Teosofit puhuvat tästä salaperäisestä veljeskunnasta, NS. Viisauden mestareista.
Onko kristinuskossa vastaa järjestöä ja jos on niin onko kyseessä peräti sama järjestö.?
Valkoinen veljeskunta
31
158
Vastaukset
- Anonyymi
Googlaa "valkoinen veljeskunta". Wikipediassa uutta tietoa Valkoisesta veljeskunnasta.
- Anonyymi
Herjaajien valtakunta on.
Niissä tosin loistaa tyhmyys. - Anonyymi
Jesuiittojen tunnuslause on: Tarkoitus pyhittää keinot !
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi
Herjaajat tosiaan löytää aiheen vaikka mistä.
- Anonyymi
Sekös ottaa sua pattiin💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös ottaa sua pattiin💩
On se huvittavaa, kun palstan pahin räyhääjä/herjaaja vonkuu lähes kaikissa kommenteissa tuosta "herjaamisesta." Teeskentelee vielä uskovaista?
- Anonyymi
Svenska Bibeln
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
King James
For if the truth of God hath more abounded through my lie unto his glory; why yet am I also judged as a sinner?- Anonyymi
Room.3:7
Thayer's Greek Lexicon
Translitteroitu
Strongin koodi 5582
ψευσμα
pseusma psyoos'-mah
Sanan tausta
Sanaluokka
from 5574
subst. (neut.)
King James Version käännökset sanasta
AV-lie 1
Merkitys
1) a falsehood, a lie
2) the perfidy by which a man by sinning breaks faith with God - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room.3:7
Thayer's Greek Lexicon
Translitteroitu
Strongin koodi 5582
ψευσμα
pseusma psyoos'-mah
Sanan tausta
Sanaluokka
from 5574
subst. (neut.)
King James Version käännökset sanasta
AV-lie 1
Merkitys
1) a falsehood, a lie
2) the perfidy by which a man by sinning breaks faith with GodSanan falsehood käännös englanti-suomi
-epätotuus
-epärehellisyys
-vale
- Anonyymi
Teosofia on paha harhaoppi.
Jeesus sanoi: Kukaan ei voi tulla Isän tykö muuten kuin minun kauttani.
Teosofit muuttavat sen muotoon: Kukaan ei voi tulla Isän tykö, muuten kuin minän muutoksen kautta.
Teosofiassa pelastuksesta tehdään ihmisen tekemä oma psykologinen mielentilan muutoksen asia.- Anonyymi
Juuri sinun suvaitsemattomalla asenteellasi on surmattu lukematon määrä ihmisiä.
Asenteella jossa MINÄ olen oikeassa, sinä väärässä!
- Anonyymi
Raamattu varoittaa uskoon käännyttämisestä, saarnojen, psykologian, suggestion avulla.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.
Matt. 23:15
Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! - Anonyymi
Ihmisiä saadaan kaadettua maahan hengellisissä kokouksissa Saksalaisen hypnoosiin erikoistuneen Franz Mesmerin kehittämän kaatotekniikan avulla.
Sellaisiin hurmoskokouksiin ei pidä mennä.
Mesmerismi eli animaalinen magnetismi (saks. tierischer Magnetismus) on 1700-luvulla käytössä ollut Franz Mesmerin kehittämä hypnoosiin perustuva hoitomenetelmä.
Mesmerin näkemyksen mukaan maailmankaikkeuden täytti virtaavan nesteen tavoin käyttäytyvä hienojakoinen eteerinen aine eli fluidium, jonka välityksellä kaikki kaukovaikutukset tapahtuivat.- Anonyymi
Kiemurtelet vastaamasta aloittajan kysymykseen sensijaan mesmeristä höpiset
- Anonyymi
Jeesus kuului ehkä valkoiseen veljeskuntaan.
Tai henkilö jota uskonnossa kutsutaan jeesukseksi.- Anonyymi
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska sai paljon jäljittelijöitä (antikristuksia), jotka alkoivat kutsumaan itseään Jeesukseksi/Joshuaksi. Se oli ihan tavallinen miehen nimi siihen aikaan.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI.
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään. "Isä meidän, joka olet taivaassa...
Samoin viimeisinä sanoinaan maan päällä Jeesus käski opetuslapsiaan kastamaan: "Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen."
(Matt.28:18-20) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska sai paljon jäljittelijöitä (antikristuksia), jotka alkoivat kutsumaan itseään Jeesukseksi/Joshuaksi. Se oli ihan tavallinen miehen nimi siihen aikaan.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI.
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään. "Isä meidän, joka olet taivaassa...
Samoin viimeisinä sanoinaan maan päällä Jeesus käski opetuslapsiaan kastamaan: "Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen."
(Matt.28:18-20)Isä meidän rukous on loitsu. En usko että Jeesus pyytäisi lukemaan loitsuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä meidän rukous on loitsu. En usko että Jeesus pyytäisi lukemaan loitsuja.
Onko sinut noiduttu?
Loitsut kuuluu noituuteen, ei kristinuskoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinut noiduttu?
Loitsut kuuluu noituuteen, ei kristinuskoon.Tottelemattomuus on taikuuden synti. Kaatajapastorit ovat taikureita. Sellaisten käsien alle ei pidä mennä.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä meidän rukous on loitsu. En usko että Jeesus pyytäisi lukemaan loitsuja.
Näin on, mitäänsanomaton loitsu, ei kahta puhetta!
- Anonyymi
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, NIIN ONKIN NYT MONTA ANTIKRISTUSTA ILMAANTUNUT,
siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi
Johannes alkoi laukomaan totuuksia, niin hänet karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes alkoi laukomaan totuuksia, niin hänet karkotettiin sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle.
Alkuseurakunta hajosi kuin tuhka tuuleen....
Mark. 14:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.
- Anonyymi
Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä,
eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon. - Anonyymi
Johannes ei kastanut itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia Jordanilla ollenkaan, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.
- Anonyymi
Mitä mieltä olette siitä vikipediasss olevasta kirjoituksesta?
- Anonyymi
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. - Anonyymi
Musta ja valkoinen magia..
Viisauden mestarit ovat valkoisia maagikkoja. - Anonyymi
Eikös se Parhami kuulunut Vapaamuurareihin ja KuKluxKlaanin veljeskuntaan?
- Anonyymi
Charles Fox Parham was the father of Modern Pentecostalism.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410629Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355038- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1304144Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114