Mitä opit tänään Raamatussa olevasta ilmoituksesta?

Anonyymi-ap

Kerro vaan. Älä pelkää.

17

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Raamatussa on hyvin vähän opittavaa. On vain historiallinen romaani.

• Anonyymi
        UUSI

Siinäpä se puhuja on. Ihmetellä täytyy.

Vaihtoehtona maailman opetuksesta on nähtävänä ihmisten teoista, tuskin niille annan samaa arvoa, muutakuin se, että "ennemmin otan Raamatusta opin, jonka päämäärä on Jumalan- opettama rakkaus"...

Tässä me kuljemme eri tietä.

Niitä katsellen, -----sinä ja oppimaasi: --- kutsu välillä poikasi torilta kotiin syömään ja kysy- montako sait puukotettua. Myös - montako ystävääsi on huumeisiin kuollut, sekä onko paljon keskuudessanne pantu alaikäisiä myymään huumeita. jne. jne. jne. jne.
        Kysy naapuriltasi- että käytitkö tänään hyväksesi ihmiskaupan uhreja, jotka ovat hakattu teidän pantavaksi, väkivalloin. Jos ei anna, heittää porukkanne hotellin parvekkeelta kuolemaan tahi- hiekkaa suu täynnä, kuolevat. Ovathan he niitä uhreja, jotka tahtosi maailmaan ovat pettäneet ihmikauppiaina heidät poljettavaksenne. On luvattu muuta - kuin mihin joutuivat.

Oppisi on se ja senkaltainen. Kannattaa kehua oppiporukkasi tietä ja puhua Raamatun- romaani- opista, ettei sitä kannata lukea.

Ts. oppimääräsi on lapsiesi tie- totuuteesi ja rakennuksesi. Laumasi- ja lauman henki ja haju on juuri se.... Hyvä- kun suullasi tunnustat vaihtoehdot- mitä me katselemme maailman tuloksesta. Eli ennemmin otan Sanasta oppia, mitä hyvän ja pahanvälinen sota on merkitykseltään. Katselen sitä lähtökohtana Golgatalta.

Ihmiset rakentavat ristit- toinen toisilleen ja jopa Jeesus ripustettiin niin rääkättynä, että ihmiset käänsivät näkemästä häntä.
        Vieläpä kanssaporukkasi pilkkasi häntä.... Astu alas- olethan Jumalan Poika.
        Mutta, Hän kärsi, että me näemme todella sinun maailmasi hengen ja sanoman.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se puhuja on. Ihmetellä täytyy.

Vaihtoehtona maailman opetuksesta on nähtävänä ihmisten teoista, tuskin niille annan samaa arvoa, muutakuin se, että "ennemmin otan Raamatusta opin, jonka päämäärä on Jumalan- opettama rakkaus"...

Tässä me kuljemme eri tietä.

Niitä katsellen, -----sinä ja oppimaasi: --- kutsu välillä poikasi torilta kotiin syömään ja kysy- montako sait puukotettua. Myös - montako ystävääsi on huumeisiin kuollut, sekä onko paljon keskuudessanne pantu alaikäisiä myymään huumeita. jne. jne. jne. jne.
        Kysy naapuriltasi- että käytitkö tänään hyväksesi ihmiskaupan uhreja, jotka ovat hakattu teidän pantavaksi, väkivalloin. Jos ei anna, heittää porukkanne hotellin parvekkeelta kuolemaan tahi- hiekkaa suu täynnä, kuolevat. Ovathan he niitä uhreja, jotka tahtosi maailmaan ovat pettäneet ihmikauppiaina heidät poljettavaksenne. On luvattu muuta - kuin mihin joutuivat.

Oppisi on se ja senkaltainen. Kannattaa kehua oppiporukkasi tietä ja puhua Raamatun- romaani- opista, ettei sitä kannata lukea.

Ts. oppimääräsi on lapsiesi tie- totuuteesi ja rakennuksesi. Laumasi- ja lauman henki ja haju on juuri se.... Hyvä- kun suullasi tunnustat vaihtoehdot- mitä me katselemme maailman tuloksesta. Eli ennemmin otan Sanasta oppia, mitä hyvän ja pahanvälinen sota on merkitykseltään. Katselen sitä lähtökohtana Golgatalta.

Ihmiset rakentavat ristit- toinen toisilleen ja jopa Jeesus ripustettiin niin rääkättynä, että ihmiset käänsivät näkemästä häntä.
        Vieläpä kanssaporukkasi pilkkasi häntä.... Astu alas- olethan Jumalan Poika.
        Mutta, Hän kärsi, että me näemme todella sinun maailmasi hengen ja sanoman.

Humaani ateisti on parempi kuin hihhuli.

• Anonyymi
      UUSI

En kai mitään ole vielä ehtinyt oppimaan, mutta huomasin juutubes erään juutalaisen miehen opettavan että ylöstempaus ei tule yllätyksenä morsiusseurakunnalle , vaan ainoastaan jumalattomille se tulee yllättäen.

No tätä jäin mmiettimään kun oon tähän asti suomalaisten saarnureijen puheista saant sen opetuksen että ylöstempaus tulee hetkellä jota emme osaa odottaa.

