Miehiä jotka ovat valmiit käymään sitä tietä jota kävi Eugen?
Löytyykö meiltä?
19
861
Vastaukset
- On parempia keinoja
Varmaan löytyy, mutta väkivallasta pitää pidättäytyä. Nykyinen itsenäisyystaistelu voidaan voittaa kynällä, siis äänestämällä.
Ja nimenomaan äänestämällä niitä, jotka vaativat Suomen valtiollisen itsenäisyyden palauttamista ja demokratian eli kansanvallan toteuttamista Suomessa.
Katso esim. www.vapaansuomenliitto.fi- European
Ongelmana näyttää nyt vain olevan se, että Suomen EU-jäsenyyttä vastustavat puolueet tai ryhmittymät eivät saa kannatusta eduskuntavaaleissa. Ja eduskuntavaalit jos mitkä edustavat kansanvaltaa parhaimmillaan.
- suosivat
European kirjoitti:
Ongelmana näyttää nyt vain olevan se, että Suomen EU-jäsenyyttä vastustavat puolueet tai ryhmittymät eivät saa kannatusta eduskuntavaaleissa. Ja eduskuntavaalit jos mitkä edustavat kansanvaltaa parhaimmillaan.
vallassa olevia puolueita. Media estää kriittiset kannanotot. Se on sitä kansanvaltaa parhaimmillaan.
- Tepponen
suosivat kirjoitti:
vallassa olevia puolueita. Media estää kriittiset kannanotot. Se on sitä kansanvaltaa parhaimmillaan.
Onko kritisoimallesi asiallesi sitten mitä vaihtoehtoja?
- European
suosivat kirjoitti:
vallassa olevia puolueita. Media estää kriittiset kannanotot. Se on sitä kansanvaltaa parhaimmillaan.
Siitäkö kaikki vain onkin kiinni? Mediako estää kriitiset kannanotot? Ongelma vain on siinä, että ei ole yhtä ja suurta mediaa, vaan tuhansia eri medioita. Miten nämä kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen tällaisessa asiassa?
Ei, ei mene läpi. Selityksen makua on nyt ilmassa. Tosiasia vain on se, että kansalaisemme enemmistö äänestää EU-myönteisiä puolueita täysin vapaaehtoisesti. Siitä pitää vetää johtopäätöksiä, näin demokratia toimii. Kansanvaltaa parhaimmillaan. - nimetön
European kirjoitti:
Siitäkö kaikki vain onkin kiinni? Mediako estää kriitiset kannanotot? Ongelma vain on siinä, että ei ole yhtä ja suurta mediaa, vaan tuhansia eri medioita. Miten nämä kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen tällaisessa asiassa?
Ei, ei mene läpi. Selityksen makua on nyt ilmassa. Tosiasia vain on se, että kansalaisemme enemmistö äänestää EU-myönteisiä puolueita täysin vapaaehtoisesti. Siitä pitää vetää johtopäätöksiä, näin demokratia toimii. Kansanvaltaa parhaimmillaan.Kansalaisista enemmistö äänestää EU- myönteisiä puolueita... tosi asia ....MUTTA mutta valtaosa Suomalaisista äänestäisi kielteisesti EU:sta.
eli mitäs tästä voisi päätellä??? - On varsin järkevää
nimetön kirjoitti:
Kansalaisista enemmistö äänestää EU- myönteisiä puolueita... tosi asia ....MUTTA mutta valtaosa Suomalaisista äänestäisi kielteisesti EU:sta.
eli mitäs tästä voisi päätellä???He tajuavat ja muistavat 70-luvun ja 80-luvun: Minä haluan ehdottomasti vakaan asuntolainakoron, toimivan ja ennustettavan vientisektorin, pienen inflaation, länsimaisen imagon valtiollemme, helpot muodollisuudet rajoilla, kun matkustan esim. työasioissa, mahdollisuus siirtyä helposti töihin muihin maihin jne. jne.
- European
nimetön kirjoitti:
Kansalaisista enemmistö äänestää EU- myönteisiä puolueita... tosi asia ....MUTTA mutta valtaosa Suomalaisista äänestäisi kielteisesti EU:sta.
eli mitäs tästä voisi päätellä???Tuosta voi päätellä paljonkin, mutta todellinen päätelmä nähdään vasta seuraavissa eduskuntavaaleissa, missä kansa saa sanoa todellisen mielipiteensä. Ja vasta tuolla mielipiteenilmaisulla on todellista merkitystä Suomen asioille.
Ja jotenkin, jotenkin minusta tuntuu, että esim. Vapaan Suomen Liitto ei tule saamaan enemmistöasemaa eduskuntaamme... - ,,,,
European kirjoitti:
Siitäkö kaikki vain onkin kiinni? Mediako estää kriitiset kannanotot? Ongelma vain on siinä, että ei ole yhtä ja suurta mediaa, vaan tuhansia eri medioita. Miten nämä kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen tällaisessa asiassa?
