Onko Suomi rikastunut?

Puoluepoliittinen ja ideologinen näkemys:
"Maahanmuutto on rikkaus!":
- Sdp, Vasemmistoliitto, Vihreät, Kepu, Kokoomus, Rkp

Tieteellinen tutkimus:
"Usean maan tutkimukset ovat päätyneet siihen, että maahanmuutto aiheuttaa nettokustannuksia julkiselle taloudelle."
- Vesa Kanniainen, Helsingin yliopiston kansantaloustieteen emeritusprofessori

Perussuomalainen poliittinen näkemys:
"Löperö maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa kustannuksia ja heikentää turvallisuutta"

Jatkammeko siitä huolimatta yhteiskuntaamme nakertavien puolueiden kannattamista ja äänestämistä?

☝🙄

6

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kehitysmaalaisten eli lähinnä muslimien maahanmuutto ei ole "rikkaus", se on selvää.

Suomessa on näkyvissä samoja ongelmia mitä Ruotsissa on ollut jo pitkään.

• Anonyymi

Kyllähän tämä Suomi on nyt köyhtynyt rajusti tässä muutaman vuoden sisään.

Jopa niin, että ihmisiltä lähtee työt!

• Heh!.... Vihervasemmisto: "Meissä ei ole koskaann mitään vaikaa. Vika on aina muissa tai olosuhteissa!"

Olet upeasti onnistunut kehittämään itsellesi tämän sosialistis-vinoutuneen mentaalisen pukaman. Mielenkiintoista onkin näin psykologisesta näkökulmasta, että miten 20 vuoden alamäki supistuu "muutamaan" vuoteen, alkaen tietenkin juuri 10.6.2023.

☝🤪

• Anonyymi

kuka hullu tuohon uskoo vaali vedätys hyvä on kuivuu alkumetreillä.

• Anonyymi

..ikäänkuin kommunistimaiden diplomaattien huumesalakuljetus , jolla nämä rahottavat lähetystöjensä toiminnat , ei olisi ollut riittävää , piti höyrähtäneiden suvakkiämmien ottaa ja haalia kaikki Päiväntasaajan maankiertäjät KELAn hellään hoivaan loisimaan , kaupittelemaan kulttuurinsa mukaisia "nautintoaineita" ja vetelehtimään julkisilla paikoilla ...

• Anonyymi

Suomen nykyinen hallitus on pitänyt huolen siitä ettei maahanmuuttajien osaamista ole päästy hyödytämään. Viimeisetki työpaikat ovat kadonneet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe