Ei suinkaan, SDP ja toverinsa leikkaavat turhista maataloustuista, lisäävät veroja elinkeinoille ja osingoille, maakäsittelylle kovat ympäristöverot, puukaupalle ympäristövero jne.. Se parhaiten nauraa jnee ja joka toiselle kuoppaa kaivaa.. Traktoreille päästömaksut jne jne..
Nämäkö pääsee hallitukseen, ei kait !
12
92
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmistolla ei riitä mahikset hallitukseen, meillä ei ole rahaa jakoon enää, siitäkin luovuttava.
- Anonyymi
Ulkomaan kehitysavut pois, ties mihin päätyvät.
- Anonyymi
SDP tippuu.. tippuu.. noilla lausunnoillaan.
- Anonyymi
14 %
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
- AnonyymiUUSI
Kurvinen maalasi kepun nurkkaan eli kepu oppositioon tyhjän paperin kanssa. Liekö Kaikkosella olevan mitään sananvaltaa?
- AnonyymiUUSI
Kepu ei huoli hallitukseen punavihreitä.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät sovi samaan hallitukseen. Eikä punavihreillä muutenkaan asiaa hallitukseen, kukaan huoli heitä vasureita lukuunottamatta. Kommunistit tekisi hallituksen SAK:n kanssa .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eivät sovi samaan hallitukseen. Eikä punavihreillä muutenkaan asiaa hallitukseen, kukaan huoli heitä vasureita lukuunottamatta. Kommunistit tekisi hallituksen SAK:n kanssa .
Kommunistit tekisi hallituksen SAK:n kanssa .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit tekisi hallituksen SAK:n kanssa .
Retardi toistaa.
- AnonyymiUUSI
Kepu ei ole seuraavassa hallituksessa Kurvinen maalasi kepun nurkkaan. Tyhjä paperi odottaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512