Mikä sen muuttaisi?
Vaikka olisikin rahaa niin onko järkeä laittaa autoon kovin suuria summia rahaa.
Suomalainen auto on keskimäärin jo lähes 14-vuotias. Ruotsissa auton keski-ikä on 11 vuotta, Tanskassa 9,6 vuotta ja Norjassa noin 11,1 vuotta. Että kyllä sitä muuallakin ajellaan aika vanhoilla kotteroilla. Kyse on ihan siitä että suurin osa on vaan kuitenkin realiteettisesti sen verran pieni tuloisia että se rajoittaa sen autoonkin käytettävän rahan määrää, ei mitään rakettitiedettä ole vaan tästä siitä on kyse. Asumiseen menee neljäsosa - puolet tuloista, autoon yksi osa niin kyllä se nyt hiukkaa rajaa sitä minkä hintaisella autolla ajellaan.
https://www.is.fi/autot/art-2000011604071.html
Autokanta se pysyy vanhana ja tuskin tulee muuttumaankaan
Anonyymi-ap
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Se huoli on automaahantuojilla ja valtiolla. Miksie kierrätys saiosaharrastaa auojenkohdalla ? Eli pitää auto kunnossa, jos ei pahasti ruosteessa.
- Anonyymi
Jos autojen hinnat olisivat 30-40 % edullisemmat, niin takuulla olisi uudempi autokanta.
- Anonyymi
Jos ja jos.
Näin meillä on suunniteltu ja vanhoilla mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962599- 1342517
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121463
- 621158
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101062- 51922
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101845- 76835