Pahvikeräys roskis pursuaa Temu tilauslaatikoita, pahvia ym roinan pakkauspussukkaa,
Saako krääsästä vitamiineja.?
Talon roskiksessa suurin osa tyhjiä makaronipusseja ja halpoja säilykepurkkeja
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat haistella myös terveyssiteet.
- Anonyymi
Valitetaan että kotimainen kulutus sakkaa . Tolkuttoman korkeat hinnat
selkeästi karkoittavat ostajat muualle, vaikka sinne Temuun.
Jos tuote maksaa eri kaupoissa 110-120 € ja Temussa 7 € !!!!!
niin kumman vaihtoehdon valitset ? - Anonyymi
Eläkeläiset ovat onnellisia temussa shoppaillessaan jos eivät rahat ole menneet nettipetoksella veks.
- Anonyymi
Voi voi kun se niin harmittaaaaaa että tilaamme temusta ja et voi estää:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kun se niin harmittaaaaaa että tilaamme temusta ja et voi estää:D
Aika lapsellista...saako temusta laitureita?
- Anonyymi
Jos ostat Suomesta tuotteen ja katsot valmistusmaan ni china ja ostat Temusta ni china.Mutta hinnat aivan eri. Suomessa ei kannata mikään.Tilaamalla Temusta joitakin tuotteita niin maksat tukkuhinnan.
- Anonyymi
Itse asiassa paljon alle tukkuhinnan. Ei mitään rihkamaa tilata vaan täsmäostoksia.
- Anonyymi
Coop porejuoma moni vitamiini 1,19€ ja rauta 1,95€. Ei ihan joka päivä ota niin 20kpl putkilo riittää kuukauden.
- Anonyymi
Psst Temu toimittaa harmaissa pusseissa tavarat,ei laatikoissa.
- AnonyymiUUSI
Siis muovipusseissa muoviroinaa. Ei pelastu maailma
- Anonyymi
Eli aloittaja asuu itsekin kaupungin vuokraluukussa:D
lehtikultaa kiinasta..ei ollut ei kiinalaiset tyhmiä ole.. lyöntimetallia ja hinta oli sen mukainen eli halapa..taiteellisiin projekteihin..rehellisyyden nimissä..kissankulta vain..tai jottain..
- Anonyymi
pitäisi ne muovit jne eri juttuihin, kuka jaksaa jokaista molekyyliä mittailla, minä kyllä muovit ja metallit... lajittelen... entä paperi-jutut eli kartonki vai joo mihin MÖLÖKKKIIIN PITÄISI LITTAA.. häh
- AnonyymiUUSI
Miten säilyä kauniina, hoikkana 20 vuotiaana koko elämänsä kuten Assi Koivisto!
Meikä riipasee mellakkaa eli keskitöhkyrätä melko usein.
Juuja arkunnaulojakin mennee toppa vuorokauvesa,
Kun on tottunu niin on!
Roskaruokaa hotkin kun en ossaa sapuskaa tehä, palvelija tarttis olla...
Käymässä täällä vaan ollaan, jaa missä?
No jääkaapilla!
ikääkin jo yli 60 vuotta mulla.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011576307.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741