Minusta tuo Sanna Marin on ihan tavallisen näköinen, pienitissinen, laiha nainen. Katse ja esiintyminen on mielestäni kuin jääkalikan. Ilmeisiä traumaattisia kiputiloja peittävä käytös, joka purkautuu ilmeisesti mielen huumaamiseen ajoittain.
Taustalla ehkä entisen vasemmistolaisen tarve kiivetä olemaan jotakin, johon ei varsinaisesti ole eväitä. Ei minulla muuta.
Minun mielestäni temmattua
10
83
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No eipä ollut minkään arvoinen mielipide.
Ihan hyvin olisit voinut jättää kirjoittamatta.
Selvästi kateutta toisen menestyksen johdosta.- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä on varmaan hänen pettämänsä äänestäjät.👺 Odottavat innolla, että pääsevät äänestämään jota kuta muuta ehdokasta.😂
- AnonyymiUUSI
Loistava analyysi katutaviksesta joka inhoaa ja vihaa entistä minäänsä ja lähtökohtiaan. Ammattilaisen tekemä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Tässä ruotsalais toimittajan näkemys Sannasta,
sannan kirjaa koskevassa artikkelissaan:
"Hon är inte längre statsminister,
men hennes röst har större genomslag än många sittande politikers".
"Man kan säga att Sanna Marin har lämnat partipolitiken,
men inte makten. Hon har bara bytt arena."
Näin kirjoitta ihminen joka ei ole kateellinen. - AnonyymiUUSI
Harakka hoippui humalassa Kouvolassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011588215.html- AnonyymiUUSI
timo harakka taas huuteli vielä rahhaa näkkyy tilillää uskakoo uksokkaa..krääk krääk
- AnonyymiUUSI
Sulla varmaan pallomaha, kalkkunakaulakalju.
- AnonyymiUUSI
Ei suinkaa, Sulla on hyvin hoikkarunkoinen mies! Sullalla on myös vaaleat pitkät hiukset.
- AnonyymiUUSI
Marin on yliarvostettu. Ihan tavis. Hänessä ei mitään ihmeellistä.
Hän voisi mennä jonnekin tien varteen aurauskepiksi- AnonyymiUUSI
No jos olet myös ihan tavis, mikset ole päässyt sieltä liukuhihnalta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741