”Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet.”
Ilm 12:11
Voitto!
11
181
Vastaukset
- Anonyymi00002
Niinpä! Voitto on vain Jeesuksen Golgatan työssä.
- Anonyymi00012UUSI
🎚️🩸❣️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
🎚️🩸❣️
Kiitos Jumalalle!
- Anonyymi00003
Ei siellä pyhässä kaupungissa, uudessa Jerusalemissa ole muita kuin Israelin 12 heimon jälkeläisiä. Niitä on siellä niin paljon, ettei heitä pystytä edes silmämääräisesti laskemaan.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Pakanat pysyy kotimaissaan, missä heidät tuomitaan tekojensa mukaan.- Anonyymi00004
Uudessa Jerusalemissa on Juutalaisten usko ja temppelimenot, laintaulut on voimassa tuhat vuotta. Ei sinne pakanoilla ole mitään asiaa.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]
- Anonyymi00005
Pakanat eivät mene Pyhään kaupunkiin. Heidät tuomitaan kotimaissaan tekojensa mukaisesti
.
Älä mene mukaan korvausteologiaan, jahtaamaan Jeesuksen uskon veljiä ja sisaria Juutalaisia.
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä.- Anonyymi00006
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.Jeesus pelastaa!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesus pelastaa!
Ja vain Hän sen tekee.
- Anonyymi00007
Pakanat tappoivat Jeesuksen ja joutuvat siitä tilille. Pakanat/kristityt syyttää Jeesuksen tappamisesta Juutalaisia, mutta se paha antisemistismiä.
Luuk. 18:32
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään,33 ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista - Anonyymi00009
Aamen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181