, sillä siirtyminen diplomaattiseen vaiheeseen on mahdotonta ilman sen poliittista ja sotilaallista tukea.

"Kantamme on tämä: neuvonantajien välillä käydään nyt konsultaatioita, useita erilaisia keskusteluja on käynnissä, mutta pöydällä ei vielä ole konkreettista, valmista suunnitelmaa" , hän sanoi.

https://www.ukrinform.net/rubric-polytics/4054663-no-concrete-peace-plan-exists-at-this-time-zelensky.html

• Kun 12-kohtainen rauhansuunnitelma oli Ukrainan oma ehdotus, niin on selvää, että Zelenskyi on sen nähnyt, joten käännöksissä hukkuu se, mitä hän oikeasti sanoo: #sovittu# 12-kohtainen rauhansuunnitelma. Mutta juuri tällaisiin toimittajien virheisiin tai käännöskukkasiin tiltut aina tarttuvat, koska heidän pointtejaan ei voi muuten kuin valheilla ja vääristelyillä perustella.

• Anonyymi

Russat ulos Ukrainasta, ei siihen kummoisia suunnitelmia tarvita.

• Anonyymi

Kyllä presidentti nyt hiukan saa luikuria lasketella.

• Anonyymi

Aloittajalle: Niin mitä sitten. Me Suomessa Suomalaiset omaamme omat mielipiteemme ja Meidän Suomen maa ja Suomessa Suomalainen noista jutuista väilitetä

• Sano Viki vaan ystäväiseni...

Olen ymmärtänyt että me suomalaiset välitämme hyvinkin paljon ukrainalaisista veljistämme.
        Olemmehan lähettäneet heille jo melkein 5000:n miljoonan euron edestä fyrkkaa ja aseitakin.
        Se osoittaa melkoista innostusta tätä pyhää sotaa kohtaan.

Toki soraääniäkin tästä valtavasta rahamäärän lähettämisestä on kuulunut mutta ne on tehokkaasti vaiennettu.

Mikään uhraus ei ole liian suuri kun taistelemme demokratian ja vapauden puolesta..! 😊

• Anonyymi

Ukrainan ja lännen tavoitteena ei taida olla rauha vaan tulitauko?

• Anonyymi

Ei tuota 12 kohtaista tekelettä muista enää kukaan. Ei sitä edes tosissaan tehty. Se oli pelkkää propagandaa varten suhmuroitu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22