Owyor piispa tulee Havukosken kouluun!

Anonyymi-ap

Afrikan mies tulee lasteni kouluun. Lupaa ihmeparantaa jota nyt pyydän kokeilemaan. Ihmekertomukset ovat täysin erilaisia ja äärettömän ihmeellisiä. Jollekin lapsettomuudesta kärsineelle syntyi kirkon penkissä vauva. Kokeilkaa. Kertokaa. Owyotilla Päivi Räsäsen aatteet.

22

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno juttu kun ei vain omaa mitään ikäviä aatteita.

Se taisi olla ehto vuokraamiselle kun edellinen meni puihin.

Ei saa herjata homoja eikä kannattaa kansanmurhaa.

Parantaa saa mielinmäärin. Jopa sapattina.

• Anonyymi

Sananl. 27:12

Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.

• Anonyymi

Kuinkas paljon se maksaa käynti tällä puoskarilla?

• Anonyymi

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

Aaamen !!!

• Anonyymi

Siis mitä on Päivillä tekemistä Owyorin kanssa ? Emävalhe....

• Anonyymi

Päivi on kristitty.
        Ei ole mitään tekemistä poppamiesten kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Päivi on kristitty.
        Ei ole mitään tekemistä poppamiesten kanssa.

Noitanainen ja poppamies, yhteistä on taikausko.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaupunki vuokraa ja saa yrittää parantaa, mutta pahoja juttuja homoista tai muista ei saa puhua.

Outoa olisikin jos kannattaisi kansanmurhaa ja samalla yrittäisi parantaa ihmisiä vaikkei välitä ihmishengistä mitään.

• Anonyymi

Katteettomien paranemislupausten suosiminen ei kuulu Kaupungin toimintaan, varsinkin kun konteksti liitetään koululaitokseen koulun tilojen käyttämisen muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katteettomien paranemislupausten suosiminen ei kuulu Kaupungin toimintaan, varsinkin kun konteksti liitetään koululaitokseen koulun tilojen käyttämisen muodossa.

Oikeasti sairaat ihmiset tulee ohjata terveydenhoidon ammattilaisten vastaanotolle.

• Anonyymi

Huijausta. Menee täydestä tyhmille.

Miltä mahtaa tuntua, kun joutuu lähtemään sairaana ja lompakko tyhjänä parannuskokouksesta?

• Anonyymi

Kaupunki perustelee vuokraamista uskonnonvapaudella.

Eikä lupauksissa ole mitään pahaa kun usko on niitä täynnä. Tai on itseasiassa vain lupauksia. Ja ainahan voi sanoa että et nyt parantunut, mutta Jeesuskaan heti tullut takaisin, pitää vain odottaa.

Mutta rasistista uskontoa kaupunki ei siedä. Homoherjoista täytyy pitää suu supussa sekä ihmisten tappamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupunki perustelee vuokraamista uskonnonvapaudella.

Eikä lupauksissa ole mitään pahaa kun usko on niitä täynnä. Tai on itseasiassa vain lupauksia. Ja ainahan voi sanoa että et nyt parantunut, mutta Jeesuskaan heti tullut takaisin, pitää vain odottaa.

Mutta rasistista uskontoa kaupunki ei siedä. Homoherjoista täytyy pitää suu supussa sekä ihmisten tappamisesta.

Katteettomat ja väärät lupaukset vakavien sairauksien paranemisesta kokousten aikana,
        ei kuulu enää uskonnonvapauden piiriin.

• Anonyymi

Raakku on avautunut vantaanpohjassa. Pelottaa kovin.. Herätys.

• Anonyymi

Eikö noituutta vastusteta joissakin uskovaispiireissä?

• Anonyymi

Eikös ne halloweenit menneet jo?

• Anonyymi

Amerikassa on tutkittu Kathryn Kuhlmanin väittämiä ihmeparanemisia kymmeniä tuhansia väitteitä. Yhtään todellista ihmeparanemista ei ole löydetty.

• Anonyymi

Kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä ihmeparanemista.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi

Kyllä uskonnonvapaus käsittää sen, että sairas voi parantua kun Jeesus paransi ramman sapattina.

Tai sitten Raamattua pitää sensuroida ja siihen kirjoittaa ettei kukaan parannu ja yrittäminen rangaistava teko.

• >>Afrikan mies tulee lasteni kouluun. >>

Asut siis Havukoskella.

Epäilen.

😀😀😀😀😀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      44
      10629
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      128
      10166
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7947
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6354
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      35
      5038
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      58
      4790
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      130
      4144
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      129
      3466
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3175
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3114
    Aihe