Eipä ole valtamedia paljon huudellut sukupuolineutraalista äitiyspakkauksesta. Suomen uutiset tekevät tämänkin paljastuksen. Ja kukas tai ketkä tämä taustalta paljastuu? Niinpä tietysti Keskusta eli Keskusta puolue, kyllä on alas kepukin vajonnut. Tähän puolueeseenhan Timo Soini haaveili paluuta. Siinä meillä varsinainen luopio takinkääntäjä josta valtamediat jaksaa rummuttaa. Uskovainen mies vielä mutta kaikki epänormaalit sukupuolineutraalit kyllä kelpaa kunhan hillotolppaa riittää.
NYT SEKIN TULI - Sukupuolineutraali äitiyspakkaus
16
166
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa ollut mitään "paljastettavaa" kun kaikki mediat uutisoi tuosta.
- Anonyymi
Noin se aina menee ap. Kukaan ei ennätä koskaan vastaamaan sinun avauksiin sinun itsesi aina ennättäessä haukkumaan avaaja pystyyn joka olet sinä itse. Sinun taas aukoaessa päätä omille nikeillesi ja Soinille jota palvot ja jonka arvostelua et muilta salli. Edes viestiketjuissa joissa sinä itse Soinin haukut.
- Anonyymi
vasu alkaa pumppaamaan nännistä vaahtoa
- Anonyymi
vasusoini nänniä heiluttaa ja venyttää metrin pitukseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se aina menee ap. Kukaan ei ennätä koskaan vastaamaan sinun avauksiin sinun itsesi aina ennättäessä haukkumaan avaaja pystyyn joka olet sinä itse. Sinun taas aukoaessa päätä omille nikeillesi ja Soinille jota palvot ja jonka arvostelua et muilta salli. Edes viestiketjuissa joissa sinä itse Soinin haukut.
vasut on nänniensä kanssa edessä
- Anonyymi
Pelkkä keskustanuorten esitys mutta typerä sellainen. Mikä nyt ei sinällään yllätä suviseurojenkin muuttuessa suvaitsevammaksi tapahtumaksi kuin syrjinnästä vapaaksi julistautunut vassarien rock festari tuomioineen syrjinnästä....
- Anonyymi
Saiko Sebastian Tynkkynen sen?
Vai onko mustiin miehiin rakastuneille persuhomoille omat pakkaukset? - Anonyymi
Sinne takametsään uutiset tulevat hieman viiveellä.
Uutisoitiin 27.02.2013- Anonyymi
Ei tule, Politiikka 6.11.2025 Suomen uutiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule, Politiikka 6.11.2025 Suomen uutiset
Tulihan se viiveellä.
https://yle.fi/a/3-6516000 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se viiveellä.
https://yle.fi/a/3-6516000Persut on vähän "hitaita".
- Anonyymi
maitovaahdot ammutaan nännistä sanoo vasukki rinnat sykkii
- Anonyymi
Persut nyt ovat sellaista jälkeenjäänyttä Suommi takasi porukkaa.
- Anonyymi
Hienosti aloittaja sai sidottua yhteen äitiyspakkauksen ja Timo Soinin. Probsit siitä.
- Anonyymi
Uuden pakkauksen nimi on sebupakkaus?
- Anonyymi
Pakkaukseen kuuluu liukkari ja perskindol?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311882Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 1001798
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571122- 1101026
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20873- 53838
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110827