" Luterilaisella kirkolla on vain kaksi sakramenttia, kaste ja Ehtoollinen. Esimerkiksi avioliittoon vihkiminen ei heille ole sakramentti vaan yhteiskunnallinen seremonia, johon kirkko antaa siunauksensa."
Mitä kirkko siunauksellaan saa annetuksi siunaamalleen?
Mihin kirkon siunausta tarvitaan?
Oletko saanut kirkolta siunauksen?
9
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kahden sakramentin opin mukaan Jumala välittää armoaan ihmisten maailmassa, ei vain pelkän Hengen ja sanan välityksellä, vaan myös aiheellisten armovälineiden avulla.
Kasteen vesi ja ehtoollisen viini ja leipä ovat Jumalan armon aiheeellisiä välineitä ihmisten maailmassa, mitä on konkreettinen maailma. Ei ihminen ole pelkkä henkiolento.
"Vesi nyt teidätkin pelastaa kasteena....
"Ehtoollisen viini, tämä on minun vereni, joka teidän edestä on vuodatettu syntinen anteeksisaamsiseksi...
"Ehtoollisen leipä, tämä on minun ruumiini, johon heidät on kasteessa liitetty...
Joh. 6:56
Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä. - Anonyymi
Miten niin kirkolta???? Jumalalta sen siunauksen on tultava.
- Anonyymi
Liberaalitejolookiijaan kuuluupi keskeisesteisesti Raamatun opinkappaleijjen ulkopuolisteinen lähestymistapa Raamatullisiin kysymyksiin, jossa yksilökeskeisyys ja kirkkokeskeisyys on merkitykseltään keskeisempää kuin Jumalakeskeisyys. Tässä käytetään hyväksi kristinuskon Raamatun perusteista taantuneen kansan ymmärtämättömyyttä hyväksi ja näillä painotuksilla ja kannanotoilla siunauksen saamisesta kirkolta halutaan saada kansasta yhä ymmärtämättömämpää, saatanan tahdon mukaista ihmisten saalistamista helvettiin.
Valtion hallitseman pervokirkon gaypridesiunaus on kirous?
Jumalan siunaus on oikeallinen siunaus.
Selef Urge - Anonyymi
Jumala käyttää ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala käyttää ihmisiä.
ai valehtelevaa liberaaliteologia Jumalan siunauksen välittäjinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liberaalitejolookiijaan kuuluupi keskeisesteisesti Raamatun opinkappaleijjen ulkopuolisteinen lähestymistapa Raamatullisiin kysymyksiin, jossa yksilökeskeisyys ja kirkkokeskeisyys on merkitykseltään keskeisempää kuin Jumalakeskeisyys. Tässä käytetään hyväksi kristinuskon Raamatun perusteista taantuneen kansan ymmärtämättömyyttä hyväksi ja näillä painotuksilla ja kannanotoilla siunauksen saamisesta kirkolta halutaan saada kansasta yhä ymmärtämättömämpää, saatanan tahdon mukaista ihmisten saalistamista helvettiin.
Valtion hallitseman pervokirkon gaypridesiunaus on kirous?
Jumalan siunaus on oikeallinen siunaus.
Selef UrgeVai Jumalakeskeisyys.
Kyllä ihmisten on elettävä ihmisten maailmassa, eikä missään pilven päällä.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
- Anonyymi
Tässä on oikea siunaus:
" Kristus oli kuuliainen kuolemaan, aina ristinkuolemaan asti. Hän antakoon teille voimaa kuolla pois synnistä, kantaa ristiänne ja seurata häntä. Siunatkoon teitä kaikkivaltioas ja armollinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki. Aamen." - Anonyymi
Lahkosaarnaaja tyrkkäsi minut otsasta nurin ja sain rytäkässä haavan päähäni. Toimitusta seuraava ihmeparantaja laittoi laastaria päähäni samalla kielilläpuhuen noituen sai minut taas kuntoon. Siunauksia ei tarvittu koko touhussa lainkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891