Jos ei Nato-USA:n OMAA ja hallinnoimaa Nato-suomen maataan puolusta, niin silloin todennäköisesti hyväksyy sen mitä siitä seuraa. Naton hävittyä sodan, voit palata Suomeen terveenä ja rikkaana.
Kun Suomeen hyökänneen, mahdollisesti venäjän sotajoukon termobaarinen isku silpoo raajasi ja mahdollisesti sokeuttaa sinut, ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA TERVEYTTÄÄN kannattanut arvostaa sen verran, että olisi ajoissa eronnut reservistä, jottet olisi joutunut kiilusilmäisten poliittisten johtajien ja hölmön sodanjohdon määräyksestä ja velvoittamana Naton sotaan ja ajautunut tuohon tuhon epätoivon alhoon ja yhteiskunnan hylkiöksi. Nato-suomen valtiolla ei ole rampoja varaa elättää sodan jälkeen
Saat tehdä harjoja omin pikku kätö...tai no jos olet VAIN sokeutunut niin voit tehdä käsilläsi harjoja SOKEVALLE.
Panisi varmasti iettimään, että olisiko OMAA TERVEYTTÄÄN siis sittenkin kannattanut suojella ja erotaa hyvissä ajoin reservistä ja lähteä ulkomaille sodalta turvaan.
Sotiminen on terveellistä ja järkevää jättää sitä haluaville, motivoituneille militaristeille?
Vielä ei siis ole myöhäistä suojella ennakoivasti terveyttään!
- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
- Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
- Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.
https://eroa-armeijasta.fi/
Nyt kun Ukraina häviää sotansa ja Nato aloittaa rys.....säntorjunnan sotien sitä vastaan, niin ...
8
67
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suojele ensisijaisesti itseäsi. Natomieliset suojelkoot toinen toistaan rintamalla.
FAKTA: 95% sodan etulinjassa vammautuneista tai kuolleista ei näe vihollisesta vilaustakaan ennekuin drooni, raketti tai ohjus poistaa heidät sotakentältä.- AnonyymiUUSI
Suomessa puolustetaan OMAA MAATA hyökkäävää Nazi-vihollista vastaan eikä suinkaan jotain Natoa!
Jos ei OMAA maataan puolusta niin silloin kai hyväksyy sen, mitä siitä seuraa?
Kun Suomeen hyökännyt Venäjän sotajoukon kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono nauttii vaimosi avuista sinun seuratessa apeana ja avuttomana vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia”, mutta tämä siitä on seuraus Venäjän naapurina!
Ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA maata sittenkin kannattanut puolustaa myös itse?
- AnonyymiUUSI
Nyt kun Ukraina on häviämässä hölmön Natonlaajentamis sotansa, niin ...
Tärkeää ei ole se että kuka sodan aloittaa, vaan se ketkä siihen osallistuvat ja sitä lietsovat, kuten Nato-suomi nyt tekee.
Tärkeintä ei ole se kuka sodan aloittaa tai ketkä sotaan osallistuvat, vaan miten sen tekee, koska VAIN VOITTAJALLA ON VÄLIÄ!
Häviäjä nuolkoot haavansa.- AnonyymiUUSI
Venäjä ITSE aloitti sodan 24.2.2022 ja hyökkäsi Ukrainaan!
- AnonyymiUUSI
Maanpuolustus fiiliksiin päästään varmasti myös Thaimaan lämpimässä, rantabaarissa pientä haaukattavaa ja olutta ja drinkkejä nautiskellen --- Samaan aikaan kun Nato Tiltu pääsee kuraisessa ja liejuisessa juoksuhaudassa availemaan pikavelli pussia tai sika-nauta purkkia ja vihollisen droonit valvovat Nato Tiltun viimeistä ateriointia. 😉😁😂 👉👌✌
- AnonyymiUUSI
Muistathan että sinun on elettävä jollain siellä Thaimaassa. Persettään myyviä eurooppalaisia on tuolloin jo sen verran että sinun on oltava kaunis.
- AnonyymiUUSI
Thaimaassa elämä katu-ojassa alkaa HETI kun käteisvarasi loppuu! Kunnollista palkattua työtä ei siellä ole eikä hotellissa asuta ilmaiseksi!
- AnonyymiUUSI
ERO ARMEIJASTA
Venäjän Tiltu vihaa Suomea ja suomalaisuutta! Erityisen kovasti hän vihaa Suomen maanpuolustusta!
MIKSI?
Hänellä on Suomen osalle täysin omia ’suunnitelmia’, joiden toteutumiselle Suomen vahva maanpuolustus olisi PAHA ESTE! Näistä tavoitteistaan hän on itse kertonut palstalla:
”Olen iloinen kun Suomi on ensi lskun kohde Venäjälle, se tekee mielen iloiseksi kun mitätön,tarpeeton "itsenäinen" Suomi häipyy maailmankartalta.”
”Tärkeintä kuitenkin on että Suomi hävitetään, ei väliä millä pommeilla se tapahtuu. Ydinaseilla tosin jäisi siistimmät vainajat.”
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ERO ARMEIJASTA
Venäjän Tiltu vihaa Suomea ja suomalaisuutta! Erityisen kovasti hän vihaa Suomen maanpuolustusta!
MIKSI?
Hänellä on Suomen osalle täysin omia ’suunnitelmia’, joiden toteutumiselle Suomen vahva maanpuolustus olisi PAHA ESTE!
Näistä tavoitteistaan hän on itse kertonut palstalla:
”Olen iloinen kun Suomi on ensi lskun kohde Venäjälle, se tekee mielen iloiseksi kun mitätön,tarpeeton "itsenäinen" Suomi häipyy maailmankartalta.”
”Tärkeintä kuitenkin on että Suomi hävitetään, ei väliä millä pommeilla se tapahtuu. Ydinaseilla tosin jäisi siistimmät vainajat.”
” Vain reservistä eroamalla vältät joutumisen Naton sotaan.”
ÄLÄ TEE SITÄ SIKSI, ETTÄ ET PUOLUSTA SUOMESSA NATOA VAAN KOTIMAATASI!
ELLET SITÄ ITSE TEE NIIN EI SILLOIN AUTA MUUTKAAN JA VOIT APEANA SEURATA, kuinka maahan tunkeutuva NAZI-ARMEIJAA TAPPAA, VARASTAA, RYÖSTÄÄ JA RAISKAA UKRAINAN BUTSAN TAPAAN”
Suomessa puolustetaan OMAA MAATA hyökkäävää Nazi-vihollista vastaan eikä suinkaan jotain Natoa!
Jos ei OMAA maataan puolusta niin silloin kai hyväksyy sen, mitä siitä seuraa?
Kun Suomeen hyökännyt Venäjän sotajoukon kärki saavuttaa talosi, ryöstää sen wc-istuimia myöten ja pitkä jono nauttii vaimosi avuista sinun seuratessa apeana ja avuttomana vierestä! ”Ei toki ole pakko sotia”, mutta tämä siitä on seuraus Venäjän naapurina!
Ehkä silloin voi käydä mielessä, että olisiko OMAA maata sittenkin kannattanut puolustaa myös itse?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741