Missä se on mihin voi lahjoittaa
Onko keräys eläinpuiston hyväksi
11
434
Vastaukset
- Anonyymi
Ei euroakaan. Saa loppu koko helahoito. Eläimet syyttömiä. Rahottakoon ne jotka teki nämä päätökset.
- Anonyymi
Kepulsinen Leinon Veijo sitä touhus.
Mutta se oli väärin tehty.
Ehkä tarkoitti hyvää.
Leino on kaikkien alojen maisteri, mutta yksikään ei toimi....
Keskusta..se..
- Anonyymi
Vieraile ja välitä. Sieltä löytyy tilinumero.maanviljeliät ja jotkut yksityiset lahjoittavat suoraan paikan päälle toimitettua apua.hieno ele oli myös virtain kiekko karhuilta kun lahjoittivat pääsylipputulonsa eläinpuistolle 👍👍👍
- Anonyymi
virtolaisissa on paljon sekopäitä ollut aina.
- Anonyymi
https://ahtarizoo.fi/vieraile-ry/
Sieltä löytyy ohjeet. - Anonyymi
Eikö Ähtärissä tiedetä, että kaiken maailman rahankeruu( lahjoitukset) ovat verollista.
Siten ennen vanhaan kuolleiden omaisille kerjuu/ kerääminenkin on lopettu, kun verottaja vie osansa. Alvia, alvia liekö 25%.- Anonyymi
Rahankeräys on luvanvaraista, mutta ei se verollista ole. Pienkeräyksiä saa järjestää omaisillekin veroitta. Välissä oli lainsäädäntö aikoinaan, jossa keräysluvitus oli niin vaikeaa omaisen tapauksessa, ettei sitä byrokratiaa kukaan halunnut käydä läpi.
Lahjavero menee silloin, jos vastaanottaja on yksityishenkilö ja lahjoitus yli 5000 euroa.
- Anonyymi
Maaliskuun puoleen väliin mennessä rahat on loppu!
- Anonyymi
Sulta, hyvä kun kertoit
- Anonyymi
Menneiden kommenttien mukaan eläinpuiston historian piti olla ohi ja eläintenkin jo lopetettu... ja mitään jatkoa ei voinut mahdollista olla. Nyt eläinpuisto kuitenkin aukeaa ainakin 13.12. ja varmaan joinain päivinä myöhemminkin.
- Anonyymi
Minä en anna koskaan rahaa mihinkään keräykseen, vaikka tarkoitusta mainostetaan kuinka hyväksi tahansa. Pidän rahani itse. Käytän rahojani terveydenhoitoon, eli käytän yksityistä suurta terveyspalveluyritystä ja sen erikoislääkärien asiantuntemusta sairastaessani. Sen vuoksi, että julkiseen terveydenhoitoon ei pääse eikä edes tiedä, minkälainen lääkäri sattuu kohdalle. Ei tulisi mieleenkään lahjoittaa, olen maksanut sen verran paljon veroja hyötymättä julkisista palveluista, että olen lahjoittanut aivan tarpeeksi. Ennen joulua en anna myöskään mihinkään keräykseen mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4557737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään722972Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211901