Tiedän sinun kaipaavan minua

Anonyymi-ap

Ajattelevan minua, yhteisiä hetkiä. Tunnen ajatuksesi kehossani. Et ja emme koskaan koe enää samanlaista elämässämme. Tiedät sen myös. Heräät yöllä ajatellen missä olen, valvonko, ajattelenko sinua. Toisinaan noin. En vihaa sinua. Tämä yhteys ei katoa koskaan.

17

2545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käänteisesti kaikki nämä ajatukset ovatkin sinun omia ajatuksia minusta. Joo, ja kyllä. Olihan se❤️

• Anonyymi

En kyllä tiedä. Haukkaa kakkaas noilla sanoilla.

• Anonyymi

Hienosti sanottu ja kunnon seksiäkään ei unohda koskaan.

• Anonyymi

Niih. Eihän sellainen seksi unohdu, mikä on parempaa kuin missään elokuvissakaan ikinä.

• Anonyymi

Silti mietin kaiken jälkeen millainen ihminen haluaa satuttaa toista kaikkien lupausten jälkeen? En halua pahaa sinulle, mutta silti teen pahaa. Millainen on tuollainen ihminen? Se jää ikuiseksi arvoitukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti mietin kaiken jälkeen millainen ihminen haluaa satuttaa toista kaikkien lupausten jälkeen? En halua pahaa sinulle, mutta silti teen pahaa. Millainen on tuollainen ihminen? Se jää ikuiseksi arvoitukseksi.

Tiedän, että luet! Vastaakko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, että luet! Vastaakko?

Kukas se sielä kysyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tee pahaa. Haet vain edelleen vastauksia omiin mietteisiin ja kysymyksiin, mitä mieleesi tulee edelleen. En voi kieltää, ettei oma mieleni toimisi samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tee pahaa. Haet vain edelleen vastauksia omiin mietteisiin ja kysymyksiin, mitä mieleesi tulee edelleen. En voi kieltää, ettei oma mieleni toimisi samoin.

Se toimii samoin. Ei toimisi. Sinulla on ikävä minua, kaipaat minua, ajattelet minua. Et ole myös tyytyväinen nykyiseen seksiin vaan kaipaat kunnon panoja kanssasi. Miksi et vaan ota yhteyttä tavalla tai toisella? Lääkkeet ja psykologi ei voi muuttaa tosiasioita.

• Anonyymi

Hyvää seksiä löytyy muualtakin halutessaan, eikä kysymys ole tässä siitä. Unohtamatta kuitenkin meidän taivaallisia hetkiä. Enemmän kaipaan elämään tukea, turvaa, keskustelutaitoista kumppania ja myöskin sitä läheisyyttä. En mitään stressin, draaman ja hämmennyksiä aiheuttavan kumppanin läsnäoloa. Nämä sinun viestisi huokuu ja sitä, mitä en elämääni kaipaa.

• Anonyymi

Tiesin ja tunsin sinun ajattelevan minua. Olisin tarjonnut nuo kaikki sinulle, mitä kaipaat. Tiedät sen myös. Kohtasimme vain todella väärään aikaan ja taidat tietää senkin. Olet varmaan myös miettinyt millaista elämämme olisi ollut.

• Anonyymi

Voi apua mikä teksti. Vielä Kuortaneen ryhmässä.

Jostain syystä eksyin tänne. Ajattelin yhtä kuortanelaista miestä jonka kanssa oli juttua lähemmäksi 20 vuotta sitten. Ja kyllä mä muistelen vieläkin hänen kanssa harrastamaani seksiä lämmöllä. Googlasin kuvankin ja näytti olevan nykyään niin lihava ettei enään mihkään taida olla .

• Anonyymi

Jostain syystä😅😅😅😅 älä jauha paskaa vai huomasiko miehesi tekstit?

• Anonyymi

Tiedän kyllä, että nämä molemmat asiat meni noin. Ja kyllä - aamulla ensiksi sekä illalla viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ajattelen sinua ja näitä asioita. Siihen en osaa tai halua kertoa vastausta miksi en ota yhteyttä tai miksi ottaisin. En ainakaan julkisessa keskustelussa. Hyvää viikonloppua!

• Anonyymi

Ei kannatakaan!

• Anonyymi

Hyvää viikonloppua! Samoin. Valitettavasti joudut sattuneista syistä johtuen olemaan se joka on ensin yhteydessä. Tiedät siihen varmaan jonkun tavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää viikonloppua! Samoin. Valitettavasti joudut sattuneista syistä johtuen olemaan se joka on ensin yhteydessä. Tiedät siihen varmaan jonkun tavan.

Tulit myös uneeni viime yönä, joka oli niin todentuntuinen. Oltiin tietyssä paikkaa kahden. Sai haikean mielen ja ajatukset miksi kaksi samalla aallonpituudella olevaa ihmistä on nyt muukalaisia toisilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      86
      5371
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      74
      4709
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      131
      4670
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      370
      2114
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      95
      1733
    6. 99
      1617
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1507
    8. 351
      1206
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1034
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1021
    Aihe