... ja ainoa tulos on, että talous sukeltaa vain syvemmälle. Tätä kirjoitettaessa Tuppi on ehättänyt LENTÄÄ Brasiliaan "ilmastokokoukseen", sillä seurauksella, että maapallon tuhoutuminen jatkaa entistä kasvutahtia. Palloa ei pelasta tuppi huvimatkoineen, SINUN on leikattava rajusti kulutusta ja potkittava nämä seikkailijat pihalle. Muita vaihtoehtoja ei ole.
t.haans.sea
Tuppi tuntuu olevan innokas matkustelija. Tällä tahdilla lyö kaikki KULU-ennätykset
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Presidentin toimivaltuuksiin ei kuulu ympäristöasiat, kuka antoi luvan Stubbin lähteä Brasiliaan ympäristökokoukseen?
- Anonyymi
Porvari tykkää matkustaa verorahoilla
- Anonyymi
Minusta kansalla on oikeus tietää paljonko on palanut rahaa tähän mennessä.
- Anonyymi
Meillä on uusi "reissu Lasse".
- Anonyymi
Kallis pakko.pressanposti voidaan hyvin poistaa näin velkaiselta pikkuverohti-läntiltä.
Säästöä syntyisi, ja ei ainakaan ympäri maailmaa hurvitteluilla pääsisi lisää hassaamaan verorahoja (lue; maan itselleen ottamaa velkarahaa!)
Mitä tuppi on hulvattomalla verorahanpoltolla jatkuviin joutaviin matkoihinsa muka saanut aikaiseksi? Joku pikkuruinen hirsimökkien vienninedistys yhtä tyhjän kanssa,
koska pikkumaapahas-läntillä kuulemma jo velkaa yli 400 miljardia, kun "piilotetut"
on kaivettu esille: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tuukka-saimen/suomi-piilottanut-velkansa-kreikan-tyyliin-velat-ja-vastuut-lahes-400-miljardia-osa-1/
Uutisessa mm: seuraavaa: "Suomen virallinen valtionvelka on noin 189 miljardia euroa ja koko julkisen talouden velka noin 232 miljardia eli noin 83 prosenttia BKT:stä. Näin kerrotaan mediassa, näin uskovat poliitikot ja suuri osa kansasta. Totuus on karumpi.
Suomi on piilottanut velkoja rakenteisiin ja yhtiöihin jo vuosia, aivan kuten Kreikka ennen eurokriisiä vuonna 2009. Todelliset velat ja vastuut ovat lähes 400 miljardia euroa."
Ja sinä maksat! Nyt, valtionosuuksien pienentämisen johdosta, kunnat joutuvat korottamaan reippaalla kädellä veroprosenttejaan ja kiinteistöveroprosenttejaan. Samaan aikaan vaihtoehtomedioiden mukaan n 1000 ukrainalaista nuorta miestä saapuu Saksaan joka viikko sotaa pakoon. Tuskin kaikki jäävät Saksaan, vaan muuttavat muihin eu-maihin.- Anonyymi
>>kunnat joutuvat korottamaan reippaalla kädellä veroprosenttejaan ja
Tämä on vasta alkusoittoa. Ne järjestivät SOTEn van siitä syystä, että VALTIO voi syytää rahaa NATO-hankkeisiin ja kunnat vastaa muusta
"""Suomi ostaa aseita velalla Yhdysvalloista Ukrainalle HS.fi
https://www.hs.fi › politiikka › art-2000011578252
23.10.2025 — Hallitus päätti torstaina osoittaa 100 miljoonan euron tuen Ukrainalle ostamalla aseita Yhdysvalloista. Kyse on PURL-nimellä kulkevasta Naton ..."""
Vittu mitä KUSIAISIA, eikö totta ! Sinä maksat !!!! samalla kun pääkusiainen rällää ulkomailla jatkuvasti !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512