Saara Rautio

Anonyymi-ap

Saara Rautiosta kokemuksia?Onko nähnyt oikeaan vai huti? Erityisesti ihmissuhdeasioihin?

10

614

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Näki ensin joitain pieniä, toteutuvia asioita, mistä syntyi luotto häneen. Osasi kertoa tsemppaavasti tulevasta. Nyt on kulunut jo yli 6 vuotta ekoista soitoista, ja tällä hetkellä asiat ovat menneet ihan toisin, huonossa mielessä, vaikka ensin tuntui, että edistystä tulee. Saara on sanonut, että aikaa ei voi nähdä ja pitäisi vain elää nykyhetkeä, asiat tulevat sitten kyllä vastaan. Ei kai tässä muuta voi kuin elää nykyhetkeä. Olen itse yrittänyt kaikkeni saadakseni asiat järjestymään mutta kaikkeen ei vain voi vaikuttaa. Äärimmäisen raskas jakso, jolloin kaikki tuntuu tökkivän uskomattomalla tavalla.

• Anonyymi00003

Oma kokenus: näki ekaa ja vikaa kertaa soittaessani samat symbolit (välissä 4 vuotta), siinä välillä selitteli kaikkea. Mukava, rohkaiseva ihminen. Ja jotain näkee. Mutta näkemisensä perustuu symboleihin. Näkee esim kirjan,ä (opiskelu), elämänkumppanin tulon ikään kuin kohtalonomaisesti ja lapsen menestyksen. Kolme symbolia, jotka kertoo ja itse sitten tulkitsee.
      Nämä kaikki toteutuivat mutta symbolit olivat sitä luokkaa, että olisin itse voinut nähdä samat vaikka unessa.

Aloitin opiskelut, se avasi kokonaan uuden alan ja näkymät.
      Uuden opiskelun ja työn kautta osui tiellä pari vuotta myöhemmin mies, siitä meni vielä 2-3 vuotta ennen kuin suhde alkoi. Ei suhde. tullut itsestään vaikka tietty ihastus oli kummallakin heti mutta vaati itseltäni paljon, miehessä oli asioita (esim. entiset avioliitot), joihin liittyviä asioita ja käänteitä oli vaikea hyväksyä. Vaati sulattelua. Mieheltä uskallusta, taustalla pettymyksiä, itseltä taas kärsivällisyyttä ja suvaitsevaisuutta. Alku oli hankalaa.

Lapsen tulevaisuutta näki. Menestys tietyissä asioissa jne.

Eli näkee mutta on niin heppoisella pohjalla että väärin tulkinta mahdollinen. Samoin aikataulut. Tästä varoittaakin. Verrattuna joihinkin muihin Rajatiedon näkijöihin Saara sentään näkee jotakin, osa ei ilmeisesti näe mitään. En tiedä, näkeekö hän kaikille mutta eka puhelu oli paras, siinä tuli kaikki nuo asiat ja ne toteutui,

• Anonyymi00009

Minulle voisi parhaassa tapauksessa käydä samoin. Opiskelusta ei puhuttu mutta tiettyyn paikkaan työllistymisestä ja tietyn miehen kanssa suhteesta ja yhteenmuutosta.

Pieniä viitteitä alkaa vuosien jälkeen olla, että työkuvio on mahdollinen - ehkä lähivuosina. Mieskuvio meni totaalisesti toiseen suuntaan miehen äkillisen katoamistempun myötä. Mitään suhdetta kenenkään muunkaan kanssa ei myöskään syntynyt, ei ole ollut seuraan pyrkijöitä, joten yksinolo ei johdu omasta torjunnastani.

Toki minullekin voi käydä niin, että mies palaa monen mutkan ja pettymyksen jälkeen, ja meille tulee silloin suhde, mikäli huolin mokoman petturin. Vaikea vain enää nähdä asiaa ihanana rallaustarinana.

• Selvänäkin näen ettei se osaa oikeita lottonumeroita nåhdä selvästi. Miten sitten muuta?

• Anonyymi00004

Hutihutihuti. Selittää jostain symboleista ja sanoo jotain irrallisia sanoja jotka on sitten muka symboleita.
      Kuka tahansa voi sanoa sanan kirja, niitähän nyt on kaikkialla ja ne voi tarkoittaa mitä vaan. Täysin hölynpölyä vedätystä.

• Eikä! Melkein sorruin kokeilemaan, mutta hyvä kun kerroit 🤣

• Anonyymi00005

Ei nähnyt. Soitin vuosi sitten ja ei kertonut symboleista tai että näkisi sellaisia. Oikein intoili miten vahvastl parisuhde ja se oikea henkilö ja elämän rakkaus näkyi lähikuukausille. Kertoi ajan näkemisen vaikeudesta ja ikään kuin huomioi sen kuitenkin näyssään ja sanoi, että viim. Alkuvuodesta kohtaaminen ja että toukokuussa olisi jo selvät kuviot😒 kun niin nopeasti etenee ja homma selvä nolemmille. Ihan höpöä oli tuo ennustus eikä mitään tuon suuntaistakaan ole ollut.

• Anonyymi00006

Tollasii onneensa kokeilevii tuntuu piisaavan 😠 että toivottavasti menee nyt läpi joku selitys ettei nähdä aikaa. Luuleeko ne jotenkii ettei me asiakkaina huomata heti ettei heillä mitään lahjoja tollaseen työhön.
        Facessakin pilvin pimein kaikkii ryhmii missä tekevät jotain 5-10 euron "tulkintoja" täyttä shaibaa. Menisivät oikeisiin töihin!
        Näkijät on näkijöitä ja varman heillekin tuollaiset tosi rasitteena kun pilaavat ammattikuntansa mainetta.

• Anonyymi00007

Hyviä

• Anonyymi00008

Teetkö eurolla vai 5:llä eurolla? Ei sitten mitään parempaa tekemistä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      90
      649
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      589
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      505
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63