Tiputushoito vaikuttaa entistä todennäköisemmältä..
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/abe0f1f1-b596-40d4-a0e9-488117ce4330
Tippuuko Lierovi ikkunasta
40
74
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Venäjä himmeli on periaatteessa hajonnut JO
- AnonyymiUUSI
Tipu
- AnonyymiUUSI
Lierow heivaa Puten parvekkeelta
alas. - AnonyymiUUSI
Säkkitappelu Kremlin muurilla, punainen tori loppuunmyyty.
- AnonyymiUUSI
Ilman muuta putoaa
- AnonyymiUUSI
Timppa Harakka pudottaa Purran
hissikuiluun.- AnonyymiUUSI
Harakka osaiskin lentää..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harakka osaiskin lentää..
Harakalle on tullut kalju. Ei pysy ilmassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harakalle on tullut kalju. Ei pysy ilmassa.
Laavukuksa: Asun täällä tiistellä äiti pesee minun kalsarit ja nukun samassa petissä kun niin pieni yksiö.
- AnonyymiUUSI
Ei savua ilman tulta.
- AnonyymiUUSI
Se ei osaa selittää tätä kauhua ja sekasortoa rakkaassa venäjänmaassa voitoksi, joten ei muuta kuin tiputukseen.
Venäläissyntyinen tutkija ja toimittaja Sergei Sumlenny arvioi Kremlin olevan paniikissa Ukrainan tekemien kaukoiskujen seurauksena. Hän viittaa tietoihin uusista evakuointisuunnitelmista ja pelon leviämisestä Vladimir Putinin sisäpiirissä.
Venäjän ilmatorjunta ei ole pystynyt torjumaan kaikkia pitkän kantaman drooneja edes öljynjalostamoiden, lentotukikohtien ja pääkaupungin kaltaisten kohteiden yllä.
Sergei Sumlennyn mukaan vaikuttaa siltä, että Moskovan turvaksi on vedetty kaikki mahdolliset ilmatorjuntajärjestelmät. Niistä on pulaa rintamatarpeiden ja eri puolille maata kohdistuvien droonihyökkäysten vuoksi.
Moskovaa kohti on toistaiseksi lähetetty huomattavasti pienempi määrä lennokkeja verrattuna Kiovaa vastaan tehtyihin ilmahyökkäyksiin.
– Ei ole liioiteltua sanoa, että Kreml on paniikissa Ukrainan drooneista.
https://www.verkkouutiset.fi/a/moskovan-ilmapuolustus-ohitettiin/#89358414- AnonyymiUUSI
mites siellä amerikassa mahtaa olla kun venetzuelassa jytkyt ydinpaukut maaperällä🤣
- AnonyymiUUSI
Tippuu,
- AnonyymiUUSI
Teboilin sivulle on iskenyt sensuuri, ei hyväksytä kommenttia.
- AnonyymiUUSI
Ei tännekään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tännekään.
Joopas...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joopas...
Eipäs..
- AnonyymiUUSI
Asun tiistellä eka kerroksessa äitin kanssa kun äiti niin paha.
- AnonyymiUUSI
Varo kuitenkin sen teetä...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varo kuitenkin sen teetä...
Tai kun se pesee sun kalsarit...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun se pesee sun kalsarit...
Lentokonekin voi tippua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lentokonekin voi tippua.
Enemmän huolehdin siitä kun olen ollut siskon kanssa silleen ja nyt hän odottaa lasta.
Hän oli jostain lukenut, ettemme olisi saaneet enää odotusaikana olla silleen, koska jos syntyvä lapsi on tyttö, niin hän saattaa tulla raskaaksi siellä kohdussa.
Mitä enemmän asiaa mietin, niin sitä enemmän se tuntuu loogiselta, koska sehän suorastaan ui niissä siemenissä!
- AnonyymiUUSI
Pokrovski on kaputt.
Antautuuko porukka, vai joutuuko Venäjä jauhamaan Ukrainan joukot betonimoskaan?
Siinä menis valtava joukko nuoria miehiä. - AnonyymiUUSI
”Irvokasta, häpeällistä ja täysin odotettua”
Kansanedustaja Teemu Keskisarja (ps) ei säästele sanojaan kommentoidessaan Ylen hallituksen kohupäätöstä palauttaa johdon bonukset säästökuurilla olevaan yhtiöön.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b23282eb-7e32-425c-a9c4-14e7a6fd7175 - AnonyymiUUSI
Joo,vennäänmaalla ei kannata mennä sairaalaan.
Joutuu pian tiputukseen..- AnonyymiUUSI
On niitä muitakin hoitomuotoja, kova tee, veneen perässä uinti, likaiset kalsarit jne..
