On se kumma kun nainen kirjoittaa muistelmia, niin lytätään joka puolella. Ihme ihmisjahti! Pidä pintasi SANNA MARIN ja kaikki muut pätevät NAISET!!!
Sanna Marinin kirja
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
tuosta kirjasta huomasi ettei yhdenkään elävän ihmisen pitäisi elämänkertaa kirjoittaa. tahallaan muistetaan asioita väärin, minä toistuu joka paikassa ja omaa erinomaisuutta toistellaan, muiden huonoutta ei unohdeta mainita jne. olisi melkein luullut että olisi kuunnellut pohjois korean "erinomaisen" johtajan tuotoksen. on totta että jossain kivikaudella sanna olisi ollut kylän vanhimpia mutta kirjasta päätellen ei kyllä viisaimpia. sama ongelma silti lähes jokaisella muistelmansa tai elämänkertansa eläessään julkaiseella, itse kritiikki puuttuu lähes kokonaan,
- AnonyymiUUSI
Ei se mitään kirjoittanut ole. On lausunut kirjoittajalle mitä päässä on liikkunut.
- AnonyymiUUSI
Tekoälyllä kyhätty. Syötetty sanat minä, erehtymätön, tiesin kaiken etukäteen oikein...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä kyhätty. Syötetty sanat minä, erehtymätön, tiesin kaiken etukäteen oikein...
Juuri näin. Minä, minä marin. Ei ole käytöstapoja, ei ihme, sillä isälle maistui, sanna ei pitänyt yhteyttä ja hänellä on kaksi äitiä, joille aamiaiset syötti veronmaksajien piikkiin. Ei ole saanut oikeaa kotikasvatusta. Ja jotkut vielä ihannoivat tuota surkeaan soteen saattajaa. Kaunishan hän on.
- AnonyymiUUSI
Kirjan totuudenperäisyys on mitä on. Eikö ketjun aloittajanmielestä totuus ole parasta?
- AnonyymiUUSI
Sillä ei ole merkitystä, onko kirjoittaja nainen vai mies, sisältö ratkaisee, oli kyseessä elämäkerta, muistelmat, lähihistoriaa vai kaunokirjallinen teos.
- AnonyymiUUSI
Tässä maassa on aina riittänyt kateellisia, kun itse ei ole saanut aikaan mitään mainittavaa. Ja voi kauhistus, jos se on nuori nainen.
- AnonyymiUUSI
Oikein kateelliset ovat kateellisia kaikille, kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686772
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1465434Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504473En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53640- 373218
- 283143
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris712758Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259