Arvatkaa, kuka olen :D
Missä asutte? Entä miten asutte? Minä asun Kalasatamassa, teltassa.
13
373
Vastaukset
- Anonyymi
Minä asun vaivaistalossa, yhteiskunnan tuella. Koska olen polttanut koko perintöni moottoritielle
T.heini - Anonyymi
Jaaha, taas alkanut "iso pyörä" vipattamaan.
- Anonyymi
Luulen ettei yhtäkään raatoa ole enää jäljellä jonka pyörät vipattaisivat? Vain iso kasa laskuja, vekseleitä, viinapulloja , viina- ja pelivelkoja ja ja suhmurointeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei yhtäkään raatoa ole enää jäljellä jonka pyörät vipattaisivat? Vain iso kasa laskuja, vekseleitä, viinapulloja , viina- ja pelivelkoja ja ja suhmurointeja
Joo, kyllä on valkeakoskella huonoksi mennyt
- Anonyymi
Olen myös laitoshoidossa. En osaa syödä oikein, kuolisin kotona ollessani melko pian, on hyvin vakava sokeritauti.
Täällä on hyvä olla, olen myös vapaaehtois-auttaja. Autan nuoria naisia ja miehiä elämän arjen opetuksessa. - Anonyymi
Onkohan s*lvitysmies nykyisin kirosana täällä? Olen kaksi kertaa koittanut vastata (ilman tähteä) että aloittaja on s*lvitysmies mutta molemmat kerrat on sensuroitu.
Siis arvaan että aloittaja on S*LVITYSMIES.
Älkää sensuroiko s*lvitysmiesreppanaa!!!!!- Anonyymi
Poskelleen meni. Aloittaja on kinmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän Johtaja kirjoita täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo asuu äveriäässä lukaalissa Jossain. Selvitysmies asuu teltassa.
- Anonyymi
minä asun ojassa
toivottaa paunu - Anonyymi
asun suossa
t panu - Anonyymi
asun suossa
t.paunu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675