Jyväskylän keskustaan jos menee

Anonyymi-ap

niin ilmeisesti otettava ase taskuun nykyään...itse ainakin pamautan nuorisoporukasta muutaman kylmäksi jos tulee päälle, se on itsepuolustusta, ei muuta.Tehkää muutkin sama koska yhteiskunta ei näköjään tee asialle mitään niin on kansalaisten aika tehdä.

28

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persu rasismi

• Anonyymi

... olkoon sitten "rassismi tai rissismi" mutta kyllä vahinkoelukoista pitäisi valtion maksaa edes ammusten hinta .. jos ei tapporahaa saada yhteiskuntarauhan nimissä maksatukseen ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... olkoon sitten "rassismi tai rissismi" mutta kyllä vahinkoelukoista pitäisi valtion maksaa edes ammusten hinta .. jos ei tapporahaa saada yhteiskuntarauhan nimissä maksatukseen ...

Menes pilipali poju muualle satuilemaan

• Anonyymi

Ei sulla ole asetta edes. Aikuiset pelkää muutamaa teiniä koska saa itse syytteen jos menee väliin. Poliisikin pelkää niitä kakaroita ja sen takia eivät ota niitä kiinni. Poliisit on nykyään todella laiskojakin.

• Anonyymi

Minä otta sinu vaate! T: Ahmed ahne

• Anonyymi

Ensinnäkin Jyväskylässä ei ole enään keskustaa, vain kerrostalo lähiö kauppakadun ympäristössä, ja todella vaarallinen peukunkäyttäjiä ja väkivaltaisia maahanmuuttojengejä.

Tämä on nyt se vasemmiston Sdp, Vas, Vih, Kesk unelma, elinvoimainen lähiö.

• Anonyymi

Eikö noita loisia tosiaan saa laitettua pois päiviltä? Ihme että kunnon kansalaiset ovat jonkun pirpanalauman terrorisoitavana. Nyt ryhtiä jyväskyläläiset miehet, pistäkää iso poppoo kasaan, aseistautukaa ja käykää antamassa kuria näille elukoille!

• Anonyymi

ase taskuun, kun itsekin suunnitelen jotain aseita siis niin.. Magnum Researcilla joli .50" pikkupistooli järeähkö, ei tarkkuusmmunbtaan joku uuai hah

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh

• Anonyymi

Anti mennä vaan. Mutkin siellä ryöstetty. Kumma kun vihdoin uutisissakin kertoivat.

• Anonyymi

Hankkikaa nyt ihmeessä niitä turvasumuttimia. Ne maksaa muutaman kympin netissä ja Claes Olssoniltakin saa ja ovat ihan laillisia. Niillä saa mustankin lärvin muutamaksi päiväksi punaiseksi ja kirveleväksi. Helppo poliisin löytää!

• Anonyymi

Lupavapaa turvasumutin FINSTOP STRONG
        41,90 €
        Varastossa
        Tuotekoodi FINSTOP
        Lisätiedot
        FinStop Strong on erittäin voimakas turvasumutin joka kulkee helposti mukana antaen turvaa kantajalleen. Sumutin on tarkoitettu itsepuolustukseen hätävarjelutilanteissa. Se sokaisee ja merkitsee hyökkääjän antaen sumuttimen kantajalle aikaa paeta ja hakeutua turvaan. Tehoaineina käytetään hyökkääjän kasvoille ja erityisesti silmiin sumutettavaa voimakasta seosta joka sisältää mm. suuren pitoisuuden erittäin väkevää mentholia. Seos aiheuttaa voimakasta silmien kirvelyä ja sokaisee hyökkääjän muutaman minuutin ajaksi. Lisäksi väriaine merkitsee hyökkääjän ihon ja vaatteet tunnistamisen helpottamiseksi. Väriaine pysyy iholla pesemisestä huolimatta 3-4 päivän ajan.

• Anonyymi

On se outoa, ettei noita vielä uskalleta käyttää yleisemmin. Itselläni on aina mukana.

• Anonyymi

Jyväskylässä asunut aina lapsellisia juntteja, nyt alkaneet näköjään riehua!

• Anonyymi

Jyvääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääskylä on suomen tskikako!

• Anonyymi

Näitä pellejä tullut aikanaan nähtyä, Kelan elättejä, todella KOVIA TYYPPEJÄ :D

• Anonyymi

Kyllä joka sällillä pitää olla vähintään ysimillinen Beretta povarissa ja ainakin pari lipasta mukana. Beretassa on 14 panoksen lipas ja yksi menee piippuun, joten kyllä tuolla jo kylmettää ihan mukavasti.

• Anonyymi
        UUSI

vain unissasi onneton

• Anonyymi

Lapsellista löpinää, lapsukainen.

• Anonyymi

Kyllä poliisi pahoinpitelee.

• Anonyymi

Kaksi juoppuretkua suomalaista ärjyy keksustassa joka helkatin päivä,kiusaa naisiakin rumasti huutaen,miten ne saa olla kävelykadun kulmilla ettei järkkärit heitä niskaperse otteella muualla kiusamaamasta naisia ja pummaamasta iilamatojen tavoin? Ei mua mamut ikinä oo ahdistanut.

• Anonyymi

Sekakäyttäjä rumat ukot vaarallisa henkisesti ja fyysisesti,päänsä pehmeiksi sotkeneet kemioillaan.Vanhoja katu ukkoja ketkä luulisi jo kasvaneen pois kaduilta eläkkeelle,nuoremmilleen tilaa.

• Anonyymi

jyväskylän keskustassa huumeKAAAAAAAAAAAAAAAAVERIT, kendoa seurataan, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaverit!

• Anonyymi

Olen asunut yli 20 vuotta Jyväskylässä, enkä ole kertaakaan nähnyt väkivaltaista tilannetta missään koko kaupungissa. Toisenlaista olisi, jos asuisi naapurimaassa.

• Anonyymi

No oho. Eli 20 vuoteen ei ole tapahtunut siis mitään väkivaltatilanteita. Sittenhän lehdet kirjoittaa väärin kun sanotaan että Jyväskylä on yksi väkivaltaisimmista kaupungeista Suomessa.
        Jompi kumpi puhuu siis paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaverit pelaa kendoa ja kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaverit on kaduilla jänniä, on se melkoinen tsikako!

• Anonyymi
      UUSI

Voi perhana

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22