mutta silti samalla positiivinen ja energinen. Sinun luonteesi kiehtoo minua, siinä on jotain salaperäistä ja selittämätöntä. Anne kun kerron mitä sinusta ajattelen. Minulla syntyy halu lohduttaa sinua, olet ikään kuin sen tarpeessa. Jotai syvällä olevaa haavoittuvuutta ja herkkyyttä siellä pinnan alla, sellaista olen näkevinäni. En tiedä mitään, miksi siihen olisi syytä, mutta silti. Koen suurta tarvetta tukea sinua ja tehdä sinusta onnellinen. Ehkä näille empatian tunteille on syykin, en tiedä.
Mitä näen ja sinusta koen on sekin suuri syy olla sinuun rakastunut, ja se tunne on kokonaisvaltainen.
Nainen, olet jotenkin surumielinen
56
1009
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muru rakas. Olet niin ihana ♥️♥️😍
- AnonyymiUUSI
Rakas ❤️❤️❤️. Voitko tehdä sitten niin?
- AnonyymiUUSI
Oiihh, ihana❤️Olet osittain oikeassa🥰
- AnonyymiUUSI
Ei Annelta
- AnonyymiUUSI
Anne kuittaa : )
- AnonyymiUUSI
Yksipuolinen rakkaus, säälittävää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksipuolinen rakkaus, säälittävää.
Onko tämä palstasedän luoma Anne nyt sinun suttuisessa päässä taas se joku muu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä palstasedän luoma Anne nyt sinun suttuisessa päässä taas se joku muu?
Mitä tarkoitat suttuisuudella? Selitäpä hieman.
- AnonyymiUUSI
No kenelle tämä?
- AnonyymiUUSI
No tiedän kyllä ettei oikeesti mulle : ( Anne
- AnonyymiUUSI
Onko siis Annelle? Jos on, en lue pidemmälle kun en ole Anne.
- AnonyymiUUSI
eiköhän tuo tarkoita tuossa yhteydessä "anna kun kerron".....
- AnonyymiUUSI
Kirjoitusvirhe ehkä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän tuo tarkoita tuossa yhteydessä "anna kun kerron".....
Niin minäkin ajattelin🤣
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Spekulaatiot saavat siivet. Anne mainittu.
- AnonyymiUUSI
Voitko laittaa viestin suoraan minulle?
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Nukkuu.
- AnonyymiUUSI
Minusta tämä ei kerro, mutta se on totta että olen ollut kauan surumielinen ja se liittyy menetetetyyn vakituiseeen työpaikkaan ja kaikkeen siihen mitä olen joutunut kokemaan viimeisesten kymmenen vuoden aikana!
- AnonyymiUUSI
Niin olen surumielinen
- AnonyymiUUSI
Hän ajattelee syvällä sydämessään asioita, joita ei kerro ja jotka askartuttavat mieltä. Tuovat paljon epävarmuutta. Neuvottomuutta ihanalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
Eikös ne ole yksityisasioita?
- AnonyymiUUSI
"En tiedä mitään, miksi siihen olisi syytä, mutta silti. "
Ok. Huonostipa minut sitten tunnet.- AnonyymiUUSI
No en tunne yksityisasioita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No en tunne yksityisasioita.
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Olet oikeassa,kenties koska meissä on jotakin samankaltaista virtausta 💫
- AnonyymiUUSI
Häntä saattaa ärsyttää tällainen analysointi. Sellainen hän on.
- AnonyymiUUSI
Kyllä saattais osua koteloon jopa jos joku livenä tulis tilittämään tämmöistä soopaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saattais osua koteloon jopa jos joku livenä tulis tilittämään tämmöistä soopaa
In old order at least
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi soopaa jos toista vähän enemmän tuntee ja keskustelua olisi käyty molemmin puolin. Vaatii luottamusta.
- AnonyymiUUSI
Analysoinko sinut ?
- AnonyymiUUSI
Suurimmalta osin ohi, kommentit ym.
- AnonyymiUUSI
❣️Nyt vain pitää seistä omin jaloin muutamien ystävien tukemana. Kiitos kun välität, mutta pidä huoli ennen kaikkea itsestäsi. 😘
- AnonyymiUUSI
Kiitos myös ajatuksistasi minusta!
Sinä selviät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos myös ajatuksistasi minusta!
