Vesivekin omistaja tuomittiin törkeistä rikoksista

Anonyymi-ap

Nyt kun ne Vesivekin kattoremontit kauppaajat saapuvat tontille saa sanoa että eikös se firman omistaja ole tuomittu rikollinen. Ja sanokaa perheen vanhuksille etteivät päästä Vesivekin väkeä sisään. Veloittavat moninkertaisen hinnan kattoremontista:

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011605551.html

15

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkennusta: Riihimäki on Vesivekin johtaja myytyään sen kymmenillä miljoonilla pääomasijoittajille.

• Anonyymi

Käytti kuitenkin tosiasiallista päätäntävaltaa tähän saakka. Nyt taitaa olla enää juoksupoika kuten sijoitisyhtiökin. Mahtaa olla omistus ja ohjaus uudella rahoittajalla.

• Anonyymi

Etköhän nyt vähän liioittele otsikossa. Työsyrjinnästä tuli 35 päiväsakkoa.
      Eikä tuomio ole vielä lainvoimainen.

• Anonyymi

Miehiä putoili katolta firman alkuaikana kun piti ilman telineitä yrittää,luvattiin nopeaa valmistumista miesten hengen uhalla.

• Anonyymi

Vesivek uskovaisten firma, lestadiollaisia. Kattoyksikkö hellareita, kaikki hienoja r…..pesijöitä. 🐬

• Anonyymi

siis ränninpesijöitä tarkootin. 🌧️

• Anonyymi

Nää Vesivekit sun muut on aseeton ryöstö.

• Anonyymi

Ostaako näiltä oikeasti joku,kyllä on rikkaita ihmisiä.Koolaukset suoraan vanhojen märänneiden ruoteiden päälle,sinne saa jauhomadot uuden katon päälleen.

• Anonyymi

No, mistä sä tiedät, onko ruoteet mädät? Ootko käynyt siellä katolla itse? Kaikki kattoremontit tehdään vanhojen ruoteiden päälle. Siihen tulee, katsos uudet. Tumma puu on usein kuiva. Se on vain luonnon epäpuhtauksien värjäämä. Oletko kuullut siitepölystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mistä sä tiedät, onko ruoteet mädät? Ootko käynyt siellä katolla itse? Kaikki kattoremontit tehdään vanhojen ruoteiden päälle. Siihen tulee, katsos uudet. Tumma puu on usein kuiva. Se on vain luonnon epäpuhtauksien värjäämä. Oletko kuullut siitepölystä?

Vastaan edellisen puolesta.Miksi edes tehdä kattoremppaa jos kaikki on noin hienosti,ja todellakaan kaikkia ei tehdä vanhojen ruoteiden päälle

• Anonyymi

Outoa

• Anonyymi00015

Minusta oudointa on se että joku markkinointi ja myynti johtaja poistelee täältä viestejä! Äkkiä luulisi että olisi fiksumpaakin tekemistä kun katsoo yhtiön tilaa. Toki tämä kyseinen henkilö on myötävaikuttanut merkittävästi yhtiön sukeltamiseen jo vuosia! Joten onnittelut siitä!

• Anonyymi

Tunne ei kai kannata odotella liikoja.

• Anonyymi00016

Kattofirmoilla ei ole muuta mielessä, kun nopeus, työn jälki on sivuseikka.

• Anonyymi00017

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36