Ajattelevan minua, yhteisiä hetkiä. Tunnen ajatuksesi kehossani. Et ja emme koskaan koe enää samanlaista elämässämme. Tiedät sen myös. Heräät yöllä ajatellen missä olen, valvonko, ajattelenko sinua. Toisinaan noin. En vihaa sinua. Tämä yhteys ei katoa koskaan.
Tiedän sinun kaipaavan minua
45
5490
Vastaukset
- Anonyymi
Käänteisesti kaikki nämä ajatukset ovatkin sinun omia ajatuksia minusta. Joo, ja kyllä. Olihan se❤️
- Anonyymi
En kyllä tiedä. Haukkaa kakkaas noilla sanoilla.
- Anonyymi
Hienosti sanottu ja kunnon seksiäkään ei unohda koskaan.
- Anonyymi
Niih. Eihän sellainen seksi unohdu, mikä on parempaa kuin missään elokuvissakaan ikinä.
- Anonyymi
Silti mietin kaiken jälkeen millainen ihminen haluaa satuttaa toista kaikkien lupausten jälkeen? En halua pahaa sinulle, mutta silti teen pahaa. Millainen on tuollainen ihminen? Se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti mietin kaiken jälkeen millainen ihminen haluaa satuttaa toista kaikkien lupausten jälkeen? En halua pahaa sinulle, mutta silti teen pahaa. Millainen on tuollainen ihminen? Se jää ikuiseksi arvoitukseksi.
Tiedän, että luet! Vastaakko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että luet! Vastaakko?
Kukas se sielä kysyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tee pahaa. Haet vain edelleen vastauksia omiin mietteisiin ja kysymyksiin, mitä mieleesi tulee edelleen. En voi kieltää, ettei oma mieleni toimisi samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tee pahaa. Haet vain edelleen vastauksia omiin mietteisiin ja kysymyksiin, mitä mieleesi tulee edelleen. En voi kieltää, ettei oma mieleni toimisi samoin.
Se toimii samoin. Ei toimisi. Sinulla on ikävä minua, kaipaat minua, ajattelet minua. Et ole myös tyytyväinen nykyiseen seksiin vaan kaipaat kunnon panoja kanssasi. Miksi et vaan ota yhteyttä tavalla tai toisella? Lääkkeet ja psykologi ei voi muuttaa tosiasioita.
- Anonyymi
Hyvää seksiä löytyy muualtakin halutessaan, eikä kysymys ole tässä siitä. Unohtamatta kuitenkin meidän taivaallisia hetkiä. Enemmän kaipaan elämään tukea, turvaa, keskustelutaitoista kumppania ja myöskin sitä läheisyyttä. En mitään stressin, draaman ja hämmennyksiä aiheuttavan kumppanin läsnäoloa. Nämä sinun viestisi huokuu ja sitä, mitä en elämääni kaipaa.
- Anonyymi
Tiesin ja tunsin sinun ajattelevan minua. Olisin tarjonnut nuo kaikki sinulle, mitä kaipaat. Tiedät sen myös. Kohtasimme vain todella väärään aikaan ja taidat tietää senkin. Olet varmaan myös miettinyt millaista elämämme olisi ollut.
- Anonyymi
Voi apua mikä teksti. Vielä Kuortaneen ryhmässä.
Jostain syystä eksyin tänne. Ajattelin yhtä kuortanelaista miestä jonka kanssa oli juttua lähemmäksi 20 vuotta sitten. Ja kyllä mä muistelen vieläkin hänen kanssa harrastamaani seksiä lämmöllä. Googlasin kuvankin ja näytti olevan nykyään niin lihava ettei enään mihkään taida olla .- Anonyymi
Jostain syystä😅😅😅😅 älä jauha paskaa vai huomasiko miehesi tekstit?
