sen parempi, vähemmän jää elätettäviä rauhan tultua. Venäläisiä emme tarvitse pitää leivässä, niistä ei kustannuksia tule, pärjäävät omillaan.
Mitä enemmän ukrainalaisia kuolee sodassa,
20
96
Vastaukset
Eihän niillä aina ole ollut kanamuniakaan.
- AnonyymiUUSI
Ai jaa? Me ei syödä kananmunia, niissä on kanan suolistomatoja, hyi olkoon. Tästä oli juttua lehdissä noin vuosi sitten, kananmuna ei ole välttämätön edes ruoan laitossa, tai leivonnassa.
- AnonyymiUUSI
Eikä sinulla vessanpyttyä eikä paperia.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sinulla vessanpyttyä eikä paperia.
Ai minulla? LOL. Unohdit, että asun Suomessa.
- AnonyymiUUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Ai minulla? LOL. Unohdit, että asun Suomessa.
Ai minulla? LÖL. En tietenkään unohtanut. Kaikki paskan jauhajat muistissa.
Anonyymi kirjoitti:
Ai minulla? LÖL. En tietenkään unohtanut. Kaikki paskan jauhajat muistissa.
Muistitko edes itsesi?
- AnonyymiUUSI
Kuollut ryssä paras ryssä.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍 Totta jokainen €:ro jolla on saatu ryssä henkiltä on sen arvoinen.
- AnonyymiUUSI
Sama tavoite pätee myös arabimaihin ja Afrikkaa ja miksei Intiaankin. Maihin joissa on liikakansoitusta.
- AnonyymiUUSI
Toista se on jos suomalainen on onnettomuudessa ukrainalaisen kanssa. Tulee 6 vuotta linnaa ja 51 000 euroa korvattavaa.
Tasan ei kai kansalaisuuksien oikeuksien, tuskin ukrainalaisen tulisi korvata samaa suomalaiselle?- AnonyymiUUSI
ukrainassa ei ole riippumatonta oikeuslaitosta, siellä natsit tekevät mielivaltaisia päätöksiä, raha puhuu. Maksat tai joudut linnaan tyyliin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ukrainassa ei ole riippumatonta oikeuslaitosta, siellä natsit tekevät mielivaltaisia päätöksiä, raha puhuu. Maksat tai joudut linnaan tyyliin.
Hullu ajatus, millä mies maksaa jos olisi linnassa 6-vuotta?
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei tapahtunut Venäjällä, siltä ei henkissä olisi päässyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei tapahtunut Venäjällä, siltä ei henkissä olisi päässyt.
Niin, nyt voidaan laittaa kaikki ukrainalaiset jotka ovat siihen velvoitettuja puolustamaan omaa maataan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hullu ajatus, millä mies maksaa jos olisi linnassa 6-vuotta?
Suomessa ei voi ostaa vapautta kuten natsien ukrainassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekevät, valloitetussa Itä-Ukrainassa.
- AnonyymiUUSI
Kiva tietää oliko vastassa ryssät vai ukrainalaset Varloin taistelussa 13/8-1941 missä iskää ammuttiin.-
Poika- AnonyymiUUSI
Poika vielä väh 70 kymppisenä? pojaksi varmaan jäätkin. Voi poika parkaa
- AnonyymiUUSI
Ryssä huijasi ja pakotti ukrainalaiset sotimaan Suomeen. Kumpikaan ei tietenkään olisi itse halunnut. " Edessä mahdillinen kuolema, takana varma" mietti ukrainalaiset hyökkäykseen lähtiessään.
Venäläiset ovat yhä kaiken pahan alku ja juuri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741