Hämmästys vai itsestäänselvyys?

Anonyymi-ap

Oletetaan, että ylöstempaus tapahtui puoli minuuttia sitten ja sinä huomaat, että olet päässyt mukaan ja saat nähdä Jeesuksen sellaisena kuin Hän on.

Oletko hämmästynyt, että pääsit mukaan ylöstempaukseen ja olet nyt ikuisesti pelastunut ja turvassa? Vain pidätkö itsestään selvänä, että tottakai minä pääsin mukaan? Mites on?

Jos hämmästyit, että pääsit mukaan tempaukseen, miksi hämmästyit?
Jos pidit sen itsestään selvänä, miksi pidit sen selvänä asiana?

7

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Miten miljoonat ihmiset voivat nähdä yhtä aikaa Jeesuksen? Jättiscreenillä? Ihme?

• Anonyymi
        UUSI

Jumalalla on paremmat "vehkeet", screenit, kuin ihmisillä.

• Anonyymi
      UUSI

Temmatessa elävä ihminen menettää fyysisen olomuodon. Ei mitkään maalliset asiat pidä paikkaansa. Ei ole kylmä yläilmoissa eikä muitakaan maallisia ongelmia.

Vain harhaoppinen kuvittelee että maalliset rajoitteet olisi voimassa.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa kuitenkin varoa ettei törmää lentokoneeseen. Muistakaa vilkuttaa avaruusasemalla työtä tekeville.

Paljastutte kaikelle maailmalle kun pilvet katoavat Jerusalemin yltä.

• Anonyymi
      UUSI

Se on minulle on minulle odotettu tapahtuma. Sitä olen odottanut vuosikymmenet. Odottanut siksi koska Jeesus valmisti minullekin pelastuksen. Mepä Kuunkin sivuutamme, ohi Marssin lennämme... Varmaan on, että kiitoslaulut raikuvat yläilmoissa. Siellä jatkan kiitosta.

• Anonyymi
        UUSI

>>>Odottanut siksi koska Jeesus valmisti minullekin pelastuksen.<<<

Tahdoin todistuksia pelastuksen perustasta, millä perusteella
        pelastut/pelastuit, Ja sinä vastasi siihen asiallisesti ja oikein.
        Et kertonut, että koska olet niin vahvassa uskossa, et myöskään,
        että olet tehnyt Herran työtä vuosikymmeniä, niin siksi pelastuit.

Hyvä ja kiitos.

Alottaja

• Anonyymi
      UUSI

>>>>Oletetaan, että ylöstempaus tapahtui puoli minuuttia sitten ja sinä huomaat, että olet päässyt mukaan ja saat nähdä Jeesuksen sellaisena kuin Hän on.

Oletko hämmästynyt, että pääsit mukaan ylöstempaukseen ja olet nyt ikuisesti pelastunut ja turvassa? Vain pidätkö itsestään selvänä, että tottakai minä pääsin mukaan? Mites on?

Jos hämmästyit, että pääsit mukaan tempaukseen, miksi hämmästyit?
      Jos pidit sen itsestään selvänä, miksi pidit sen selvänä asiana?<<<<<

Pellastuneella on varmuus joka perustuu Jumalan Sanaan.

”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
      ---------
      ”Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭12‬-‭17‬ ‭FB38‬‬
      --------
      ”Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, lunastamaan lain alaiset, että me pääsisimme lapsen asemaan. Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!" Niinpä sinä et siis enää ole orja, vaan lapsi; mutta jos olet lapsi, olet myös perillinen Jumalan kautta.”
      ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭4‬:‭4‬-‭7‬ ‭FB38‬‬
      ------------
      ”Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭12‬:‭14‬ ‭FB38‬‬
      -----------
      "Lähtekää pois heidän keskuudestaan"

"JKR) JES 52:11." Pois, pois! Lähtekää sieltä, älkää koskeko saastaiseen. Lähtekää sen keskeltä, puhdistautukaa, te Herran pyhien astioiden kantajat" ( siis Herran käskysanalla lähtö pois Baabelin pakkosiirtolaisuudesta, ja erottautua Baabelin saastaisusuudesta liittymällä pyhään kansaan Jes.52:9-11 >>

Apostoli Paavali kehoittaa Korinton kristittyjä eroittautumaan maailmasta koska lopunajan srk. on Jumalan temppeli ( Hengessä )jossa Herra asuu pyhissänsä, ja on heidän keskuuudessaan (Hengessä ja Sanassa?

) 2.Kor.6:14.". Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä? 15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa? 16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?

Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani." 17. Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani 18. ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

( 7 LUKU.) Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutuksesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa.

Huom. Kristuksen srk:sta ei ketään tule kehoittaa eroamaaan siksi että srk:ssa on vajavaisisa ehkä huonokäytöksiä kristittyjä. ( Jumalan srk:n hajoittajat Herra tuomitsee ( 1. Kor.3:16. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? 17. Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette. )

Lähtiessään pakkosiirtolaisuudesta israelilaiset kantoivat mukanaan temppelin kalustoa takaisin Jerusalemiin >>( KR -333 )

Esra 1:7". Ja kuningas Koores tuotatti esiin Herran temppelin kalut, jotka Nebukadnessar oli vienyt pois Jerusalemista ja pannut oman jumalansa temppeliin. 8. Ne Koores, Persian kuningas, tuotatti aarteistonvartijalle, Mitredatille, ja tämä laski niiden luvun Sesbassarille, Juudan ruhtinaalle. 9. Ja tämä oli niiden luku: kolmekymmentä kultamaljaa, tuhat hopeamaljaa, kaksikymmentä yhdeksän uhriastiaa, 10. kolmekymmentä kultapikaria, niitä arvolta lähinnä neljäsataa kymmenen hopeapikaria, tuhat muuta kalua. 11. Kulta- ja hopeakaluja oli kaikkiaan viisituhatta neljäsataa. Kaikki nämä Sesbassar toi, silloin kun pakkosiirtolaiset tuotiin Baabelista Jerusalemiin."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      143
      8395
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      106
      7576
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      125
      5799
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5688
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      121
      4862
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      147
      2710
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      63
      2529
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      9
      1537
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1494
    10. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      228
      1435
    Aihe