Ei, ei mene läpi. Selityksen makua on nyt ilmassa. Tosiasia vain on se, että kansalaisemme enemmistö äänestää EU-myönteisiä puolueita täysin vapaaehtoisesti. Siitä pitää vetää johtopäätöksiä, näin demokratia toimii. Kansanvaltaa parhaimmillaan.Tutkippa kuka omistaa muka ne tuhannet suomen mediat. Kuuluvat melkein kaikki Aatos Erkolle tai Bonnierille. Tarkkasilmäinen vieläpä huomaa ketä he ovat.
- Teppo.
nimetön kirjoitti:
Kansalaisista enemmistö äänestää EU- myönteisiä puolueita... tosi asia ....MUTTA mutta valtaosa Suomalaisista äänestäisi kielteisesti EU:sta.
eli mitäs tästä voisi päätellä???Kansa kokee, ettei EU ole pääissue vaaleissa, vaan siinä otetaan kantaa moneen muuhunkin asiaan. Kuten vaippakerho esimerkiksi ei osaa puhua mitään ilman EU:ta. Tosi ahdas ajattelumalli.
- Tosasia onpi
On varsin järkevää kirjoitti:
He tajuavat ja muistavat 70-luvun ja 80-luvun: Minä haluan ehdottomasti vakaan asuntolainakoron, toimivan ja ennustettavan vientisektorin, pienen inflaation, länsimaisen imagon valtiollemme, helpot muodollisuudet rajoilla, kun matkustan esim. työasioissa, mahdollisuus siirtyä helposti töihin muihin maihin jne. jne.
..että suurin osa kansaa on vitun tietämätöntä ja tyhymää!
Ei net ajttele muuta kun pillua ja leippää..järjestys voipi vaihella.
Net mullakin on mielessä hetimmiten isänmaan asian jälkkee. - on mahdollisuuksiakin
Tepponen kirjoitti:
Onko kritisoimallesi asiallesi sitten mitä vaihtoehtoja?
laissa on hienoja asioita kuten mm. että Ministerien ja Kansanedustajien toiminnan on paitsi oltava laillista myös näytettävä siltä.
Niinpä tämän lain hengen ja kirjaimen jatkaminen koskemaan puolueita sekä ylettömien tukien kohdentaminen valtaapitäville vääristää demokratiaa - että kaikki negatiivinen
European kirjoitti:
Siitäkö kaikki vain onkin kiinni? Mediako estää kriitiset kannanotot? Ongelma vain on siinä, että ei ole yhtä ja suurta mediaa, vaan tuhansia eri medioita. Miten nämä kaikki puhaltaisivat yhteen hiileen tällaisessa asiassa?
Ei, ei mene läpi. Selityksen makua on nyt ilmassa. Tosiasia vain on se, että kansalaisemme enemmistö äänestää EU-myönteisiä puolueita täysin vapaaehtoisesti. Siitä pitää vetää johtopäätöksiä, näin demokratia toimii. Kansanvaltaa parhaimmillaan.fakta unioinista on pidetty visusti piilossa. Suomessa media kulkee valtaapitävien narussa.
Otetaan esimerkki: Syyskuun yhdentoista päivän iskut, onko mediassa koskaan kerrottu asian pimeä puoli? Ei ole. Kaunisteltu totuus. 9/11 dokumentti kertoo toisen puolen, kuka hyötyi, ketkä takana.
Selityksen makua on, jos media jonkun mielestä on hajuton, mauton tai myrkytön - Kapitalisti-sika
nimetön kirjoitti:
Kansalaisista enemmistö äänestää EU- myönteisiä puolueita... tosi asia ....MUTTA mutta valtaosa Suomalaisista äänestäisi kielteisesti EU:sta.
eli mitäs tästä voisi päätellä???On se joka juuri kertoi näin. Onko tosiaan niin että mikä tahansa kyselytutkimuksen tulos on yhtäkkiä validimpi kuin esim eduskunta-vaalien tulos? Jo on aikoihin eletty!
- Simo
suosivat kirjoitti:
vallassa olevia puolueita. Media estää kriittiset kannanotot. Se on sitä kansanvaltaa parhaimmillaan.
No eikö juuri suurella huudolla ole kerrottu ihan näissä samoissa medioissa että nyt on Suomessa enemmän vastustajia kuin kannattajia ja suhtautumisesta EU-perustuslakiin. Tuo väitteesi on ihan p..kaa! Pahoittelut jos suuri osa suomalaisista äänestää mielestäsi väärin, mutta median syyttäminenhän kuuluu suomalaiseen poliittiseen perinteeseen.
- Suoraan Suopolle
Eikö niin!
- Silloin se
..saattaisi tulla nopeampaa tahtia Kaarinan ja Karpelan jne.. Pelehtijän pöydälle mietittymään..
riittäiskö puolukkamehu vai tarviisko tämä ihan pilsneri tujauksen :)..Hyvä poika kun Siulla rohkeutta piisaa, Noin sitä pitää et ole mikään tolkuton mulli. Suomen puolesta saa parit supo agentitkin nii.. öhm.. keskustelua on hyvä synnyttää monilla areenoilla.
Ketä tarkoitat, olet kovin salaperäinen? Eugen Schauman, vai Malmsten ??
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550