Sinä selviät.Ajatukseni sinusta ovat vain kauniita ja romanttisia haaveita. Niitä olet tuottanut minulle sanotaanko roppakaupalla ! Ne eivät kuitenkaan ole totta ja todellisuudessa pitäisi pääosin elää. Ehkä sinäkin todellistut joku päivä…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajatukseni sinusta ovat vain kauniita ja romanttisia haaveita. Niitä olet tuottanut minulle sanotaanko roppakaupalla ! Ne eivät kuitenkaan ole totta ja todellisuudessa pitäisi pääosin elää. Ehkä sinäkin todellistut joku päivä…
Sinähän tiedät pilvilinnani. Jalat tahtoo irrota maasta, varsinkin jos saan nähdä sinua.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sä aika hyvin mut tunnet muru ❤️🤗😍
- AnonyymiUUSI
En ole sua nähnyt kohta 5 viikkoon. Alkaa unohtua. Sun veljen ehkä näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tosin tiedä onko sulla sellaista😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun on ihmisiä, jotka tunnistavat ihmisiä noin. Sehän tarkoittaa täydellistä vapautusta sen oikean löytymiseksi. Otetaan kontaktia varsin aktiiviseen ehdokkaaseen. Yön jälkeen: Ai sä olitkin sisko tai sen veli mut ei mitään väliä 😄
- AnonyymiUUSI
Leijun pilvissä ja joskus pilven eteen tulee aurinko joka yrittää häätää surumielisen päivän pois mielestäni.
Synnyin ilosta, kasvoin surussa. Toivottavasti saan kuolla onnellisena sun käsivarsille jos sua vaan saan rakastaa. ❤️ - AnonyymiUUSI
Ei mulle ainakaan.
Ei mitään energisyyttä jäljellä. - AnonyymiUUSI
Hyvää yötä kaunis kangastukseni🌴
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä 🌾
Elämän tuomat haavat ja kokemukset opettavat meitä.
Jollet opi tuntemaan toista ulkopuolella palstan, et koskaan voi luoda yhteyksiä toisiin ihmisiin..
🙏🏻🫶🙋♀️
Olipa kaunista tekstiä, toivottavasti menee perillekin. Sinne minne on tarkoitettu.
💖- AnonyymiUUSI
jätä rauhaan jo ei kiinnosta teidän jutut.
- AnonyymiUUSI
Kuka luki mua just kuin avointa kirjaa 😉
- AnonyymiUUSI
Tiedän, että tämä ei ole minulle suunnattu, koska kaivattuni kyllä tietää surumielisyyteni syistä, mutta halusin vain sanoa, että tuo oli ihana kirjoitus ja kaivattusi varmasti arvostaisi sitä, miten ajattelet hänestä.
Tekisi ihmeitä melankolian keskellä saada tietää, että joku on puolellasi. Elämän taakka kevenisi ainakin kolmellakymmenellä prosentilla. 😊 Itsellä se positiivisuus ja energisyys on pienissä taskuissa viikon varrella, joihin kurotetaan silloin kun ne kohdalle sattuvat. Oikean ihmisen kanssa niitä pikku taskuja ilmaantuisi varmasti elämään enemmänkin. Voisin ainakin kuvitella niin.
On todella kaunista ja tärkeää, että maailmassa on ihmisiä, jotka ajattelevat, kokevat ja tuntevat kuin sinä. Toivon vain, että kaivattusi saisi joskus kuulla noita sanoja oikeassa elämässäkin ja tuntea niiden voiman. 🧡 - AnonyymiUUSI
Va is this bubbu? Lol
- AnonyymiUUSI
Joillakin ihmisillä suru vain asuu heidän sisällään, mutta voivat silti olla positiivisia ja energisiä kaikesta huolimatta. Heillä on monikerroksinen luonne.
- AnonyymiUUSI
Jos tässä elämässä haluaa jatkaa, on oltava positiivinen, muuten menee elämä vaikeaksi. Kuka nyt haluaa ajaa 6-metrisellä, matalan maavaran amerikanraudalla Saharan poikki.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän se suru ole usein sitä, ettei ole saanut vastakaikua ihmisiltä positiivisuudestaan.
- AnonyymiUUSI
Ai että oikein kokoNAISvaltainen!
- AnonyymiUUSI
Niin, se olisikin omituista jos mies näkisi toisen miehen naisena, voisi pitää melkein harhana.
- AnonyymiUUSI
Olen saanut kokea jotain ihanaa, mutta samalla niin hirveää. Olen hukassa, mutta sitähän sinä, et koskaan kysynyt.
- AnonyymiUUSI
Voi, mitä draamaa......
- AnonyymiUUSI
Olisko tuo masentunut, mutta pyrkii sen pirteydellään peittämään? Näin osa masentuneista toimii. Voi olla myös jotain surua, mistä ei voi puhua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760