Kovin on palstalle "eksynyttä"... tietävää porukkaa! Kun näin kirjoittavat:
"Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka haluavat samaa ... k u i n M E k a i k k i , ....
eli turvaa ja mahdollisuutta elää rauhassa. " (korostin kirjoitusta harvennuksella!)
... Seuraavaksi em. tekstin aloittaja siirtyykin ... Mihinkäs muualle kuin ent. Neuvostoliittoon ja nykyisseen Venäjälle!
Siellähän sitä riittää... turvattomuutta ja hyökkäyssotaa on jatkuvasti, jos ei meneillään, kuten NYT, niin kohtapian alkaa jossain toisessa rajanaapurissa!
Onpahan ainakin NYT, Suomen ja Venäjän raja sellainen, kuIn SEN pitää ollakin! .... TILANNE OLETETTAVASTI MUUTTUU !!!
ELI = P.S. Vl. Putinkin on kuolevainen ... diktaattori! DEMOKRATIA LEVIÄÄ ?
Ketkä: "ME kaikki" ! ??
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Et ymmärrä, että pieni Suomi ei pysty pelastamaan miljoonia pakolaisia? Eikä edes tuhansia, koska nyt jo on koko maan talous kuralla.
Eikä edes koko Eurooppa kykene sitä tekemään.
Afrikassa on 1,4 miljardia ihmistä. Lähi-idässä 350 miljoonaa. Olen tämän täällä jo aiemmin kirjoittanut.
Jospa ymmärrät paremmin lotto-voitto-tarinan avulla:
Mies voittaa lotossa 5 miljoonaa euroa. Hän haluaa auttaa saamallaan summalla 12 miljoonaa pakolaista. Rahalahjoituksen myötä mies on 5 miljoonaa köyhempi ja 12 miljoonaa pakolaista on 0,41 euroa rikkaampi per pakolainen.
Ihanaa.
Oma maa ensin. - Anonyymi
Omahyväisen ihmisen tunnustaa juuri tuosta, että hän piiloutuu ihmismassaan, ja kuvittelee olevansa oikeassa, koska eihän ihmismassa voi olla mitenkään väärässä.
Vanha sanonta; joukossa tyhmyys tiivistyy pätee aina.
Ihminen on tosin laumaeläin luonnostaan, täytyy vaan ymmärtää..- Anonyymi
Jouko onkin suvakkicuck.
- Anonyymi
elät mielikuvitusmaailmassa ja uskot kaiken mitä sinulle syötetään
- Anonyymi
elämme luonnonlakien mukaan ja toiset vain on paskempia ja heidän valheellinen korotus ei auta yhteiskuntaa millään lailla https://www.youtube.com/watch?v=DvtLamN1k7E
- Anonyymi
Muista että venäjä pitää kirjoittaa pienellä kuten moktarikin.
Yhtä tympeitä asioita molemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161