Olis mukava nähdä paIstan vasemmistoIaisten ja vasemmistohenkisten kommenteissa huomattavasti enemmän älyllistä käsittelyä eri aiheissa, erityisesti omia ajatuksia ja näkemyksiä ylikäytettyjen fraasien yms. copypasten sijaan. Pääsääntöisesti kuitenkin paIstan em. persoonallisuudet keskittyy jopa yksinomaan "todistelemaan" itsensä paremmuutta ja "niiden muiden" huonommuutta. #ihmisten_luokittelu #eriarvoistaminen
Fiksummissakin kirjoituksissa, jotka alkaa usein lupaavasti, kompastutaan usein dogmaattisen antipatian, epideemisen ja jopa pakollisen vastustamisen tunkeutuessa esiin. Näin kirjoitukset, joilla on mahdollisuus olla hyvää kritiikkiä, kompastuu siihen, että lähdetään hakemaan epärealistisista sfääreistä tehosteita, että saadaan (omasta mielestään) kirjoituksiin voimaa. Se ei kuitenkaan ole voimaa, vaan hetki, kun kirjoituksen potentiaalinen voima ja kritiikin merkitys pilataan.
Oma lukunsa on mentaliteetiltaan kyseenaIainen paIstoilla parveiIeva eIiölaji, joka taistelee kuvitteellista "persua" vastaan. Tällä eIiöIajiIIa on äärimmäisen vähän omaa päättelykykyä ja omia ajatuksia ja näkemyksiä, mutta sitäkin enemmän kykyä omaksua omia mentaaIisia genitaaIeja rivosti hyväiIeviä irvailuja #copypaste #kliseet. Tästä seuraa niitä tuttuja 1-3 rivin roiskaisuja, joista loistaa poissaolollaan älyllisyys, sivistyneisyys, tietämys jne. ihmisiIIe ominaiset tavat ja arvot. Tämä eIiöIaji on todistetusti mentaaIisesti impotentti.
Mutta yrittäkää edes. Joskus yrittäminen sattuu aivoihin, mutta se kipu on tervettä, koska se on merkki aivojen toiminnasta ja treenaamisesta. Kaiken ei pidä aina olla ihmisten luokitteluun perustuvaa eriarvoistavaa sotaa, edes niiden kaikkein kuumottavimpien erimielisyyksien äärellä.
☝🙄
PaIstavasemmistoIaisiIIe
14
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ei helmiä sioille. Eikä varsinkaan natsisioille.
- Anonyymi
Ei natseja enää ole.
- Anonyymi
Kauhea valitus Tynkkysen palkkaamalta persutrollilta, joka jättää kokonaan huomioimatta oman puolueensa matalaälyiset länkyttäjät, sellaiset jotka Minja Koskelallekin härskiä törkyä lähettelivät.
Taisipa itse Mr. niitä vielä puolustella ja arvostella omalla ei niin sivistyneellä tavalla Minjaa.
Eli huolehdi vaan itsestäsi ja kaltaisistasi, niin tilanne paranee jo 90 prosenttisesti.- Anonyymi
aloittaja mr. pers-efekti ampui itseään jalkaan 😂
- Anonyymi
Sulla on vakava mielenterveysongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittaja mr. pers-efekti ampui itseään jalkaan 😂
Eikö älysi riitä parempaan.
- Anonyymi
Ala-arvoisia nuo Tynkkysen palkkaamat trollit.
- Anonyymi
Niitä ei ole pässi.
- Anonyymi
Pahoittelut avaajalle. Meillä VAS-puolueen jäsenehtona on ÄÖ <oma ikä. Meidät ohjeistetaan käyttämään äärilinjauksia, jottei julkitulisi sammakoita.
Monien mielestä meille tulisi suoda oikeus omiinkin mielipireisiimme julkisesti.- Anonyymi
Tällaiseen syyllistyy tämä Mr. kun ei käytä omaa nikkiään.
Kuten sanoin.... Jotkut ei vaan muutu, eikä kehity. Mutta se juuri erottaa sen tietyn eIiöIajin ihmisistä.
☝😏- Anonyymi
Mr Perfect voisi unohtaa tekoälyn kanssa leikkimisen ja alkaa itse kirjoittelemaan juttujaan!
"Tekoälyn" käyttäminen lyömäaseena on tyypillistä primitiivis-aggressiivisiIIe vasemmistoIaisiIIe. Mitäpä vasemmistoIainen ei käyttäisi tavalla tai toisella aseenaan pyhässä kulttuurisodassaan sivistyneistöä vastaan? Hyökkääminen, vahingoittaminen, yIivaIta... se on vasemmistolaisella DNA:ssa.
Sinä voisit sen sijaan keskustella tekoälyn kanssa käyttäytymisestä, itsesi kehittämisestä jne., eli voisit käyttää sitä terapeuttina, joka johdattaa sinut pois taantumuksellisesta vasemmistopimeydestä tänne valoisaan maailmaan. Voisit alkajaisiksi esittää itsellesi kysymyksiä kuten "mitä minä olen?", "mikä minussa on vikana?" jne. Tällaisten itsellesi rehellisille kysymysten pohjalta voisi kehittyä sinun ja tekoälyterapeutin välillä antoisaa keskustelua, ja ehkä, EHKÄ!, voit jopa löytää tien kohtia valoa.
☝😏
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161