- Anonyymi
Tiedän kyllä, että nämä molemmat asiat meni noin. Ja kyllä - aamulla ensiksi sekä illalla viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ajattelen sinua ja näitä asioita. Siihen en osaa tai halua kertoa vastausta miksi en ota yhteyttä tai miksi ottaisin. En ainakaan julkisessa keskustelussa. Hyvää viikonloppua!
- Anonyymi
Ei kannatakaan!
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua! Samoin. Valitettavasti joudut sattuneista syistä johtuen olemaan se joka on ensin yhteydessä. Tiedät siihen varmaan jonkun tavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua! Samoin. Valitettavasti joudut sattuneista syistä johtuen olemaan se joka on ensin yhteydessä. Tiedät siihen varmaan jonkun tavan.
Tulit myös uneeni viime yönä, joka oli niin todentuntuinen. Oltiin tietyssä paikkaa kahden. Sai haikean mielen ja ajatukset miksi kaksi samalla aallonpituudella olevaa ihmistä on nyt muukalaisia toisilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit myös uneeni viime yönä, joka oli niin todentuntuinen. Oltiin tietyssä paikkaa kahden. Sai haikean mielen ja ajatukset miksi kaksi samalla aallonpituudella olevaa ihmistä on nyt muukalaisia toisilleen.
Oletkohan joutunut jo joutunut luopumaan yhdestä itsellesi rakkaasta asiasta? Miettinyt pidempään, että niin siinä varmaan tulee käymään sinut tuntien. Minun kanssa sinun ei olisi tarvinnut siitä luopua ja tiedät sen. Elämä on ollut yhtä toisten miellyttämistä sekä palvelemista ja nyt se jatkuu aina vaan. Surullista, mutta jokainen elää tavallaan. Pidin sinusta sellaisena kuin olit. Omana hölmönä itsenäsi, ilman teeskentelyjä. Taidat senkin tietää. Oletko miettinyt vieläkö joskus polkumme kohtaa jollain tavoin? Minä olen. Hauskaa oli jutella, viestitellä ja nauraa tunteja yhteen menoon. Tietäen jo toisen ajatuksetkin etukäteen. Sellaiseen yhteyteen ja välittömyyteen tuskin enää koskaan pääsee kenenkään muun kanssa. Sitä kaipaan. Hetkiä, kun sai kertoa asioita ensin juuri sinulle. Se on surullista, kuten tämän vuodenajan pimeyskin. Katson tässä aamun hiljaisina hetkinä kuvia vanhoista hetkistä muistaen kaikki sanat, tuoksut ja tunnelman. Suunnitellen uutta matkaa, ilman sinua ja sekin on tavallaan surullista. Luulen sinun oleva samaa mieltä. Tiedän, että näet tämän kirjoituksen tunnistaen itsesi. Hyvää työpäivää sinulle. Tunnen päivän aikaan ajatuksesi minuun hetkittäin. Ehkä sinäkin minun. Nämä asiat eivät katoa ainakaan pakottaen. Tiedän sen nyt.
- Anonyymi
Tiedät varmasti vain omiasi. Kokeile hankkia varmistusta tietoihisi.
- Anonyymi
Sinun piti ottaa se yhteys ensin tavalla tai toisella. Vastaan kyllä varmasti. Luopuminen voi tosiaan olla oletus. Muut eivät. Menet nukkumaan puolen tunnin päästä, joten hyvää yötä. Ehkä heräät yöllä miettien olenko minä hereillä ajatellen sinua. Ehkä, ehkä tunnet sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun piti ottaa se yhteys ensin tavalla tai toisella. Vastaan kyllä varmasti. Luopuminen voi tosiaan olla oletus. Muut eivät. Menet nukkumaan puolen tunnin päästä, joten hyvää yötä. Ehkä heräät yöllä miettien olenko minä hereillä ajatellen sinua. Ehkä, ehkä tunnet sen.
Joo, matama kertoo lottonumerot, ole hyvä.
