Afrikan mies tulee lasteni kouluun. Lupaa ihmeparantaa jota nyt pyydän kokeilemaan. Ihmekertomukset ovat täysin erilaisia ja äärettömän ihmeellisiä. Jollekin lapsettomuudesta kärsineelle syntyi kirkon penkissä vauva. Kokeilkaa. Kertokaa. Owyotilla Päivi Räsäsen aatteet.
Owyor piispa tulee Havukosken kouluun!
22
139
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu kun ei vain omaa mitään ikäviä aatteita.
Se taisi olla ehto vuokraamiselle kun edellinen meni puihin.
Ei saa herjata homoja eikä kannattaa kansanmurhaa.
Parantaa saa mielinmäärin. Jopa sapattina. - Anonyymi
Sananl. 27:12
Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. - Anonyymi
Kuinkas paljon se maksaa käynti tällä puoskarilla?
- Anonyymi
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 4:1
Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.Aaamen !!!
- Anonyymi
Siis mitä on Päivillä tekemistä Owyorin kanssa ? Emävalhe....
- Anonyymi
Päivi on kristitty.
Ei ole mitään tekemistä poppamiesten kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Päivi on kristitty.
Ei ole mitään tekemistä poppamiesten kanssa.Noitanainen ja poppamies, yhteistä on taikausko.
- Anonyymi
Kukaan ei parane. Röyhkeitä valheita paranemisesta.
https://yle.fi/a/74-20193187?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp - Anonyymi
Kaupunki vuokraa ja saa yrittää parantaa, mutta pahoja juttuja homoista tai muista ei saa puhua.
Outoa olisikin jos kannattaisi kansanmurhaa ja samalla yrittäisi parantaa ihmisiä vaikkei välitä ihmishengistä mitään.- Anonyymi
Katteettomien paranemislupausten suosiminen ei kuulu Kaupungin toimintaan, varsinkin kun konteksti liitetään koululaitokseen koulun tilojen käyttämisen muodossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katteettomien paranemislupausten suosiminen ei kuulu Kaupungin toimintaan, varsinkin kun konteksti liitetään koululaitokseen koulun tilojen käyttämisen muodossa.
Oikeasti sairaat ihmiset tulee ohjata terveydenhoidon ammattilaisten vastaanotolle.
- Anonyymi
Huijausta. Menee täydestä tyhmille.
Miltä mahtaa tuntua, kun joutuu lähtemään sairaana ja lompakko tyhjänä parannuskokouksesta?- Anonyymi
Kaupunki perustelee vuokraamista uskonnonvapaudella.
Eikä lupauksissa ole mitään pahaa kun usko on niitä täynnä. Tai on itseasiassa vain lupauksia. Ja ainahan voi sanoa että et nyt parantunut, mutta Jeesuskaan heti tullut takaisin, pitää vain odottaa.
Mutta rasistista uskontoa kaupunki ei siedä. Homoherjoista täytyy pitää suu supussa sekä ihmisten tappamisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki perustelee vuokraamista uskonnonvapaudella.
Eikä lupauksissa ole mitään pahaa kun usko on niitä täynnä. Tai on itseasiassa vain lupauksia. Ja ainahan voi sanoa että et nyt parantunut, mutta Jeesuskaan heti tullut takaisin, pitää vain odottaa.
Mutta rasistista uskontoa kaupunki ei siedä. Homoherjoista täytyy pitää suu supussa sekä ihmisten tappamisesta.Katteettomat ja väärät lupaukset vakavien sairauksien paranemisesta kokousten aikana,
ei kuulu enää uskonnonvapauden piiriin.
- Anonyymi
Raakku on avautunut vantaanpohjassa. Pelottaa kovin.. Herätys.
- Anonyymi
Eikö noituutta vastusteta joissakin uskovaispiireissä?
- Anonyymi
Eikös ne halloweenit menneet jo?
- Anonyymi
Amerikassa on tutkittu Kathryn Kuhlmanin väittämiä ihmeparanemisia kymmeniä tuhansia väitteitä. Yhtään todellista ihmeparanemista ei ole löydetty.
- Anonyymi
Kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä ihmeparanemista.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään. - Anonyymi
Kyllä uskonnonvapaus käsittää sen, että sairas voi parantua kun Jeesus paransi ramman sapattina.
Tai sitten Raamattua pitää sensuroida ja siihen kirjoittaa ettei kukaan parannu ja yrittäminen rangaistava teko. >>Afrikan mies tulee lasteni kouluun. >>
Asut siis Havukoskella.
Epäilen.
😀😀😀😀😀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410629Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355038- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1304144Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114