Puoluepoliittinen ja ideologinen näkemys:
"Maahanmuutto on rikkaus!":
- Sdp, Vasemmistoliitto, Vihreät, Kepu, Kokoomus, Rkp
Tieteellinen tutkimus:
"Usean maan tutkimukset ovat päätyneet siihen, että maahanmuutto aiheuttaa nettokustannuksia julkiselle taloudelle."
- Vesa Kanniainen, Helsingin yliopiston kansantaloustieteen emeritusprofessori
Perussuomalainen poliittinen näkemys:
"Löperö maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa kustannuksia ja heikentää turvallisuutta"
Jatkammeko siitä huolimatta yhteiskuntaamme nakertavien puolueiden kannattamista ja äänestämistä?
☝🙄
Onko Suomi rikastunut?
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kehitysmaalaisten eli lähinnä muslimien maahanmuutto ei ole "rikkaus", se on selvää.
Suomessa on näkyvissä samoja ongelmia mitä Ruotsissa on ollut jo pitkään. - Anonyymi
Kyllähän tämä Suomi on nyt köyhtynyt rajusti tässä muutaman vuoden sisään.
Jopa niin, että ihmisiltä lähtee työt!Heh!.... Vihervasemmisto: "Meissä ei ole koskaann mitään vaikaa. Vika on aina muissa tai olosuhteissa!"
Olet upeasti onnistunut kehittämään itsellesi tämän sosialistis-vinoutuneen mentaalisen pukaman. Mielenkiintoista onkin näin psykologisesta näkökulmasta, että miten 20 vuoden alamäki supistuu "muutamaan" vuoteen, alkaen tietenkin juuri 10.6.2023.
☝🤪
- Anonyymi
kuka hullu tuohon uskoo vaali vedätys hyvä on kuivuu alkumetreillä.
- Anonyymi
..ikäänkuin kommunistimaiden diplomaattien huumesalakuljetus , jolla nämä rahottavat lähetystöjensä toiminnat , ei olisi ollut riittävää , piti höyrähtäneiden suvakkiämmien ottaa ja haalia kaikki Päiväntasaajan maankiertäjät KELAn hellään hoivaan loisimaan , kaupittelemaan kulttuurinsa mukaisia "nautintoaineita" ja vetelehtimään julkisilla paikoilla ...
- Anonyymi
Suomen nykyinen hallitus on pitänyt huolen siitä ettei maahanmuuttajien osaamista ole päästy hyödytämään. Viimeisetki työpaikat ovat kadonneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161