- Anonyymi
Mitä mietit, kun näet minua joskus harvoin? Mietitkö miten mukava olisi kysyä mitä sinulle kuuluu? Mitä olet tehnyt? Mitä olet suunnitellut? Tekisikö mielesi tulla keskustelemaan? Joskus olimme toisillemme kaikki kaikessa, jaoimme kaiken keskenään, teimme yhdessä monenlaista ja paljon muuta. Olemme edelleen toistemme ajatuksissa, muistelemme yhteisiä hetkiä ja mietimme miksi olemme nyt muukalaisia keskenään. Olen varma, että jos meidät suljettaisiin samaan huoneeseen niin keskustelu soljuisi entiseen malliin. Elämä on lyhyt, elämässä ei meidän kaltaisia sielunkumppaneita monesti tule vastaan ja jos enää koskaan. Itse olen miettinyt, että edellämainittu tilanne on järjetön, josta molemmat kärsivät omalla tavallaan. Oletko samaa mieltä?
- Anonyymi
Näitä kun lukee niin miksi helvetissä ette ole yhdessä? Oletteko masokisteja? Tyhmiä? Vai molempia? Hakeutukaa yhteen tai menkää kallonkutistajalle!
- Anonyymi
Et kyllä tiedä.
- Anonyymi
Tiedän ja sinä tiedät myös. Tunnen sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ja sinä tiedät myös. Tunnen sinut.
Kaipaat kunnon panojamme, kaipaat keskusteluitamme, kaipaat huumoria, kaipaat yhdessäolonhetkiä, kaipaat niitä asioita mitä yhdessä teimme ja myös mistä yhdessä pidimme. Ajattelet paljon minua. Miksi muuta yrität väittää ja esittää? Vaatiiko miehesi sitä? Haluatko elää koko elämäsi loppuun niinkuin olet tähänkin saakka elänyt poislukien meidän yhteinen aika? Elämä on lyhyt hukattavaksi turhaan teatteriin. Odotan yhteydenotoasi ja olen luvannut vastata. Minä en sinua vihaa! Olet ajatuksissani ja kaipaan samoja asioita. Tunnen jopa ajatuksesi ja uskon sinunkin tuntevan minun. Muistat sanattoman yhteytemme. Se ei katoa koskaan. Haluatko muistella viimeisillä hetkillä miksi en ottanut silloin yhteyttä? Tuskin! Hauskaa viikonloppua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaat kunnon panojamme, kaipaat keskusteluitamme, kaipaat huumoria, kaipaat yhdessäolonhetkiä, kaipaat niitä asioita mitä yhdessä teimme ja myös mistä yhdessä pidimme. Ajattelet paljon minua. Miksi muuta yrität väittää ja esittää? Vaatiiko miehesi sitä? Haluatko elää koko elämäsi loppuun niinkuin olet tähänkin saakka elänyt poislukien meidän yhteinen aika? Elämä on lyhyt hukattavaksi turhaan teatteriin. Odotan yhteydenotoasi ja olen luvannut vastata. Minä en sinua vihaa! Olet ajatuksissani ja kaipaan samoja asioita. Tunnen jopa ajatuksesi ja uskon sinunkin tuntevan minun. Muistat sanattoman yhteytemme. Se ei katoa koskaan. Haluatko muistella viimeisillä hetkillä miksi en ottanut silloin yhteyttä? Tuskin! Hauskaa viikonloppua!
Miksi luovuit sinulle rakkaasta asiasta? Sitä ihmettelen ja ikinä en tuollaista olisi sinulta vaatinut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mä oon. Kerro ...
- Anonyymi
Sinä et nyt kyllä tiedä
- Anonyymi
Rakkaasta asiasta luopumistako
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaasta asiasta luopumistako
Mitä kävi mielessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kävi mielessäsi?
Sun tietämys olikin vain mielipiteesi.
Eikö pentti
- Anonyymi
Nyt varmsan huomasit, että pano minunkin kanssa on vielä parempaa.
