Persut haluaa kiihdyttää ilmastonmuutosta, mikä on hyvä, sillä ihmiskunnan nopeampi tuho voi hyvässä lykyssä säästää joitakin viisaampia elämänmuotoja. Eli niinkin idiootti sakki kuin persut voi olla vahingossa oikeassa.
Persut nopeuttaa
13
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset eivät voi vaikuttaa ilmastoon niin paljoa, että sillä olisi käytännön merkitystä.
- Anonyymi
Juurikin niin...
- Anonyymi
2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-11-07 00:51:58
*
2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N"
Väärä ilmoitus:
netanjahu puu`thin & dwonalddi ovat tuottaneet että:
Ilmoituksesi on yläkantissa. - Anonyymi
"Anonyymi
2025-11-07 00:51:58
2087 maapallolla on 120 miljoonaa ihmistä. N"
/////////
Annoit vain yhden arvion?
Maapallo voi olla myös:
"Al-yhteenveto
Maantieteellinen/astronominen konteksti:
Vaikka useimmat tunnetut planeetat ovat elinkelvottomia (kuten kuumat Merkurius tai Venus), termi "kuollut planeetta" voi viitata laajemmin elämän puuttumiseen.
Tästäkin on hyvä esimerkki:
"Al-yhteenveto
Maapallon makea vesi ei lopu kokonaan, mutta sen saatavuus on uhattuna ja vesipula on todellinen ongelma monilla alueilla. Vaikka makeaa vettä on maapallon vesivaroista vain noin 2,5 prosenttia, se kiertää jatkuvasti. Suurin osa tästä makeasta vedestä on jäätiköissä, ja ihmiskunta käyttää sen lisäksi runsaasti maanalaisia pohjavesivaroja. Ongelma liittyykin ennemmin siihen, että puhdasta ja makeaa vettä ei ole riittävästi kaikille saatavilla, ja sen laatu heikkenee esimerkiksi saastumisen vuoksi."
Lause "ihminen tuhoaa itse itsensä" pitää siis hyvin paikkansa.
- Anonyymi
Kun Suomeen tulee Siperian ilmasto, niin lakkaa samalla myös kaikki maahanmuutto.
- Anonyymi
Rahan takia ne tulee. Meneehän ne nytkin kotimaahansa rällästää kun on saanut kelarahan tililleen / SUOMALAISTEN RAHAT.
Miettikää nyt. - Anonyymi
Ja maanviljelys ja kauppalaivat. Siperia odottaa, mutta lämpeneminen ei lopu.
- Anonyymi
Hardware Acceleration nopeuttaa asioita kuten Silcon *Gr4apcihsin opengl ei nopeuta :LD
Onpa taas lapsellinen vale. Menisit sinäkin töihin ja hankkisit harrastuksia. Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta.
☝🙄- Anonyymi
"Mr.Perfect
2025-11-07 02:57:31
Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta."
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Sinä kuka ilmoitat itse olevasi täydellinen on suora viittaus narsismiin.
Sinun analysoiminen on muiden tehtävä ei itsesi. - Anonyymi
"Mr.Perfect
2025-11-07 02:57:31
Varmasti alkaa silloin eheytyminen tuollaisesta taantumuksellisesta vasemmistolaisuudesta."
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Sinä kuka ilmoitat itse olevasi täydellinen on suora viittaus narsismiin.
Sinun analysoiminen on muiden tehtävä ei itsesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492