Vaalea nainen, Ravintola Frendi, Etelä-Haaga, lauantai 8.11.2025 klo 17

Anonyymi-ap

Hei vaalea nainen, joka olit Ravintola Frendissä viime lauantaina 8.11.2025 noin klo 17 maissa.

Sanoit minua paikan komeimmaksi mieheksi, ja pyysit tanssimaan. Jäit mieleen. Tehtäiskö tärskyt samaan paikkaan uusiksi?

11

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset toiminut heti paikan päällä? Ei naiset tykkää hissukoista.

• Anonyymi

Oli kiire.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kiire.

Lapset piti hakea tarhasta ennen klo 17?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset piti hakea tarhasta ennen klo 17?

Hinta olis ollut 1000#

• Anonyymi

Vitsikäs nainen?

• Anonyymi

Oli...Haluaisin tavata uusiksi!

• Anonyymi

!??

• Anonyymi

Sorry olin kännissä. Olen varattu.

• Anonyymi

Niiku sanoin.
      300e ja kaikki käy..
      Olen kaupungilla töissä ja olen se joka päättää ketä valitaan hekan asuntoihin.
      Palkkani ei riitä luxukseen ja tarvitsen uuden rukousmaton, vaikkakin matut maksaa päästäkseen jonon ohi.

• Anonyymi

Köyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.

Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.

Kuten minä teen, kumpi sinä olet

Älykäs demariKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.

Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.

Kuten minä teen, kumpi sinä olet

Älykäs demari

• Anonyymi

otettiin.

Orpon hallituksen aikana talouskasvu ei näytä lähtevän käyntiin, ei sitten millään. Uusista konkursseista saamme lukea harva se päivä ja työttömyys kasvaa yhä edelleen.

Onneksemme meillä oli Marinin viiden puolueen hallitus (SDP, KESKUSTA, VIHREÄT, VASEMMISTOLIITTO ja RKP) viime hallituskaudella isoja kriisejä onnistuneesti hoitamassa.

Äänestä SDPMarinin viiden puolueen onnistui hoitamaan vaikeat kriisiajat eittäin hyvin, kuten kaikki tiedämme.
      🥀🌺🌷🪷🌸🌸

Korona-pandemian alettua Suomessa ei ollut ajantasaista tartuntatautilakia Sipilän hallituksen jäljiltä (Orpo valtiovarainministerinä) Suomen varmuusvarastossa ei ollut maskeja ja varastot olivat vanhentuneet.

Marinin hallitus järjesti tartuntatautilain ajantasalle. COVID-19-pandemian leviäminen estettiin erityisesti vanhainkodeissa, koska ikäihmiset eivät olisi kestäneet tehohoitoa.
      Hyvällä suunnittelulla ja rokotuksilla terveydenhoidon kapasiteetti Suomessa riitti. Kiitos Marinin hallituksen, ikäihmiset säilyivät hengissä, niin myös meidän "kunniakansalaisemme" sekä sotainvalidit että
      -veteraanit.

Koronan aikana jaettiin ylimääräisiä yritystukia, kun viruksen leviäminen estettiin.

Ukrainan sodan alettua, Venäjän kauppa ja vientitulot loppuivat. Suomen puolustusmenot kasvoivat ja Natoon liityttiin. Hallituksen esityksestä Natoon liityttiin nopeasti ja
      puolustukseen alettiin panostaa, mikä lisäsi valtion menoja. Eduskunta hyväksyi yksimielisesti menojen lisäykset ja ulkomaan velan oton kriisien hoitoon.

Marinin hallitus sai aikaan toisen asteen koulu-uudistuksen ja SOTE-LAINSÄÄDÄNNÖN UUDISTUKSEN.

TYÖLLISYYDEN hyvä hoito onnistui Marinin hallituksella myös hyvin. Saatiin yli 100.000 työllistä lisää.
      Nyt Orpon hallitus on saanut leikkauksillaan ja epäonnistuneella talouspolitiikallaan Suomeen suurtyöttömyyden, eli 320.000 työtöntä.
      Sosiaaliturvan ja työttömyysturvan leikkaukset ovat yli 9 miljardia ja Purran mukaan lisää vielä leikataan.
      Lisäksi Orpon hallitus ottaa ulkomaan velkaa enemmän kuin mitä viime hallituskaudella otettiin.

Orpon hallituksen aikana talouskasvu ei näytä lähtevän käyntiin, ei sitten millään. Uusista konkursseista saamme lukea harva se päivä ja työttömyys kasvaa yhä edelleen.

Onneksemme meillä oli Marinin viiden puolueen hallitus (SDP, KESKUSTA, VIHREÄT, VASEMMISTOLIITTO ja RKP) viime hallituskaudella isoja kriisejä onnistuneesti hoitamassa.

Äänestä SDPÄärioikeisto diktatuuri hallitus ei sitä hyväksy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      29
      5037
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      64
      1904
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      112
      1803
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1680
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1634
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      230
      946
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      911
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      867
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      823
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      782
    Aihe