Tämähän siis tarkoittaa sitä että... 🥰🥰🥰🥰🥰🥰♥️♥️♥️♥️😂
Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä
15
287
Vastaukset
- Anonyymi
Huoh..
- Anonyymi
Pus pus 😂😂😂😂♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Niin kai, mun exät vihaa mua, mutta mä en niitä. Eli, ei kai oo tunteita ja oon sinut.
- Anonyymi
Ei todellakaan kulje.
- Anonyymi
En tunne vihaa koska se on maailman turhin tunne. Surua ja pettymystä koin, mutta rakastan sinua ja haluaisin että näkisimme, sopisimme, suutelisimme kuten ennenkin.
❤️❤️❤️❤️: lle
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi
Vaikutat jotenki raskaslle tyypille
- Anonyymi
Höh
- Anonyymi
Vihollisista rakastavaisiksi toimii ehkä fiktiossa, mutta irl:n puolella en usko kyseisellä suhteen syntymistavalla olevan mahdollisuuksia.
Miksi kukaan todellisuudessa rakastuisi johon kuhun, joka suhtautuu häneen vihamielisesti, pyrkii piikittelemään ja osoittamaan ettei ole kiinnostunut tai äärimmillään näyttää vihaavansa?- Anonyymi
🤗 🥰 😅 😉 🤩 😍 🥰 😏 😘 🥰
- Anonyymi
Siksi kun pari esittää häntä ja noi menee lakoon toisin sanoen lankaan joka kerta.
Hän vain ihmettee menoa sivusta, onneksi itse emojit vedin aikaa sitten roskikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun pari esittää häntä ja noi menee lakoon toisin sanoen lankaan joka kerta.
Hän vain ihmettee menoa sivusta, onneksi itse emojit vedin aikaa sitten roskikseen.Sama kaava toistuu koko ajan
- Anonyymi
ihanko tosi?
- Anonyymi
Ei se niin mene. Ovat eri tunteita.
Ne, jotka ton fraasin on joskus keksineet, tarkottivat varmaan sitä, että rakkaudessa pettyminen aiheuttaa (joillekin) vihan tunteita. Itse nykyään osaan surrakin, mutta jos on ollut mitään epäreilua kohtelua, niin vihan nostaa päätään.
Olen hyvissä väleissä eksien kanssa, koska en ole ollut yhdessä naisen kanssa, jota en kunnioittaisi ihmisenä. Kaikilla heillä ollut pitkälle kultivoitunut luonne. Haluan pitää sen niin jatkossakin.
Mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, jota vihaisi eksänä. - Anonyymi
Uus vihamies!👋
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453523
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122283- 252269
Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231577Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31547- 151356