Aikamoinen klikkiotsikko

Anonyymi-ap

21

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aktuellia.

• Anonyymi

Mamut valtaavat Suomen huumeskenen.

• Anonyymi

Ja tuhoavat suomalaisten elämää

• Anonyymi

kovia tekemään noita töitä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Vahvasti seurataan ruotsin kehitystä, mutta tämän ollaan tiedetty jo vuosien ajan. Ihmetyttää vain, että mikä niitä pölvästejä poliitikkoja ja puolueita riivaa, jotka eivät näe tätä tai ainakaan myönnä näkevänsä....?

Mikä on niin jumalattoman tärkeää, että suomen ja suomalaisten turvallisuus ei ole tärkeää? En tässä listaa näitä surkeita puolueita, koska kaikki tietävät mistä on puhe.

Kadut on turvattomia. Taksit ovat turvattomia. Koulut ovat turvattomia, eikä monessakaan pysty enää mitään oppimaan, koska opettajien auktoriteetti ja jaksaminen ei riitä pitämään kauhu-kakaroita kurissa ja nuhteessa.

Tämän maan kohtalona EI olisi pitänyt olla samanlainen ruotsin katastrofi, kuin mitä suomelle nyt tapahtuu. Ei ole ihme, että monet ovat muuttaneet ja vielä useampi suunnittelee vakavissaan suomesta pois muuttoa, etenkin suurista kaupungeista.

Olen sanoinkuvaamattoman pettynyt tämän maan johdon (useimpien) kyvyttömyyteen nähdä lähitulevaisuuteen, miksi silmät silmät pitää ummistaa ja kieltää totuus vain, että se oma hillotolppa olisi vielä jonkun vuoden olemassa ja lypsettävissä?

• Anonyymi

Listaa vaan. Kuka hullu äänestää vihervassuja

• Anonyymi

Persut käytännössä on ainoa puolue joka vastustaa julkisesti tätä hullua touhua. Eikö silloin kannattaisi äänestää heitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut käytännössä on ainoa puolue joka vastustaa julkisesti tätä hullua touhua. Eikö silloin kannattaisi äänestää heitä?

Vihervassut janoaa tätä hullua touhua, kepulit ja kokkarit eivät uskalla rasismin pelossa sanoa ja tehdä mitään.

• Anonyymi

Ruotsi on eräänkin öyhön mukaan niin hieno maa, että Suomenkin pitäisi islamisoitua pian...
        Työttömyys Suomea vain hieman pienempi...

• Anonyymi

2015 ja ennen sitä kaikki mitä ruotsissa tapahtui tai ranskassa oli oikeistolaisten tiedossa

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Näreet?

• Anonyymi

Onhan se.

• Anonyymi

Rottailua riittää.

• Anonyymi

qqwq

• Anonyymi

Maahanmuutto ja maahanmuuttaneet ovat hyvä asia. Aluksi suhtauduin vähän nihkeästi, kun molemmat tyttäreni rupesivat seurustelemaan somalipoikien kanssa. He olivat tuota 2015 pakolaisvirta. Tänne tullessaan siis rippikouluikäisiä. Pojat ovat saattaneet häpeään ne, jotka väittävät afrikkalaisia jotenkin tyhmiksi ja huono-oppisiksi. Pojat kävivät koulut, olivat kympin oppilaita. Opiskelivat ja ovat nyt molemmat hyvin tienaavia tohtoreita. Ja kiitollisia äärioikeistohallituksellemme, joka heti heille hyvän palveluksen, antamalla huimat veronalennukset. Yli satatonnia tulot nääs vuodessa... Tyttärilläni kävi todellinen onni. >Mustafa Muuse on myös näyttänyt somalien potenttiaalin, paitsi hyvä juoksija, myös koulussa kympin oppilas. Ben Zyskowicsilla myös muslimivaimo, samoin juoksija Janne Holmenilla. Janne kääntyi itsekin muslimiksi.

• Anonyymi

Kalla fakta.

• Anonyymi

Jepulis.

• Ja joku reppana ei taaskaan tajua maahanmuuttajan ja ulkomaalaisen eroa...

Kyllä, ruotsalaiset ovat kovin pahoja huumetyyppejä. Perinteiseti ollut pitkälti moottoripyörjengien hallussa tuo kauppa, en tiedä onko enää..

• Anonyymi

Kaikki huumeapinat pitäisi tappaa kiduttamalla.

• Anonyymi

Ihanuus juu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe