Olikos tuo CNN niitä kommunistimedioita, jotka uutisoivat vain pelkkiä valheita?
Sanna pyörähti CNN:n uutisissa
8
63
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole.
Kyllä on hienoa että meillä on näin hieno edustaja Suomesta!
Olen yhtä ylpeä Marinista kuin Paavo Nurmesta!
Pieni Suomi esiintyy upeasti näiden lähettiläiden Stubb & Marin voimin!- AnonyymiUUSI
Matti Nykänenkin on tunnetttu ainakin Keski-Euroopan alppimaissa.
- AnonyymiUUSI
Marin on lipevä noita-akka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Marin on lipevä noita-akka.
Piene ja raukka luuserimies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piene ja raukka luuserimies?
Pieni mulla kyllä on.
- AnonyymiUUSI
Ei se on se suomenuutiset.
- AnonyymiUUSI
CNN on lipevä kommarimedia, seuraan sitä joka päivä nähdäkseni, että on täysin puolueellinen. Kaikki mitä demarit tekee on ok, kaikki mitä Trump tekee on heidän mielestään hirveetä.
- AnonyymiUUSI
Esim. USAn hallinnon sulku. Sulun syy on se, että demarit kiristää Trumpin hallinnolta Epstein listaa, se on ainoa syy, että miljoonat valtion työntekijät joutuu näkemään nälkää eikä heillä ole varaa maksaa laskujaan.
Demokraatit ovat maailman persereikä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731