USKOON TULLEEN TODISTUS!

Anonyymi-ap

”Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää Hän on sinulle tehnyt, Hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi” (Ps. 103:2-3).

RAKAS LÄHIMMÄISENI

Minun olisi pitänyt kirjoittaa sinulle jo kauan sitten ja kertoa uskoon tulostani sekä siitä, mitä se on vaikuttanut elämääni. Olin alkoholisti, pilleristi ja tupakan orja. Poltin noin kaksi askillista päivässä. Kiroilin paljon. Olin väkivaltainen. Olin menettänyt työpaikkanikin juopottelun tähden. Paniikkihäiriöt ja pelkotilat kasvoivat. Eräänä aamupäivänä kaljapubiin mennessäni tapasin erään tutun juoppokaverini. Tämä nainen kertoi, että oli tullut uskoon. Jeesus oli hänet pelastanut. Hän oli saanut täydellisesti jättää entisen syntielämänsä. Tämä kolahti minuun tosi rajusti. Pisti miettimään. Menin kuitenkin pubiin. Itkun kanssa nieleskelin sen aamun krapulakaljat. Tajusin ehkä ensi kertaa elämässäni oman kurjuuteni ja alennustilani. Mutta tajusin myöskin sen, että minäkin voin vielä selvitä tästä – Jumalan avulla. Se ajatus iskostui päähäni. Oli helppo luvata tälle uskoon tulleelle ystävälleni, että lähden hänen kanssaan hengelliseen kokoukseen. Minulla oli pari päivää miettimisaikaa. Lopetin alkoholin käytön siihen päivään, vaikka krapula olikin kova. Rukoilin Jumalalta, etten kuolisi ennen kuin olisin uskossa.

Sunnuntaina mentiin kokoukseen. Siellä rukoiltiin puolestani. Sain antaa elämäni Jeesukselle. Voi sitä valtavaa ilon ja vapauden tunnetta, minkä koin. Jumala antoi rauhan sisimpääni. Uskoontuloni tapahtui tammikuussa 1995. Sama vapaus, ilo ja rauha pysyvät. Kiitos Herralle Jeesukselle!

Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”

27

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainio todistus.

• Anonyymi

Tätä tarvitaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kiihottaa hulluja tappamaan, kun antaa synnit anteeksi.

• Anonyymi

Jumalan poika on ihminen ja mies.

• Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaa hulluja tappamaan, kun antaa synnit anteeksi.

te satanistit olette jo kuolleet

• Anonyymi

Tätä kannattaa jakaa.

• Anonyymi

Hyvä idea.

• Anonyymi

Vapahtaja olet sinä itse.
      Vaikka kyllä kai tuollainen massasuggestio ihan hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

En ole Jeesus.

• Anonyymi

Tulin Uskon ja Uskokin oli tyytyväinen.

• Anonyymi

Herra tekee ihmeitä. Kiitos. Ja herrat ja rouvat ne vasta ihmeitä tekeekin, toki käsityskykynsä ja arvojensa rajoissa. Mutta osaa ne tavalliset pulliaisetkin ihmeitä tehdä, kuten kertomasi nainen. Hienoa että jätit entisen juopotteluelämäsi. Kiitos hänelle.

• Anonyymi

Kiitos Jeesukselle.

• Anonyymi

Miksi te lahkolaiset kutsutte tuota kajahtaneiden mölötystä todistamiseksi?

• Anonyymi

Ota sinäkin vastaan pelastus..

• Anonyymi

Todistus on osoitus siitä, että jotakin "poikkeavaa" on tapahtunut ihmiselle. Siksi kaiketi nuokin lahkolaiseksi kutsutut kutsuvat sitä todistukseksi. Iloitkaa ja riemuitkaa! Kun ette osaa tehdä sitä edes omien asioittenne kohdalla ja onnistumisissanne. Joten pettyykö pessimisti?
        Jotakin valoisaa on tapahtunut. Hänelle ja varmana tuolle naisellekin. Iloitkaa ja riemuitkaa. Heidän puolestaan.
        Allanin uskovaiset niin vihanalaisia. Toki ei voi yleistää.

• Anonyymi

Kyllähän sitä alkaa kuulla Jeesusten ääniä kun ensin juo aivonsa muusiksi.

• Anonyymi

Hulluimmat kuulee allahin ääniä ihan juomattakin.

• Anonyymi

Aloittajalle hyvä aloitus .etsikää Herra niin te löydätte Rauhan .

• Anonyymi

Samansuuntainen omakin todistukseni.

Aamen, Jeesus on Herra!

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

Ylistetty Olkoon Herra Kaikkivaltias Jumala Korkeuksissaan Jeesuksen Kristuksen Nimeen!!!

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen.

Aamen, tai Amen tarkoittaa jollakin kielellä loppua. En tiedä millä Välimeren kielellä.
        Mutta jatketaan harjoituksia! Iloitsemalla. Myöskin toisen puolesta.
        Mä en vaan tajuu, mitä massasuggestiota siinä on, kun ihminen muuttuu ja jättää entisen juoppoelämän taakseen. Ja vielä avoimesti kertoo siitä. Puhumattakaan, että löytänyt Jeesuksen elämänsä Herraksi. Noh, antakaamme anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamen, tai Amen tarkoittaa jollakin kielellä loppua. En tiedä millä Välimeren kielellä.
        Mutta jatketaan harjoituksia! Iloitsemalla. Myöskin toisen puolesta.
        Mä en vaan tajuu, mitä massasuggestiota siinä on, kun ihminen muuttuu ja jättää entisen juoppoelämän taakseen. Ja vielä avoimesti kertoo siitä. Puhumattakaan, että löytänyt Jeesuksen elämänsä Herraksi. Noh, antakaamme anteeksi.

Näin on.

• Anonyymi

Seuraavat vaiheet uskoon tulosi jälkeen, kun olet antanut elämäsi Jeesukselle ja siis kokenut uudestisyntymisen Pyhästä Hengestä.
      "Kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat Hänen nimeensä." Joh. 1:12. Olet nyt uskossa Jeesukseen. Nyt alkaa sisäisen ja ulkoisen elämän puhdistuminen ja pyhittäytyminen.
      1. Syntielämästä luopuminen
      2. Raamatulliselle kasteelle tuleminen
      3.Oikeaan uskovien yhteyteen asettuminen
      Näiden askelten jälkeen olet siinä uskossa, jota Raamattu opettaa.
      "Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole Hänen omansa." Room. 8:9 b.
      "Jos siis joku on Kristuksessa, hän on uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle!" 2 Kor. 5:17.
      "HE pysyivät apostolien opetuksessa, keskinäisessä yhteydessä, leivän murtamisessa ja rukouksissa." Apt. 2:42.

• Anonyymi00028

muista että tämä maailma on kuollut- koska tää on Saatanan maailma...

tämä pitää vaan tuhota...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      212
      6748
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      303
      4683
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3616
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3434
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      260
      2648
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1941
    Aihe