- Anonyymi
Hyväähän seksi oli kanssasi. Monen tunnin sessiot eivät unohdu, joissa kokeiltiin kaikkea sinun vaativaan makuun. Taidat kaivata kunnon seksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväähän seksi oli kanssasi. Monen tunnin sessiot eivät unohdu, joissa kokeiltiin kaikkea sinun vaativaan makuun. Taidat kaivata kunnon seksiä?
En ole Pentti vaan tiedät kyllä kuka olen, minä tiedän kuka sinä olet. Tietääkö miehesikin? Siksikö yrität tämän poistattaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Pentti vaan tiedät kyllä kuka olen, minä tiedän kuka sinä olet. Tietääkö miehesikin? Siksikö yrität tämän poistattaa?
Mietin mille sinusta tuntuu, kun olet joutunut luopumaan sinulle 2 rakkaimmasta asiasta elämästäsi vuoden sisään? Varmasti kaipaat elämääsi molempia, mutta joudut myötäilemään jälleen kerran jonkun toisen toiveiden mukaan. Minun kanssasi olisit saanut sen toisen myös pitää. Tiedät sen ja tiedän sinun ajattelevan myös meitä. Voit teeskennellä jotain muuta, teeskennellä eläväsi elämääsi nyt suuren rakkauden kanssa, mutta tunnen ja tiedän sinut liian hyvin. Sisällä mielessäsi palaat meidän yhteisiin aikoihin. Seksiin, keskusteluihin, yhdessäoloon, matkoihin ja niihin näkymättömiin selittämättömiin ajatusten yhteenmenoon. Siihen myös, kun tietää mitä toinen aikoo sanoa. Näkymätön side yhdistää meitä. Mietin mille mahtaa tuntua 80-vuotiaana, kun miettii eläneensä toisia miellyttäen koko elämänsä, ajaneensa jonkun mieliksi elämästään ihmisen joka oikeasti rakasti ja ennenkaikkea piti puoliasi. Halusit pahaa sellaiselle ihmiselle, joka olisi voinut olla turvasi elämäsi varrella vaikkapa ystävänä. Samanlaista toista ihmistä et kohtaa, vaikka mitä vakuutat ja teeskentelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin mille sinusta tuntuu, kun olet joutunut luopumaan sinulle 2 rakkaimmasta asiasta elämästäsi vuoden sisään? Varmasti kaipaat elämääsi molempia, mutta joudut myötäilemään jälleen kerran jonkun toisen toiveiden mukaan. Minun kanssasi olisit saanut sen toisen myös pitää. Tiedät sen ja tiedän sinun ajattelevan myös meitä. Voit teeskennellä jotain muuta, teeskennellä eläväsi elämääsi nyt suuren rakkauden kanssa, mutta tunnen ja tiedän sinut liian hyvin. Sisällä mielessäsi palaat meidän yhteisiin aikoihin. Seksiin, keskusteluihin, yhdessäoloon, matkoihin ja niihin näkymättömiin selittämättömiin ajatusten yhteenmenoon. Siihen myös, kun tietää mitä toinen aikoo sanoa. Näkymätön side yhdistää meitä. Mietin mille mahtaa tuntua 80-vuotiaana, kun miettii eläneensä toisia miellyttäen koko elämänsä, ajaneensa jonkun mieliksi elämästään ihmisen joka oikeasti rakasti ja ennenkaikkea piti puoliasi. Halusit pahaa sellaiselle ihmiselle, joka olisi voinut olla turvasi elämäsi varrella vaikkapa ystävänä. Samanlaista toista ihmistä et kohtaa, vaikka mitä vakuutat ja teeskentelet.
