Minkä hemmetin takia brittien(Bläir) pitää lähteä Buskhan ja israelin mukaan hyökkämään jonnekin hevon vitun irakiin?
Mä en ikipäivänä sitä ymmärrä... ihan kuin engelsmanneilla ois joku samanlainen ongelma kuin meillä suomalaisilla. Nyt kun ei oo enää neuvostoliittoa, niin varsinkin kokoomus oikein kiekuu kohti NATO:a?
Jumakeikka sentään;) Euroopassa on munaa, pysykää ruodussa! Ei se ruodussa pysyminen sitä tarkoita, että keskaria pitäisi jenkeille näyttää, mutta ei myöskään sitä, että pitäisi aina joka helvetin hullutukseen mukaan lähteä...
Tarttis vähän omiinsa luottaa ja varma on, että noita edellä mainittuja hullutuksia tulee riittämään;)
USA-irak on USA-israel-arabimaailmasota ja mä en tajua mitä siellä tekevät euroopan liittovaltion valtiot? Eikö ne tajua, että euroopan unioni on tässä ja nyt, olette länttä, ei tarvitse nuoleskella!!!
Menkää sotimaan toisten sotia, ette voita mitään, saatte ainoastaan vihollisia... niinku lontoo!!!
Euroopan liittovaltio!
0
265
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146