Itse kun mietin asiaa niin asianhan voi ymmärtää kummallakin tavalla minunkin kohdaltani. Olen tilanteessa, jossa pidän ylöstempausta mahdollisena joka päivä vaikken tiedä ylösottohetkeä, saati päivää, viikkoa, kuukauttakaan, vuotta. Sen vaan ymmärrä että lähellä ollaan kun ymmärrän Jeesuksen ylösnousemuksen tapahtuneen armon vuonna 33 ja nyt ollaan vuosinumeroissa 2025 ja kaksi päivän eli 2000vuojen liittymisen Jeesuksen liikkumisiinsa. Tässä ollaan nyt esim pääsijäisestä tai elosyyskuun taitteesta 2033 aika lähellä 2000v:n ihanan jännää kosketusta.

Suosittelen katsomaan tämän ja kuuntelemaan. Se on Juhani Laukkosen puhe otsikoitu kaikki tulee jäämään kesken ja se on siitä hetkestä kun kuulin sen itsellellesellenelleni jysäyttävin pysäyttävin muttei lysäyttävin vaan elollistavin ja jännittävällisin hengellinen puhe koskijen ylöstempausajoitusta, joka Juhanin puheen mukaan tapahtuu varmasti 2020-luvulla. Tämmöinen puhe suorastaan räjäytti mut eloon ja intoisuuksiin ja oon innokas nytkin. Tässä se:

https://www.youtube.com/watch?v=ptJ682JdHI4

Selef Urge

• Anonyymi
      UUSI

Raamatun kertomukset ovat suurelta osin fiktiota ja valhetta.

• Anonyymi
        UUSI

Pakko olla totta kun tänä päivänä kinataan yhä samoin kuin Jeesus ja fariseukset sapatista ja muusta.

Miiten olisi voitu keksiä riidat 2000 vuotta edeltäkäsin.

• Anonyymi
        UUSI

On sinne poimittu siteeksi tottakin niin kuin hyvässä valheessa aina:
        Vettenpäälläkävely, Jerikon maanjäristys ja Gomorran mereoriitti mm.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko olla totta kun tänä päivänä kinataan yhä samoin kuin Jeesus ja fariseukset sapatista ja muusta.

Miiten olisi voitu keksiä riidat 2000 vuotta edeltäkäsin.

Islam on 1400 vuotta vanha uskonto. Muslimit riitelevät keskenään ja tappavat toisiaan. Islamin täytyy olla totta, sillä miten riitelystä olisi voitu kirjoittaa niin paljon etukäteen?

• Anonyymi
      UUSI

Jesse käveli kovassa aallokossa veden päällä niin että vaatteen liepeet kastuivat. Niinpä hän päätti lentää kuten ilmatyynyalukset. Tätä ei kirjoitettu ylös.

Jeesuksella oli siivet, joilla hän lensi pilven taakse ja katosi taivaaseen. Tätä ei ole kirjoitettu.

Raamatussa on paljon asioita, joita ei ole kirjoitettu. Mitä tapahtui Jeesuksen syömälle lampaalle ja kalalle? Missä Jeesus yöpyi kuolleista heräämisen jälkeen?

• Anonyymi
        UUSI

Käärmeen henkinen kirjoitus- Jumalaansa pilkkaava, kuten toinen ristinryöväri teki.
        Sama henki, sama puhe, ja henki, joka on kuoleman kohde.
        Se sielu- joka syntiä tekee- sen on kuoltava- eli Elämänhenki ei elä sielusi matkassa.

• Anonyymi
      UUSI

"Valitaksemme oikein meidän on tunnettava Sana. "Pidä huolta lukemisesta, kehottamisesta ja opettamisesta…Huolehdi näistä kaikista ja elä niissä…" 1. Tim. 4:13, 15.

Ps.119:105. “Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”

( Joh.8:1-20.) Joh.8:12. “Niin Jeesus taas puhui heille ( fariseuksille ) sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".

Ps.32:8. "Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa; minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee".

Miten “osoitan sinulle tien” ? Sanassa. Lakiliiton psalmin sana totetui Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on “Tie”

Joh.14:5. “Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
      6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

"Valitaksemme oikein meidän on tunnettava Sana” — Joh. 17:3.” Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”

• Anonyymi
      UUSI

Eilen luin "Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa". PS. 147:3. Tänä aikana on paljon jotka ovat sielunmaailmataan rikki: synnytään ei toivottuna vanhemmilla joilla eväät vanhemmuuteen ovat puutteelliset, on hylkäämistä kiusaamisten takia ja puolisot pettävät, on kaikenlaista huijaamista. Voi olla myös synnynnäisesti hauras persoona ja ei osaa eikä ole voimavaroja pitää puolia ja pärjätä jää ja väliinputoajan osaan. Kun vain osaisi jättää asiat ja elämän Jumalan hoitoon niin Hän on paras terapeutti, voi johdattaa myös osaavan ammattiavun piiriin.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että onko tämä miehiä mukiloiva yli-inhimillisen voimakkaalta vaikuttava nainen pedonmerkitty kun on tietokone aivoissa mikrosiruun laitettuna.

https://www.youtube.com/watch?v=d6p58bpyXeA&list=RDd6p58bpyXeA&start_radio=1

Ihmisten luomaa - siihen ei kannnata kuluttaa aikaansa, vaan hylkää tuollaiset lähteet.
        Siis ko. ei ole rakentavaa ja siunaavaa katsottavaa.

• Anonyymi
      UUSI

Opin, että raamattu on joutavaa höpinää yksinkertaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      152
      14476
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      36
      8307
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      48
      6072
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      168
      5670
    5. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4447
    6. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      65
      4304
    7. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      24
      3960
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3730
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      29
      3627
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      32
      3335
    Aihe