Aamulla ensin, yöllä herätessä ja illalla viimeisi sanoit ajattelevan minua
- Anonyymi
Niin se menee. Kaksi ihmistä. Kaksi ihmistä ketkä tuntee vetovoimaa toisiinsa. Kaksi ihmistä jotka rakastavat toisiaan ja ovat silti erillään toisistaan. Kaikki ei ole aina niin yksikertaista, kuin saduissa. Asioita sattuu suuntaan ja toiseen. Ja toiseen vielä paljon enemmän tai siltä se ainakin tuntuu. Onko se suunta sitten lopuksi oikea vai väärä? En tiedä, mutta tällaista se elämä nyt on, että sydän ja järki vie taistelevat keskenään.
- Anonyymi
Luulen, ettei tämä tunne katoa koskaan, sillä rakkauden puutteeseen se ei loppunut puolin ja toisin. Siksi se raastaa sydämen irti juuriltaan, saaden ajatukset luoksesi sinne jonnekin, tuoden yhteiset hetket elävästi mieleen. Herättäen kaipuun pohjattoman. Voin tuntea ajatuksesi kehossani. Järki mitä se on? Haluaisin niin kuulla äänesi, nähdä hymysi, tuntea kosketuksesi menevän sähköiskuna läpi kehon. Jutella kanssasi läpi yön tähtitaivasta katsellen. Mitä me teemmekään nyt toisillemme, sielumkumppaneille, jotka kaipaavat hiljaa kärsien toisiaan. Olet ajatuksissani nyt erityisen vahvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, ettei tämä tunne katoa koskaan, sillä rakkauden puutteeseen se ei loppunut puolin ja toisin. Siksi se raastaa sydämen irti juuriltaan, saaden ajatukset luoksesi sinne jonnekin, tuoden yhteiset hetket elävästi mieleen. Herättäen kaipuun pohjattoman. Voin tuntea ajatuksesi kehossani. Järki mitä se on? Haluaisin niin kuulla äänesi, nähdä hymysi, tuntea kosketuksesi menevän sähköiskuna läpi kehon. Jutella kanssasi läpi yön tähtitaivasta katsellen. Mitä me teemmekään nyt toisillemme, sielumkumppaneille, jotka kaipaavat hiljaa kärsien toisiaan. Olet ajatuksissani nyt erityisen vahvasti.
Kahden elämäsi rakkaan asian menetys elämästäsi. Minkä vuoksi? Aivan turhaan ja suurin virheesi on nurkan takana, joka kaduttaa sinua loppuelämäsi jos sen teet. Et ole onnellinen ja voin sanoa sen varmasti sinut tuntien. Miksi sitoutua johonkin mikä ei ole se mikä on arvoisesi? Yritä nyt ryhdistäytyä ja ajatella itseäsi kerrankin. Lopeta teeskentely ihanasta elämästä. Ettei tarvitse kiikkustuolissa surkutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahden elämäsi rakkaan asian menetys elämästäsi. Minkä vuoksi? Aivan turhaan ja suurin virheesi on nurkan takana, joka kaduttaa sinua loppuelämäsi jos sen teet. Et ole onnellinen ja voin sanoa sen varmasti sinut tuntien. Miksi sitoutua johonkin mikä ei ole se mikä on arvoisesi? Yritä nyt ryhdistäytyä ja ajatella itseäsi kerrankin. Lopeta teeskentely ihanasta elämästä. Ettei tarvitse kiikkustuolissa surkutella.
