Kasvu on ollut silti melkoinen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ulkomaalaisten-rikollisten-osuus-jo-80-prosenttia-krp-n-tutkimissa-torkeissa-huumejutuissa/9248262
Maahanmuuton ihanuutta?
Aikamoinen klikkiotsikko
21
145
Vastaukset
- Anonyymi
Aktuellia.
- Anonyymi
Mamut valtaavat Suomen huumeskenen.
- Anonyymi
Ja tuhoavat suomalaisten elämää
- Anonyymi
kovia tekemään noita töitä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vahvasti seurataan ruotsin kehitystä, mutta tämän ollaan tiedetty jo vuosien ajan. Ihmetyttää vain, että mikä niitä pölvästejä poliitikkoja ja puolueita riivaa, jotka eivät näe tätä tai ainakaan myönnä näkevänsä....?
Mikä on niin jumalattoman tärkeää, että suomen ja suomalaisten turvallisuus ei ole tärkeää? En tässä listaa näitä surkeita puolueita, koska kaikki tietävät mistä on puhe.
Kadut on turvattomia. Taksit ovat turvattomia. Koulut ovat turvattomia, eikä monessakaan pysty enää mitään oppimaan, koska opettajien auktoriteetti ja jaksaminen ei riitä pitämään kauhu-kakaroita kurissa ja nuhteessa.
Tämän maan kohtalona EI olisi pitänyt olla samanlainen ruotsin katastrofi, kuin mitä suomelle nyt tapahtuu. Ei ole ihme, että monet ovat muuttaneet ja vielä useampi suunnittelee vakavissaan suomesta pois muuttoa, etenkin suurista kaupungeista.
Olen sanoinkuvaamattoman pettynyt tämän maan johdon (useimpien) kyvyttömyyteen nähdä lähitulevaisuuteen, miksi silmät silmät pitää ummistaa ja kieltää totuus vain, että se oma hillotolppa olisi vielä jonkun vuoden olemassa ja lypsettävissä?- Anonyymi
Listaa vaan. Kuka hullu äänestää vihervassuja
- Anonyymi
Persut käytännössä on ainoa puolue joka vastustaa julkisesti tätä hullua touhua. Eikö silloin kannattaisi äänestää heitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut käytännössä on ainoa puolue joka vastustaa julkisesti tätä hullua touhua. Eikö silloin kannattaisi äänestää heitä?
Vihervassut janoaa tätä hullua touhua, kepulit ja kokkarit eivät uskalla rasismin pelossa sanoa ja tehdä mitään.
- Anonyymi
Ruotsi on eräänkin öyhön mukaan niin hieno maa, että Suomenkin pitäisi islamisoitua pian...
Työttömyys Suomea vain hieman pienempi...
- Anonyymi
2015 ja ennen sitä kaikki mitä ruotsissa tapahtui tai ranskassa oli oikeistolaisten tiedossa
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Näreet?
- Anonyymi
Onhan se.
- Anonyymi
Rottailua riittää.
- Anonyymi
qqwq
- Anonyymi
Maahanmuutto ja maahanmuuttaneet ovat hyvä asia. Aluksi suhtauduin vähän nihkeästi, kun molemmat tyttäreni rupesivat seurustelemaan somalipoikien kanssa. He olivat tuota 2015 pakolaisvirta. Tänne tullessaan siis rippikouluikäisiä. Pojat ovat saattaneet häpeään ne, jotka väittävät afrikkalaisia jotenkin tyhmiksi ja huono-oppisiksi. Pojat kävivät koulut, olivat kympin oppilaita. Opiskelivat ja ovat nyt molemmat hyvin tienaavia tohtoreita. Ja kiitollisia äärioikeistohallituksellemme, joka heti heille hyvän palveluksen, antamalla huimat veronalennukset. Yli satatonnia tulot nääs vuodessa... Tyttärilläni kävi todellinen onni. >Mustafa Muuse on myös näyttänyt somalien potenttiaalin, paitsi hyvä juoksija, myös koulussa kympin oppilas. Ben Zyskowicsilla myös muslimivaimo, samoin juoksija Janne Holmenilla. Janne kääntyi itsekin muslimiksi.
- Anonyymi
Kalla fakta.
- Anonyymi
Jepulis.
Ja joku reppana ei taaskaan tajua maahanmuuttajan ja ulkomaalaisen eroa...
Kyllä, ruotsalaiset ovat kovin pahoja huumetyyppejä. Perinteiseti ollut pitkälti moottoripyörjengien hallussa tuo kauppa, en tiedä onko enää..- Anonyymi
Kaikki huumeapinat pitäisi tappaa kiduttamalla.
- Anonyymi
Ihanuus juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161