Sarjakaikenlaista. Miksei sarjavalittajan valituksia käsitellä pikana, eli mappi ööhön, kun on selvää, että toiminta on tahallista. Miksei sarjariehujaa laiteta vankilaan?
Miksi Suomen valtio on ihan samanlainen. Olemme velvoitettuja elättämään jokaisen tänne tulijan kuolemaan asti, ja tulijoita riittää. Jne jne.
Milloin Suomesta tuli tällainen avuton, läpimätä- ja surkea mesta? Jos lait sanovat näin täytyy toimia, niitä pitää ilmiselvästi muuttaa.
Tampereella on sarjariehujaa, sarjavalittajaa
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Moni ihminen on sarjasylkijä ja sarjasotkija.
- Anonyymi
Moni on myös sarjaspämmääjä täällä foorumilla.
- Anonyymi
se joka tarkoituksella estää kehittymisen pitää poistaa yhteiskunnasta
- Anonyymi
Tampereelta löytyy monenlaista sarjatoimijaa. Myös sarjakaunistuja on Tampereelta.
- Anonyymi
Eräässä pienessa maaseutukunnassa sarjavalittaja on tehtaillut lähes 200 valitusta..
Valittamisen helppous on demokratian heikkous.
.- Anonyymi
Hylkää demokratia ja olet tervetullut alamaiseksi kuningaskuntaani
- Anonyymi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ei se ole demokratiaa että mielisairaat saa haitata yhteiskunnan kehitystä ja toimintaa !!!
- Anonyymi
Pispalan ripulikostajakin kulkee edelleen vapaana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611