Tiedän, että aika tikittää eikä sitä ole enää paljon syystä että. Haluan siksi sanoa tämän sinulle tänne. Tiedän sinun olevan täällä niin kerron sen tähän ja tiedät kun luet. Muistan lyhyen elämäni loppuun sinut. Muista jokaisen hetken jonka sain taivaltaa sinun kanssasi. Se oli jotain maagista. Eri puolilla Suomea ja vähän naapurissakin. Tärkeintä oli läheisyys, kosketus, lämpö, keskustelut ja hymysi. Se miten jaoimme kaiken miljoonilla viesteillä toisillemme. Ei seksi vaikka sekin oli mieletöntä.ikävöin ja kaipaan kaikkea noita. Olit ja olet edelleen mulle rakas, mutä et ehkä usko. En leikkinyt kanssasi. Tapasimme vain väärään aikaan ha rakastuimme tosi väärään aikaan. Vihaat minua, haluat satuttaa minua ja olet tehnytkin niin. Minä en sinua, en ikinä ja toivon sinulle vain hyvää. Anteeksi kaikki paha ja kärsimys jota toin elämääsi. Olit rakas, olet rakas ja ikävöin sinua. Mietin miten me voimme olla muukalaisia toisimmellemme. Minä haluaisin ottaa sinut kiinni ja sanoa: olet rakas. En vihaa sinua! Kaipaan sinua! Anteeksi rakas ja kiitos koko sydämmestä kaikesta! En unohda sinua ikinä! Itke, suren, kaipaan ja kuolen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että aika tikittää eikä sitä ole enää paljon syystä että. Haluan siksi sanoa tämän sinulle tänne. Tiedän sinun olevan täällä niin kerron sen tähän ja tiedät kun luet. Muistan lyhyen elämäni loppuun sinut. Muista jokaisen hetken jonka sain taivaltaa sinun kanssasi. Se oli jotain maagista. Eri puolilla Suomea ja vähän naapurissakin. Tärkeintä oli läheisyys, kosketus, lämpö, keskustelut ja hymysi. Se miten jaoimme kaiken miljoonilla viesteillä toisillemme. Ei seksi vaikka sekin oli mieletöntä.ikävöin ja kaipaan kaikkea noita. Olit ja olet edelleen mulle rakas, mutä et ehkä usko. En leikkinyt kanssasi. Tapasimme vain väärään aikaan ha rakastuimme tosi väärään aikaan. Vihaat minua, haluat satuttaa minua ja olet tehnytkin niin. Minä en sinua, en ikinä ja toivon sinulle vain hyvää. Anteeksi kaikki paha ja kärsimys jota toin elämääsi. Olit rakas, olet rakas ja ikävöin sinua. Mietin miten me voimme olla muukalaisia toisimmellemme. Minä haluaisin ottaa sinut kiinni ja sanoa: olet rakas. En vihaa sinua! Kaipaan sinua! Anteeksi rakas ja kiitos koko sydämmestä kaikesta! En unohda sinua ikinä! Itke, suren, kaipaan ja kuolen .
Toivon, että otat yhteyttä jollain tapaa ja annat mahdollisuuden puhua ennenkuin se ei enää ole mahdollista. Sitä toivon, vaikka joululahjaksi ja paremmaksi jouluksi kuin vuosi sitten. Se jää ikäväksi viimeiseksi muistoksi ennenkuin vuosi vaihtuu🥲🥲🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että otat yhteyttä jollain tapaa ja annat mahdollisuuden puhua ennenkuin se ei enää ole mahdollista. Sitä toivon, vaikka joululahjaksi ja paremmaksi jouluksi kuin vuosi sitten. Se jää ikäväksi viimeiseksi muistoksi ennenkuin vuosi vaihtuu🥲🥲🥲
Kiitos! Oli kiva kuulla ääntäsi ja nähdä. Tiedän, ettei tämä kaipuu puolin ja toisin mene pois koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Oli kiva kuulla ääntäsi ja nähdä. Tiedän, ettei tämä kaipuu puolin ja toisin mene pois koskaan.
Edelleen miksi nuo kaksi toisilleen kirjoittelevaa ei ole yhdessä? Menkää ettette joskus kadu. Kaikesta näkee teidän rakastavan toisianne. Ihan pahaa tekee lukea noita kirjoituksia ja ajatella kahden toisilleen kuuluvan olevan erossa toisistaan. Herätkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosteat huulesi tuntuvat myös kihelmöintinä. Oli kyllä ihana suudella pitkästä aikaan. Milloin uudelleen? Sanoit haluavasi nähdä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1006304Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25064435Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242983Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311204- 431131
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103843Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49832Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26761- 43748