Minusta tuo Sanna Marin on ihan tavallisen näköinen, pienitissinen, laiha nainen. Katse ja esiintyminen on mielestäni kuin jääkalikan. Ilmeisiä traumaattisia kiputiloja peittävä käytös, joka purkautuu ilmeisesti mielen huumaamiseen ajoittain.
Taustalla ehkä entisen vasemmistolaisen tarve kiivetä olemaan jotakin, johon ei varsinaisesti ole eväitä. Ei minulla muuta.
Minun mielestäni temmattua
22
239
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä ollut minkään arvoinen mielipide.
Ihan hyvin olisit voinut jättää kirjoittamatta.
Selvästi kateutta toisen menestyksen johdosta.- Anonyymi
Samaa mieltä on varmaan hänen pettämänsä äänestäjät.👺 Odottavat innolla, että pääsevät äänestämään jota kuta muuta ehdokasta.😂
- Anonyymi
Loistava analyysi katutaviksesta joka inhoaa ja vihaa entistä minäänsä ja lähtökohtiaan. Ammattilaisen tekemä aloitus.
- Anonyymi
Isä alkoholisti, eronneet vanhemmat, kun äiti tykkää tytöistä. Hyvä silti, löytyy kaksi mummia lastenhoitajiksi, ku sannalla on kiire...
- Anonyymi
Tässä ruotsalais toimittajan näkemys Sannasta,
sannan kirjaa koskevassa artikkelissaan:
"Hon är inte längre statsminister,
men hennes röst har större genomslag än många sittande politikers".
"Man kan säga att Sanna Marin har lämnat partipolitiken,
men inte makten. Hon har bara bytt arena."
Näin kirjoitta ihminen joka ei ole kateellinen.- Anonyymi
Näin kirjoittaa ihminen, joka ei osaa ruotsia.
- Anonyymi
Harakka hoippui humalassa Kouvolassa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011588215.html- Anonyymi
timo harakka taas huuteli vielä rahhaa näkkyy tilillää uskakoo uksokkaa..krääk krääk
- Anonyymi
Sulla varmaan pallomaha, kalkkunakaulakalju.
- Anonyymi
Ei suinkaa, Sulla on hyvin hoikkarunkoinen mies! Sullalla on myös vaaleat pitkät hiukset.
- Anonyymi
Marin on yliarvostettu. Ihan tavis. Hänessä ei mitään ihmeellistä.
Hän voisi mennä jonnekin tien varteen aurauskepiksi- Anonyymi
No jos olet myös ihan tavis, mikset ole päässyt sieltä liukuhihnalta?
- Anonyymi
Työ on kannattavaa aina
- Anonyymi
Minä olen huomattavasti paremmassa asemassa kuin Marin. Minun ei ole tarvinnut eläessäni tehdä työtä elääkseni, ei potkia muita tieltään kuten Marin, eikä yrittää kaikin keinoin kiivetä jalustalle jolle ei kuulu. Minä synnyin siellä jalustalla.
Marin haluaa varmaan Mannerheimin viereen samankokoisen kivikasan jonka päällä ratsastaa muulillaan!- Anonyymi
Sillä muulillakin on naaraan pää ja uroksen vehkeet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä muulillakin on naaraan pää ja uroksen vehkeet!
Hyvä
- Anonyymi
Ja yhtä valtavat ja miehekkäät hartiat kuin Tampereen porstuamestarilla, hihihihih.
- Anonyymi
Ei ole käyttänyt huumeita, se on varma.
- Anonyymi
Marin on vain vähästä älystään kovin säälittävä tapaus . Ja seiskan tienauslähteenä tärkeä .
- Anonyymi
Sieluttomat silmät, kuin täytetyn Rusakon lasisilmät !
- Anonyymi
Rusakollakin on punaiset silmät
- Anonyymi
Vaikeat kotiolot heijastuvat...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855392Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312