- AnonyymiUUSI
Lavrovilta sekavaa puhetta Venäjän ”ymmärryksestä”
Venäjän ulkoministeri Sergei Lavrov sanoi sunnuntaina olevansa valmis tapaamaan Yhdysvaltain ulkoministeri Marco Rubion, kertoo Reuters.
Lavrovin mukaan Venäjä ei kuitenkaan luovu keskeisistä ehdoistaan Ukrainan sodan lopettamiseksi.
– Ulkoministeri Marco Rubio ja minä ymmärrämme säännöllisen viestinnän tarpeen.
– On tärkeää keskustella Ukrainan kysymyksestä ja edistää kahdenvälistä asialistaa. Siksi olemme yhteydessä puhelimitse ja olemme valmiita tapaamaan kasvokkain, kun se on tarpeen, Lavrov sanoi.
Lavrovin mukaan Venäjä odottaa vahvistusta sille, että Putinin ja Trumpin elokuun 15. päivän huippukokouksessa Alaskan Anchoragessa saavuttama ”ymmärrys” ja ”sopimukset” ovat yhä voimassa.
Mikään riippumaton lähde ei ole vahvistanut Lavrovin mainitseman väitetyn sopimuksen olemassaoloa, eikä myöskään Valkoinen talo ole kommentoinut sitä.
Lavrovin mukaan niin sanottu Anchoragen ”ymmärrys” perustuu Putinin kesäkuussa 2024 esittämiin ehtoihin ja Trumpin erityislähettilään Steve Witkoffin ideoihin.
Venäjä vaati tuolloin, että Ukrina luopuisi Nato-jäsenyyden tavoittelusta ja vetäisi joukkonsa pois Donetskin, Luhanskin, Hersonin ja Zaporižžjan alueilta, jotka Moskova on jo laittomasti liittänyt itseensä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/05768011-5426-4953-9886-8eda74d7e67a - AnonyymiUUSI
Liero ja Ano lentävät samalla kertaa..
- AnonyymiUUSI
Tiputaan sitä täälläkin. Kolmas saman talon katolta lyhyen ajan sisällä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/85be61da-3263-4fff-945a-f226ca3146a8
- AnonyymiUUSI
Venäjän karmeat sotarikokset
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kylmaava-venaja-raportti-nyt-nimetaan-nimia/9252132 - AnonyymiUUSI
Laskuvarjo selässä kulkee ikuisuuttaan jo nyt..
- AnonyymiUUSI
Putinin epäsuosioon kun joutuu, siis kun Putin kokee jäävänsä "varjoon ", tai hänen oikkujaan ei noudateta, on hyvin todennäköistä että henkilö kuolee "onnettomuuden" tai "itsemurhan "vuoksi.
- AnonyymiUUSI
Onhan tuo jo ikäloppu fossiili. Tuskin on edes mitään aivotoimintaakaan.
Tappajan sielu ja valheiden mädättämä hirviö.
Ihailee vain ihmisten tuhoamista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo jo ikäloppu fossiili. Tuskin on edes mitään aivotoimintaakaan.
Tappajan sielu ja valheiden mädättämä hirviö.
Ihailee vain ihmisten tuhoamista.Mahdollisuus on aina ollut, nopeasti edenneeseen sairauteen? Varsinkin neuvostoliitossa/venäjällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisuus on aina ollut, nopeasti edenneeseen sairauteen? Varsinkin neuvostoliitossa/venäjällä?
Polonium vanhentaa nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisuus on aina ollut, nopeasti edenneeseen sairauteen? Varsinkin neuvostoliitossa/venäjällä?
venäjällä vanhuuteen kuoleminen määritellään eri tavalla kuin sivistysmaissa.
- AnonyymiUUSI
Onko Lierovi se kuuluisa Darwinin puuttuva rengas.Ulkonäkö vahvasti viittaa siihen.
- AnonyymiUUSI
Säälikää! Lavrov toistaa työkseen Kremlin mantroja, koska hänellä ei ole vaihtoehtoja: ase on hänen ja hänen perheensä ohimolla 24/7. Ukko on itseasiassa anonut eroa jo useammankin kerran, mutta Putin ei ole suostunut. Tuskin hän millään tavalla työstään nauttii, varmaan loikkaisi länteen heti kun Putinin ote lipeää.
- AnonyymiUUSI
Lavrov lähtee Austraaliaan lomalle!! Siellä on toivottavasti turvassa!!
- AnonyymiUUSI
Onhan siitä kansainvälinen pidätysmääräys joten ainakin henki säilyisi mutta kaltereiden takana sujuisi eläkepäivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565